Жигуль це машина, ланос машина. І мерс машина. Але між ними є різниця
ну давай розглянемо з такої точки зору.
Для початку модний вел на топовому обвісі буде на кілограма 2 легший ніж вел попроще (про чіткість поговоримо далі). При сумарній масі з велосипедистом - різниця в 2-3%, а в ціні? Це приблизно як купити гібрид по ціні, яка перекриває 10 річну витрату палива малолітражки і тішитись економії грошей на бензині.
Ідем далі
Комфорт. Я вот в неділю їхав і прозрівав від того, як тихо їде ровер. І який в нього накат.
Комфорт поняття звичайно відносне, проте як на мене комфорт більше залежить від покришок (на широких їздити приємніше, попі принаймі), сідла, вилки.
Накат залежить від втулок і покр, проте від покр набагато більше: хороший апарат на діорі і тупій резині йти буде набагато гірше за навіть гарно відрегульований торней на гарній.
Я прозріваю від того, як швидко і безпроблемно переключаються передачі. І ввиду того, що в мене нормальна касета, ланц і манетки, я не боюсь переключатись через три передачі. В неті дуже багато інфи стосовно різниці між турнеєм та деором.
Якщо трансмісія в порядку, в гарному стані рубашки і троси - то і ті ж Асери і Алівіо чітко переходять з передачі на передачу. За торней мову не веду. Хоча навіть його для покатушок в тернопільських парках - за вуха вистачить. Торней зазвичай іде з ревошифтами. Ревошифт і тригер порівнювати - смішно. Але між власне тригерними манетками різниця вже досить не суттєва. Я їздив на асерівських тригерах в карпатах на прокатному Треку 3700 - принципової різниці з своїм Діором не помітив. В дружини замінив ревошифти на МікроШифт 3х8 (зацікавила їхня концепція перемикання вверх/вниз 1 пальцем а не двома як в шімани) - перемикають чітко, в тому числі і під нагрузкою.
Надійність. Я знаю, що все, що нижче деору це покататись на асфальті. Коли неспішно і весело. Все що вище, має якийсь натяк на витримування навантажень. І ресурс.
Ми коли тільки взяли свої 2 апарати - я її велик, який як я вже сказав - практично ашан, взяв потестити лісом. Сказати відверто - я потім коли читав різні страхи в неті про системи нижчих класів - мені страшно було від того як я його товк
Але він успішно все витримав. Більшість тернополян свої апарати і близько так не гвалтують.
Щодо ресурсу - то не завжди вищий клас=більший ресурс. Топові касети і системи можуть мати частину зірок з алюмінію - навря це позитивно відбивається на їх ресурсі.
Я коли пишу, що нафіг нада ті топові обвіси = я не маю на увазі конкретно тебе, але не бачу просто сенсу всім лізти зі шкури на круті обвіси. Є гроші на щось дешевше і простіше - то купити і отримувати задоволення, а не ковтати слину на оголошення і далі ходити пішки
Це як з розряду - на жигулі гроші є, але хочу менрса, то машину купляти не буду поки грошей не назбираю.
З тою лише різницею що в випадку велосипеда з жигуля мерс таки зробити можна, якщо дуже вже кортить.