ТехМайданчик > Обслуговування та ремонт велосипеда

Заміна заднього амортизатора на нерухомий

<< < (2/3) > >>

vitkov:
Принджина, задня призначена для комфорту та солідного вигляду гірського велосипеда на селі. Щоб велосипед був  мягшим та агресивнішим .

 Самий найкращий спосіб іздити та насолоджуватись життям на зависть іншим . І одночасно збирати кошти на інший велосипед, іншого класу.

Якшо порада не влаштовує то шукаєте трубку, ріжете,  робите дирки , ставите на місце  так  званого  мортизатора і вперед до звершень  велосипедного спорту

Дійсно кусок деревяного бруска легше піддається обробці точніше можна нанести дирки простим побутовим сверлом , А якшо є випалювач то можна навіть полакувати перед тим нанісши випалювачем якусь брендову назву, наприклад  Wood Rock SHOK . Це введе у оману та зацікавленість інших любителів спорту. Так що досить слушна порада

Це все  звісно жарти . але  виходи реальні з даноі ситуації .

ну і четвертий. Розібрати той амортизатор витягнути шток  . Щось у корпус запресувати навіть кусочок брусочка і міцно скрутити. Але так щоб все те не мало ходу . Встановити на попереднє місце .
Вийде  амортизатор із деревяним локаутом . Правда переключати треба у мягке положення розібравши амортизатор .

Інших варіантів  напевне немає

Andrizzio:
не відступайте від теми, чоловік ясно запитав чого хоче.

Модест:

--- Цитата: vit від 11.07.2014, 22:40:33 ---Міняйте раму на люмінь, скинете десь 3 кіло від загальної маси ровера. Бачив нормальні рами по 600 ~ 700 грн. Але думаю що і вилку доведеться шукати іншу, бо у вас певно різьбова.

--- End quote ---
vit, цікавить бюджетний варіант, тому рама за 600 відпадає

--- Цитата: vitkov від 11.07.2014, 23:16:18 ---Принджина, задня призначена для комфорту та солідного вигляду гірського велосипеда на селі. Щоб велосипед був  мягшим та агресивнішим .

 Самий найкращий спосіб іздити та насолоджуватись життям на зависть іншим . І одночасно збирати кошти на інший велосипед, іншого класу.

Якшо порада не влаштовує то шукаєте трубку, ріжете,  робите дирки , ставите на місце  так  званого  мортизатора і вперед до звершень  велосипедного спорту

Дійсно кусок деревяного бруска легше піддається обробці точніше можна нанести дирки простим побутовим сверлом , А якшо є випалювач то можна навіть полакувати перед тим нанісши випалювачем якусь брендову назву, наприклад  Wood Rock SHOK . Це введе у оману та зацікавленість інших любителів спорту. Так що досить слушна порада

Це все  звісно жарти . але  виходи реальні з даноі ситуації .

ну і четвертий. Розібрати той амортизатор витягнути шток  . Щось у корпус запресувати навіть кусочок брусочка і міцно скрутити. Але так щоб все те не мало ходу . Встановити на попереднє місце .
Вийде  амортизатор із деревяним локаутом . Правда переключати треба у мягке положення розібравши амортизатор .

Інших варіантів  напевне немає


--- End quote ---

vitkov, дякую за поради. Варіант з розібрати і вставити брусок досить цікавий, спробую його!

vitkov:
ну я походу  вирішив ситуацію з ним але старайтесь так  робити щоб не люфтило. Бо мав справу  з вдосконаленнями такого амортизатора то знаю його будову. І якшо навіть буде мінімальних люфт він буде даватися у взнаки на велосипеді. тому робіть те все без мінімальних люфтів. Коли  вдасться відпишіться. Можливо дана тема буде у нагоді іншим. дякую .Удачі

Vetalj:
я би не експерементував з деревянними вставками бо дерево при нагрузці може розколотись і наслідки можуть бути серйозними... якщо не хочеться знімати аморт (для краси) то можно на шток надіти металічну трубку підходячого діаметру і довжини, або декілька гаек, а якщо замість аморта то можно кусок труби я писалось вище або відпиляний і просвердлений кусок зломаного гаечного ключа... це моя думка  :)

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version