ТехМайданчик > Ровери

будую веомобіль а це теж ровер )))

<< < (6/10) > >>

Vadila:
Вікна затонуєш? 8)

xlibes:
Тема звісно цікава. Правда не одразу її побачив на форумі.
Адже не щодня можна стати свідком того, що хтось береться майструвати щось незвичайне.

Заодно приємно бачити, що не перевелися ентузіасти і люди із золотими руками, які люблять велосипед.
Можливо ще хтось щось десь майструє, але він не ділиться цим із нами. Тому поки є натхнення не закидайте опис свого проекту.

Напевно не кожен читач кинеться і собі таке майструвати, але прецедент уже буде, а чужий досвід ще нікому не завадив.
Успіхів у звершеннях!

mijki:
arhont , я в коефіцієнтах не дуже розбираюся знаю лиш що  зі всіх транспортних засобів найеффективніща аеродинаміка тільки в літаків та ракет , а веломобіль це така форма кузова по замовчуванню , що ЩЕ аеродинамічнішою буває хіба що авіація ...ось цей milan sl без електро підтримки суто на педалях розганяється до 88 кмг   .  http://youtu.be/4IHIdGVGKdI   Максимально спортсмен там видавав 500 ватт помоєму (є ваттометр збоку ) от що робить аеродинамікахороша ...
Vadila , бокові затоную а лобовуху хіба половину верхню щоб сонце в ранково вечірній період не сліпило , правда ще треба буде розібратися чи підходить звичайна автомобільна плівка на пвс пластик ( в мене мілліметровка ) чи може треба щось спеціальне .
xlibes дякую.
 та от про те й мова ! може хтось наприклад ще лежачого одноколійного задумає зробити чи трайк якийсь чи карго , мені б було цікаво таку тему тут зустріти .

Ось те відео http://youtu.be/PerWh19qzWc  . Шикарне рішення , дуже зручний варіант бо можна розмовляти під час руху та дивитися один на одну , плюс огляд дороги прекрасний ДЛЯ ОБИДВОХ . Нажаль я раніще не знав що так можливо ... точніще знав але чомусь думав що ширина тоді вийде десь в межах 1.5 метра а це не гут зовсім ( до того ж в європі напр. веломобілям дозволено рух без реєстрації з шириною до 95 см. ) а ці англійці вклалися в 1 метр ! При чому ноухау просте та геніальне - зміщення сидінь вперед і назад відносно один одного всього лиш на трішки , от і все ! А знав би то можливо зробив би той варіант а не осьцей з одним крутачем педаль ) В мене ширина 85 см. довжина 3.20 , кліренс залишу як є - такий відносно великий кліренс додатковий плюс для обтічності , аеродинаміки , ну і буду більш помітний у вуличному русі , висота вийшла лиш незначно меншою за більшість легковиків малолітражок . :)

mijki:
Я от що подумав , відстань між передом та задом та лівим і правим колесами в мене зовсім мала в порівнянні з легковиком ... а отже середній кліренс в 15 см. можна досить відчутно зменшити без негативних наслідків для проходимості ... ну не вскакуватиму ж я в 15 сантиметрові ями в мене колія всього 65 см. ! якось тай обїду ! навпаки чим нижче я опущу центр тяжіння им більшою стане стійкість трьохколіски по бездоріжжю ...

org100h:
Підвіска якась планується?

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version