ТехМайданчик > Обслуговування та ремонт велосипеда
Заміна заднього амортизатора на нерухомий
vitkov:
Принджина, задня призначена для комфорту та солідного вигляду гірського велосипеда на селі. Щоб велосипед був мягшим та агресивнішим .
Самий найкращий спосіб іздити та насолоджуватись життям на зависть іншим . І одночасно збирати кошти на інший велосипед, іншого класу.
Якшо порада не влаштовує то шукаєте трубку, ріжете, робите дирки , ставите на місце так званого мортизатора і вперед до звершень велосипедного спорту
Дійсно кусок деревяного бруска легше піддається обробці точніше можна нанести дирки простим побутовим сверлом , А якшо є випалювач то можна навіть полакувати перед тим нанісши випалювачем якусь брендову назву, наприклад Wood Rock SHOK . Це введе у оману та зацікавленість інших любителів спорту. Так що досить слушна порада
Це все звісно жарти . але виходи реальні з даноі ситуації .
ну і четвертий. Розібрати той амортизатор витягнути шток . Щось у корпус запресувати навіть кусочок брусочка і міцно скрутити. Але так щоб все те не мало ходу . Встановити на попереднє місце .
Вийде амортизатор із деревяним локаутом . Правда переключати треба у мягке положення розібравши амортизатор .
Інших варіантів напевне немає
Andrizzio:
не відступайте від теми, чоловік ясно запитав чого хоче.
Модест:
--- Цитата: vit від 11.07.2014, 22:40:33 ---Міняйте раму на люмінь, скинете десь 3 кіло від загальної маси ровера. Бачив нормальні рами по 600 ~ 700 грн. Але думаю що і вилку доведеться шукати іншу, бо у вас певно різьбова.
--- End quote ---
vit, цікавить бюджетний варіант, тому рама за 600 відпадає
--- Цитата: vitkov від 11.07.2014, 23:16:18 ---Принджина, задня призначена для комфорту та солідного вигляду гірського велосипеда на селі. Щоб велосипед був мягшим та агресивнішим .
Самий найкращий спосіб іздити та насолоджуватись життям на зависть іншим . І одночасно збирати кошти на інший велосипед, іншого класу.
Якшо порада не влаштовує то шукаєте трубку, ріжете, робите дирки , ставите на місце так званого мортизатора і вперед до звершень велосипедного спорту
Дійсно кусок деревяного бруска легше піддається обробці точніше можна нанести дирки простим побутовим сверлом , А якшо є випалювач то можна навіть полакувати перед тим нанісши випалювачем якусь брендову назву, наприклад Wood Rock SHOK . Це введе у оману та зацікавленість інших любителів спорту. Так що досить слушна порада
Це все звісно жарти . але виходи реальні з даноі ситуації .
ну і четвертий. Розібрати той амортизатор витягнути шток . Щось у корпус запресувати навіть кусочок брусочка і міцно скрутити. Але так щоб все те не мало ходу . Встановити на попереднє місце .
Вийде амортизатор із деревяним локаутом . Правда переключати треба у мягке положення розібравши амортизатор .
Інших варіантів напевне немає
--- End quote ---
vitkov, дякую за поради. Варіант з розібрати і вставити брусок досить цікавий, спробую його!
vitkov:
ну я походу вирішив ситуацію з ним але старайтесь так робити щоб не люфтило. Бо мав справу з вдосконаленнями такого амортизатора то знаю його будову. І якшо навіть буде мінімальних люфт він буде даватися у взнаки на велосипеді. тому робіть те все без мінімальних люфтів. Коли вдасться відпишіться. Можливо дана тема буде у нагоді іншим. дякую .Удачі
Vetalj:
я би не експерементував з деревянними вставками бо дерево при нагрузці може розколотись і наслідки можуть бути серйозними... якщо не хочеться знімати аморт (для краси) то можно на шток надіти металічну трубку підходячого діаметру і довжини, або декілька гаек, а якщо замість аморта то можно кусок труби я писалось вище або відпиляний і просвердлений кусок зломаного гаечного ключа... це моя думка :)
Навігація
Go to full version