ТехМайданчик > Ровери
Хочеться кататись а бюджет мінімальний.
Стечкин:
поясніть дурному стєчкіну яка радість купувати кота в мішку по інтернету?
шо, нема де в Тернополі і новий і бк купити за ті самі роші?
vitkov:
в Тернополі на беу велосипеди ціни неадекватні . часто буває так що краще чуть чуть доложити і купити новий
Згідний . купляти беу велосипед по інтернету не пощупавши його це дуже нерозумно .
Шукати треба по районаз області. Ті що возять велосипеди ставлять адекватні ціни. Сьогодні в Березовиці були люди з Бучача продавали десь 14 велосипедів. Досить адекватні ціни і є що вибрати реально і ціни прийнятні .
Стечкин:
--- Цитата: Frol4ik від 23.08.2014, 15:47:40 ---що краще купити?
http://ivano-frankovsk.if.slando.ua/obyavlenie/velosipet-bulls-ID9Wpnr.html#81fc412385
http://ivano-frankovsk.if.slando.ua/obyavlenie/velosied-focus-IDaloZH.html#81fc412385
http://kolomyya.if.slando.ua/obyavlenie/ghost-3002se-size-22-IDa5wyW.html#8287b9f14e
і чи 3 набагато кращий за 2 попередні?
--- End quote ---
бо перші 2 сірі, а третій синій
в тебе шо - астигматизм?...
а щодо бк роверів - черговий раз повторяю для особливо тупих, які вперто вважають себе найрозумнішими і свято вірять шо за тисячу грн можна купити бк ровер який в магазині коштує тисячу євро і в такий спосіб всіх чорно об"їбати -
1. доведення бк ровера до нормального стану буде коштувати кілька раз так як за нього заплатив і може вийти дорожче чим новий
2. новий вел буде їздити дуже довго, якщо за ним доглядати
3. не роверист для ровера, а ровер для ровериста...
коли мені було десь років 23, я пару тижнів катав по Карпатах на ровері ХВЗ "Турист". мав той вел аж 8 передач, раму з дешевої неякісної сталі і жостку вилку.
бо не було тоді ні Інтернета, ні сайта ШПРИХА, де можна дурні речі питати
vitkov:
--- Цитата: Стечкин від 23.08.2014, 22:53:42 ---
бо перші 2 сірі, а третій синій
в тебе шо - астигматизм?...
а щодо бк роверів - черговий раз повторяю для особливо тупих, які вперто вважають себе найрозумнішими і свято вірять шо за тисячу грн можна купити бк ровер який в магазині коштує тисячу євро і в такий спосіб всіх чорно об"їбати -
1. доведення бк ровера до нормального стану буде коштувати кілька раз так як за нього заплатив і може вийти дорожче чим новий
2. новий вел буде їздити дуже довго, якщо за ним доглядати
3. не роверист для ровера, а ровер для ровериста...
коли мені було десь років 23, я пару тижнів катав по Карпатах на ровері ХВЗ "Турист". мав той вел аж 8 передач, раму з дешевої неякісної сталі і жостку вилку.
бо не було тоді ні Інтернета, ні сайта ШПРИХА, де можна дурні речі питати
--- End quote ---
Я думаю у ті часи багатьох Шприхалів навіть небуло у планах . А Чому так одразу з неякісної сталі ХВЗ . У ті часи був власником багатьох радянських велосипедів. Хотілось ровера і про якість ніхто навіть незадумувався ..
Якщо дуже хочеться кататись ,а бюджет малий, то немає чого філософствувати і вибади показувати . Береться перший попавщийся велосипед по бюджету і в дорогу ..
Стечкин:
по самостійному складанню - якщо купувати всі складові, вийде щонайменш рази в півтора дорожче, ніж купити вже складений
це в нас прийнято, шо як сам собі складає ровер, то якесь бідне, пильним мішком прибите і долею скривджене.
в Європі-сшп власноручно збирають ровери лише люди, які реально уявляють, що саме вони хочуть.
тобто такий кастом людина збирає під свої особисті запроси і є при тому добре розуміється на роверах.
спочатку окремо купує раму, а потім все решта виходячи з власних уподобань
ще раз підкреслюю - такий ровер вийде набагато дорожчій ніж аналогічний вже складений в магазині
Навігація
Go to full version