Тема: будую веомобіль а це теж ровер )))  (Прочитано 38796 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.


Offline mijki

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 41
  • Карма: +1/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« : 19.08.2014, 14:30:47 »
 :)
Привіт будую веломобіль . Потрібні файні маленькі дзеркала на обидва боки бажано з діодами повторвачами поворотників . Ніхто такого в продажу десь не бачив ?

Отже про задум . Будується трайк , тобто лежачий велосипед з корпусом обтікачем електричним ассистуванням місцем для пассажира та прицепом багажником двоколісним для евентувального перевезення вантажів до 80 кг. ( там людина навіть влізе при бажанні  :) )

Поки що процес роботи знаходиться на стадії виготовлення матриці .

Що наштовхнуло на цю ідею спитаєте ? А багато причин черед яких те як став свідком наїзду пікапа на велосипедиста , те як важко навіть на маунтайнбайку мені долати наші гори * трусавець та околиці * те що класичним велосипедом важко перевозити пассажира чи вантаж , те що класичним не поїздиш взимку , не поїздиш в вітряну погоду чи в дощ . Те що аеродинаміка дуже погана , те що максимальне прессзусилля в класичому варіанті на педаль становить не більше ніж вага велосипедиста ( 80 кгю в моєму ваипадку ) і тд.

Це не означає що я недолюблюю велосипеди в классичному варіанті , працівав в Голландії і мені там подобалися їхні умови для велосипедистів та незагазован міста та спосіб спортивного відошення до теми пересування ... але там рівнина ... а у нас Карпати ... там температура круглий рік не опускається нижче -1 градусу а у нас до - 30 доходить . ітд.

Для унаочнення ось кілька відео того як мій ровер приблизно виглядатиме - https://www.youtube.com/watch?v=17X7lJkYT7o       https://www.youtube.com/watch?v=AayXhDR7Ohw

- та роботи море , такі речі швидко не робляться а до того часу можемо обговорити дане питання .
шануймося

Offline Vadila

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1554
  • Карма: +11/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 19.08.2014, 14:33:57 »
Купи дзеркала для скутера, є такі з поворотами діодними.

Offline mijki

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 41
  • Карма: +1/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 19.08.2014, 14:35:51 »
Думав над цим але вони досить великого розміру , погано для аеродинаміки ... Та швидш всього так і прийдеться зробити .

Offline Ulka

  • Кшатрій
  • Старожил
  • ***
  • Повідомлень: 301
  • Карма: +5/-0
  • Стать: Жіноча
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 19.08.2014, 17:08:37 »
ну думаю, що якби в Рона Макгеріті був такий веломобіль як на відео - то він врятував би йому життя.  :'(
http://gazeta.ua/articles/avto/_u-rosiyi-pid-kolesami-gazeli-zaginuv-vidomij-velosipedistmandrivnik/571763
Від роботи дохнуть коні - ну а я безсмертний поні!!!!! :-))))))

Offline mijki

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 41
  • Карма: +1/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 19.08.2014, 17:16:35 »
RIP...  :(

На рахунок безпеки на дорозі . Саму товщину стінки корпуса роблю змішану склотканина , скловолокно та карбон . Але зі зрозумілої причини - вага аппарату має залишатись малою , не можу собі дозволити зробити товстелезну стінку кузова . Аппарат з електромотором та аккумуляторамми важитиме в районі 60- 80 кілограмм.
Вихід є , робитиму рамний кузов - тобто сама стінка не товста міліметрів зо 4 але зсередини дам павутину рамної конструкції і не з скломатеріалів а з дорожчого та міцніщого карбонволокна . Така конструкція повинна теоритично витримати удар і на швидкостях в районі 40 - 60 км. і не здеформуватися , а як і здеформуватися то не дуже ...

Offline Тока

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 4
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 19.08.2014, 19:32:36 »
По відео ті автомобілі дуже низькі, склалось враження що велосипедиста на ровері в дорозі краще видно ніж той автомобіль.  Від того амбівалентні почуття стосовно безпеки руху.

Ідея сподобалась. Бажаю вам успіху.

Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 19.08.2014, 22:21:01 »
цікаво який бюджет такого проекту. І де це все фізично робиться? кузов і т.д.

Offline дихлофос

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 837
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 19.08.2014, 22:37:17 »
задум хороший, цікава ідея;
а от  де такі дороги взяти, щоб краще реалізувати  аеродинамічні властивості ? *dontknow*
сонце  в долонях...

Offline mijki

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 41
  • Карма: +1/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 19.08.2014, 22:49:22 »
по порядку
ПОмітність на дорозі для інших учасників руху . Справді трайки та веломобілі відносно низькі , зумовлено це аеродинамічними вимогами , але вихід давно знайдено - це прапорець або кілька на атнені що височать на рівні погляду водіїв .

Дороги для реалізування аеродинамічних властивостей ...
Справа в тому що веломобілі ( фірмові та нормальні саморобні ) всі повністю аммортизовані - тобто амортизована передня та задня підвіска з ходом мінімум 5 см. а ліпше більше ...

Де реалізувати . Ну я наприклад переселив авто на деякий час на вулицю з гаражу ... :)

Фінансове питання ... Гмм тут складніще . Фірми пропонують готовий продукт по ціні від 5000 євро . Якщо є навички та розуміння справи то можна зекономити від 50 до 75 % але , потрібне бажання , наполегливість , час , та математика - в мене на солярку в місяць йде наприклад в межах 1000 гр. отже ... залишається порахувати 8)

Offline mijki

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 41
  • Карма: +1/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 22.08.2014, 21:19:07 »
Тока дякую  :)

Фото матриці

Offline mijki

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 41
  • Карма: +1/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 24.08.2014, 23:14:30 »
Коллеги маю питання до того хто їздив в Польщу на ровері .

В них там так само як і в решту ЕУ мотор до 250 ватт рахується велосипедним а отже не треба реєструвати ТЗ ?

Як взагалі з ровером черех таможню ? Є якісь нюанси ? Треба може якусь зелену роверокарту чи щось подібне ?

дякую

пс-робота помалу йде , роблю іншу половину матриці та причіп . Заряджаю аккумулятори  :)

Offline mijki

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 41
  • Карма: +1/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #11 : 31.08.2014, 14:21:12 »
 :) це ще чорновий макет склопластик один бік та акрилгіпсшпаклівка інший , наступний крок шліфовка та робота автошпаклівкою , потім буде робитись матриця .

Offline mijki

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 41
  • Карма: +1/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #12 : 06.09.2014, 10:02:45 »
Переважно кокпіт роблять таким щоб сідати зверху вузьким та незручним ( напевне через виробниче упрощення процессу ) але ось ця фірма використала варіант де зручність на першому місці , але страждає монолітність та аварійнобезпечність кузова ... що скажете ? = http://www.velomobile-france.com/medias/images/orca-hafen600.jpg  схиляюся до цього варіанту для свого *велика ...

Offline arhont

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 185
  • Карма: +4/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #13 : 06.09.2014, 17:00:55 »
приєднуюсь до питання ,, де це робиться", Ви з Тернополя? Хотілось би подивитись вживу, поспілкуватись. Теж маю задум зробити зворотний трайк, але кардинально іншої конструкції, але питання кріплення коліс і рульове управління залишається актуальним.
Щодо дзеркал: на базарі бачив такі, з поворотниками, хороший ,,обзор" при малих габаритах

Offline mijki

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 41
  • Карма: +1/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #14 : 06.09.2014, 17:41:43 »
привіт я з Трускавця . Можеш зайти а можем і тут все обжувати , буде допомога форумчанам коли й собі задумаються .... Зараз якраз збираюся робити другу половину матриці (намастив модель розділочним воском )  . Дзеркала купив 3 на 6 найменші такі ж як на milan sl ставлять (  по 180 гр. )