ТехМайданчик > Допомога у виборі велосипеда

Купівля нового, б/у, (поради, пропозиції)

<< < (7/16) > >>

switch:
прямих нема, хіба може є який варіант з пересадками.
є пасажирський поїзд, що в принципі навіть і краще: http://railway.lviv.ua/fileadmin/trafaret/2014/d2/tro0117.txt
в 6 з чернівців виїдеш, пів 1 буш в тернополі.
туди їхав би автобусом - не бачу сенсу цілий день сидіти в чернівцях і заради цього в 2 ночі виїжати з тернополя.
ПС: для перевезення велосипеда в плацкарті він має бути упакований. Чохол в тебе навря є, але мій колєга, який багато подорожує, чохлом не користується ніколи - каже набагато зручніше купити рулон харчової плівки, перед посадкою обмотати ним велик, а по прибуттю в пункт призначення - плівку зрізав, в смітнгик викинув, сім і поїхав. Купити плівку мол можна будь-де в більш-менш просунутому магазині.
Можеш взяти до уваги.

switch:

--- Цитата: paravozz від 04.05.2014, 12:50:20 ---Помоніторив сландо. за суму 5-7К нічого нормального продають. мабуть варто чекати, поки вискоче щось

--- End quote ---
чесно кажучи - смішно :)

виявляється таке невинне хоббі, як катання на велосипеді, це тепер далеко не кожному доступна розкіш :)))
А можна питання - куди ви їздити на цих апаратах зі ЛХ-ами і ХТР-ами і вилками з ходами від 120 мм і вище?
От Стєчкін правильно пише - на своєму апараті за штуку гривень він намотує в сезон не одну тисячу км. Я от читаю тут пости людей, які на простенькій "Десні" ганяють по асфальту 20 км/год, що мені на моєму Треку 4900 не так просто тримати таку швидкість довший час :)
Я наприклад на ньому терпіти не можу їздити асфальтом - він відносно важкий, в нього широка і зла резина яка добряче тупить на асфальті. Мені як треба своїм ходом переганяти його між тернополем і теребовлею - мене аж коробить. В таких випадках мрію про шосер :)
Але я з самого початку знав, що парками і тернополем кататись мені не цікаво, і я товчу його лісами/ярами - оце його стихія. І там розкриваються всі його можливості, коли ти вже їдеш не з точки зору "наїздити хх км довкола озера" а "о! ану чи я тут проїхати зможу", і повзеш на самих нижчих передачах по розбитій лісовозами дорогах. :)
Ладно, шото я загнався. Питання моє було в іншому - якщо ви просто хочете кататись парками-скверами і раз чи 2 на рік поїхати в Прошову на ковбаски - нахріна вам велики за 6-7 штук? :)
Нахріна вам взагалі кантрійні і гірські велосипеди, якщо ви з асфальту будете зїжати 2-3 рази в рік? :)
Це як купити наворочений джипару, з витратами 30 літрів на 100 км і охріненно дорогими запчастинами і на ньому їздити асфальтом :)
ну але діло звичайно ваше.

YxTu:
Буквально на цих вихідних продав свій велик  за 900 грн який за таку ж суму і купив.
Я на ньому в цьому сезоні відїздив можливо не більше 100 км, в основному навколо озера, і мені сподобалось долати те бездоріжжя яке є на цьому маршруті. Професійно займатись крос-кантрійними гонками точно не буду але по бездоріжжю задодовлення доставляє катати.
Маю дачу 15 км від Тернополя, як транспорт впринципі велик теж потрібний. Регульована вилка в цьому випадку чудовий компроміс.

На якомусь із сайтів вичитав наступне:
Ресурс
Шатуна - 12000 тис.км
Касети - 10000 тис.км
Ланцюга - 3000 тис.км

Чи є якась різниця(більше,менше) в цих показниках в залежності від класу обладнання ну приміром між Altus,Acera i Deore ?

switch:
Судячи з відгуків - є.
Я не берусь стверджувати про альтус/асеру але скажем для 9-ступінчатих трансмісій вибір касет і ланцюгів - досить великий, і ціни і відгуги про різні моделі можуть дуже відрізнятись.
Якщзо хочеш почитати про трансмісії нижчих класів - то шукай на харківському форумі. Там народ попростіше, і не гребує на таких їздити. У нас те що нижче діор ЛХ - не пацанське, і таке ніхто не бере. Або бере і сходу вбахує купу грошей щоб поміняти :)
Я дружині міняв трансмісію 3х6 початкового рівня на 3х8 рівня Алівіо. На початковій вона відїздила сезон і все працювало чітко, але я її часто тягав за собою лісами, де їй явно не вистачало діапазону касети + ревошифти, коли треба часто і швидко перемикатись - теж до одного місця - тому перейшли з цього року. Поки що не зможу дати відгук, бо все нове. Хочу на днях поміряти товщини зірок і ланца і порівняти зі своїм Діором - кажуть в останнього все тоньше бо більше передач, і відповідно швидше зношується.
На Алівіо переходили свідомо: на 1 ступінь меньше чим в Діора - це не критично, вона все рівно не хоче їздити зі мною на відносно складні поїзки, їздить тільки на чуть круче матраца. Але виграш по ціні в порівнянні з комплектуючими рівня Діора - доволі відчутний. Відповідно - а хулі платити більше? :)
ПС: сам велик практично Ашан. Ну вона сама його вибрала коли я був в відрядженні. Взяла за 1700 грн, рама стальна, хоча порівняно не важка, ну але не люмінь явно. Я би їй не дав взяти звичайно його, ну але так сі стало. Але зараз вона від нього тащиться. Та і не так страшно лишати десь під магазином, ніж якогось куба чи джіанта :)
В купі з вкладеннями його ціна зараз ну десь 3000 (в стєчкіна оскома вже пішла :) ). Кататись на ньому прикольно, мені навіть часом подобається більше ніж на власному.
А ви тут скаржетесь, що за 6 штук нема що вибрати :)

switch:

--- Цитата: YxTu від 05.05.2014, 09:52:34 ---

На якомусь із сайтів вичитав наступне:
Русерс
Шатуна - 12000 тис.км
Касети - 10000 тис.км
Ланцюга - 3000 тис.км



--- End quote ---

на якомусь сайті десь колись я читав, що самий правильний варіант - катати в 3 ланца і міняти їх по колу через кожні 500 км.
чуваки писали що їхні ланцюги в такому режимі витримують 3 кола - це тобто по 1500 на ланцюг, 4500 км все разом.
після цього як правило ланцюги і касета на заміну. Система зазвичай витримує ще один такий комплект.
За розтягом ланцюга бажано слідкувати, бо розтянутий ланц швидко вбиває і касету і систему.
з тих же інтернетів - допустимо експлуатувати поки розтяг до 0.75 %. після того заміна. якщо пройтикав і ланц розтягнувся вже до 1% - касета і система під заміну.

Але тут є свої люди, які чимало км в сезон намотують - то було б цікаво почути їхню думку.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version