Тема: Купівля нового, б/у, (поради, пропозиції)  (Прочитано 65088 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.


Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #30 : 05.05.2014, 08:42:33 »
прямих нема, хіба може є який варіант з пересадками.
є пасажирський поїзд, що в принципі навіть і краще: http://railway.lviv.ua/fileadmin/trafaret/2014/d2/tro0117.txt
в 6 з чернівців виїдеш, пів 1 буш в тернополі.
туди їхав би автобусом - не бачу сенсу цілий день сидіти в чернівцях і заради цього в 2 ночі виїжати з тернополя.
ПС: для перевезення велосипеда в плацкарті він має бути упакований. Чохол в тебе навря є, але мій колєга, який багато подорожує, чохлом не користується ніколи - каже набагато зручніше купити рулон харчової плівки, перед посадкою обмотати ним велик, а по прибуттю в пункт призначення - плівку зрізав, в смітнгик викинув, сім і поїхав. Купити плівку мол можна будь-де в більш-менш просунутому магазині.
Можеш взяти до уваги.

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #31 : 05.05.2014, 08:55:38 »
Помоніторив сландо. за суму 5-7К нічого нормального продають. мабуть варто чекати, поки вискоче щось
чесно кажучи - смішно :)

виявляється таке невинне хоббі, як катання на велосипеді, це тепер далеко не кожному доступна розкіш :)))
А можна питання - куди ви їздити на цих апаратах зі ЛХ-ами і ХТР-ами і вилками з ходами від 120 мм і вище?
От Стєчкін правильно пише - на своєму апараті за штуку гривень він намотує в сезон не одну тисячу км. Я от читаю тут пости людей, які на простенькій "Десні" ганяють по асфальту 20 км/год, що мені на моєму Треку 4900 не так просто тримати таку швидкість довший час :)
Я наприклад на ньому терпіти не можу їздити асфальтом - він відносно важкий, в нього широка і зла резина яка добряче тупить на асфальті. Мені як треба своїм ходом переганяти його між тернополем і теребовлею - мене аж коробить. В таких випадках мрію про шосер :)
Але я з самого початку знав, що парками і тернополем кататись мені не цікаво, і я товчу його лісами/ярами - оце його стихія. І там розкриваються всі його можливості, коли ти вже їдеш не з точки зору "наїздити хх км довкола озера" а "о! ану чи я тут проїхати зможу", і повзеш на самих нижчих передачах по розбитій лісовозами дорогах. :)
Ладно, шото я загнався. Питання моє було в іншому - якщо ви просто хочете кататись парками-скверами і раз чи 2 на рік поїхати в Прошову на ковбаски - нахріна вам велики за 6-7 штук? :)
Нахріна вам взагалі кантрійні і гірські велосипеди, якщо ви з асфальту будете зїжати 2-3 рази в рік? :)
Це як купити наворочений джипару, з витратами 30 літрів на 100 км і охріненно дорогими запчастинами і на ньому їздити асфальтом :)
ну але діло звичайно ваше.

Offline YxTu

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 459
  • Карма: +5/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #32 : 05.05.2014, 09:52:34 »
Буквально на цих вихідних продав свій велик  за 900 грн який за таку ж суму і купив.
Я на ньому в цьому сезоні відїздив можливо не більше 100 км, в основному навколо озера, і мені сподобалось долати те бездоріжжя яке є на цьому маршруті. Професійно займатись крос-кантрійними гонками точно не буду але по бездоріжжю задодовлення доставляє катати.
Маю дачу 15 км від Тернополя, як транспорт впринципі велик теж потрібний. Регульована вилка в цьому випадку чудовий компроміс.

На якомусь із сайтів вичитав наступне:
Ресурс
Шатуна - 12000 тис.км
Касети - 10000 тис.км
Ланцюга - 3000 тис.км

Чи є якась різниця(більше,менше) в цих показниках в залежності від класу обладнання ну приміром між Altus,Acera i Deore ?

« Останнє редагування: 05.05.2014, 11:12:35 від YxTu »
Сложно объяснить - просто, а просто объяснить - сложно.

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #33 : 05.05.2014, 10:07:01 »
Судячи з відгуків - є.
Я не берусь стверджувати про альтус/асеру але скажем для 9-ступінчатих трансмісій вибір касет і ланцюгів - досить великий, і ціни і відгуги про різні моделі можуть дуже відрізнятись.
Якщзо хочеш почитати про трансмісії нижчих класів - то шукай на харківському форумі. Там народ попростіше, і не гребує на таких їздити. У нас те що нижче діор ЛХ - не пацанське, і таке ніхто не бере. Або бере і сходу вбахує купу грошей щоб поміняти :)
Я дружині міняв трансмісію 3х6 початкового рівня на 3х8 рівня Алівіо. На початковій вона відїздила сезон і все працювало чітко, але я її часто тягав за собою лісами, де їй явно не вистачало діапазону касети + ревошифти, коли треба часто і швидко перемикатись - теж до одного місця - тому перейшли з цього року. Поки що не зможу дати відгук, бо все нове. Хочу на днях поміряти товщини зірок і ланца і порівняти зі своїм Діором - кажуть в останнього все тоньше бо більше передач, і відповідно швидше зношується.
На Алівіо переходили свідомо: на 1 ступінь меньше чим в Діора - це не критично, вона все рівно не хоче їздити зі мною на відносно складні поїзки, їздить тільки на чуть круче матраца. Але виграш по ціні в порівнянні з комплектуючими рівня Діора - доволі відчутний. Відповідно - а хулі платити більше? :)
ПС: сам велик практично Ашан. Ну вона сама його вибрала коли я був в відрядженні. Взяла за 1700 грн, рама стальна, хоча порівняно не важка, ну але не люмінь явно. Я би їй не дав взяти звичайно його, ну але так сі стало. Але зараз вона від нього тащиться. Та і не так страшно лишати десь під магазином, ніж якогось куба чи джіанта :)
В купі з вкладеннями його ціна зараз ну десь 3000 (в стєчкіна оскома вже пішла :) ). Кататись на ньому прикольно, мені навіть часом подобається більше ніж на власному.
А ви тут скаржетесь, що за 6 штук нема що вибрати :)

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #34 : 05.05.2014, 10:27:52 »


На якомусь із сайтів вичитав наступне:
Русерс
Шатуна - 12000 тис.км
Касети - 10000 тис.км
Ланцюга - 3000 тис.км



на якомусь сайті десь колись я читав, що самий правильний варіант - катати в 3 ланца і міняти їх по колу через кожні 500 км.
чуваки писали що їхні ланцюги в такому режимі витримують 3 кола - це тобто по 1500 на ланцюг, 4500 км все разом.
після цього як правило ланцюги і касета на заміну. Система зазвичай витримує ще один такий комплект.
За розтягом ланцюга бажано слідкувати, бо розтянутий ланц швидко вбиває і касету і систему.
з тих же інтернетів - допустимо експлуатувати поки розтяг до 0.75 %. після того заміна. якщо пройтикав і ланц розтягнувся вже до 1% - касета і система під заміну.

Але тут є свої люди, які чимало км в сезон намотують - то було б цікаво почути їхню думку.

Offline vit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1154
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #35 : 05.05.2014, 11:25:09 »
http://chernovtsy.chv.slando.ua/obyavlenie/ktm-26-ID8T85X.html#75237edff1 мабуть найкраще за такі гроші. вилка ок, гальма ок, обвіс ок. за 6 років не думаю що вбили сильно

 Ровер гарний, найкраще співвідношення ціна-якість з усього тут запропонованого. Тільки рама 21.
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline YxTu

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 459
  • Карма: +5/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #36 : 05.05.2014, 12:25:55 »
Ровер гарний, найкраще співвідношення ціна-якість з усього тут запропонованого. Тільки рама 21.

Ну що ж тоді залишається тільки Келліс на Аукро.
Якщо автор до кінця тижня моб. свій не дасть піду куплю новий Трек 3700 в ВелоСіті.  На сьогодні його ціна 5500 грн

Бо вже ноги чешуться)     
« Останнє редагування: 05.05.2014, 13:05:17 від YxTu »
Сложно объяснить - просто, а просто объяснить - сложно.

Offline paravozz

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 176
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #37 : 05.05.2014, 23:58:57 »
Про обвіс
Жигуль це машина, ланос машина. І мерс машина. Але між ними є різниця
Так і в обвісі. Комфорт. Надійність. Я знаю, що все, що нижче деору це покататись на асфальті. Коли неспішно і весело. Все що вище, має якийсь натяк на витримування навантажень. І ресурс. Я вот в неділю їхав і прозрівав від того, як тихо їде ровер. І який в нього накат. Я прозріваю від того, як швидко і безпроблемно переключаються передачі. І ввиду того, що в мене нормальна касета, ланц і манетки, я не боюсь переключатись через три передачі. В неті дуже багато інфи стосовно різниці між турнеєм та деором.

Offline vit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1154
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #38 : 06.05.2014, 00:21:21 »
Якщо автор до кінця тижня моб. свій не дасть піду куплю новий Трек 3700 в ВелоСіті.  На сьогодні його ціна 5500 грн

 Можете взнати якого року та модель?
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline YxTu

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 459
  • Карма: +5/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #39 : 06.05.2014, 07:55:15 »
Можете взнати якого року та модель?

2013 р.

Я вот в неділю їхав і прозрівав від того, як тихо їде ровер. І який в нього накат. Я прозріваю від того, як швидко і безпроблемно переключаються передачі. І ввиду того, що в мене нормальна касета, ланц і манетки, я не боюсь переключатись через три передачі.

Ну і на чому(велик,рік,обвіс) ж ви їхали, розкажіть якщо не секрет ?

Так я ж купив би і той деоре, так скільки ж можна одну й ту саму кашку їсти - ваші пропозиці це велики на деоре яким вже по 6 років, ще б якби 2-3 а то аж 6 (( ...
або рами завеликі...
або двохпідвісні...

« Останнє редагування: 06.05.2014, 08:07:09 від YxTu »
Сложно объяснить - просто, а просто объяснить - сложно.

Offline vit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1154
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #40 : 06.05.2014, 08:12:20 »
2013 р.

 Ось http://www.velostyle.com.ua/134792.html правда сірий, Зі знижкою 4865грн. + безкоштовна доставка
« Останнє редагування: 06.05.2014, 15:38:07 від vit »
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline Філько

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 177
  • Карма: +1/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Весела білка лісапедом помчала в ліс по жолуді..
    • Перегляд профілю
« Reply #41 : 06.05.2014, 10:22:53 »
Жигуль це машина, ланос машина. І мерс машина.
... я не боюсь переключатись через три передачі...

І в жигулях і в мерсі не прийнято переключатися через 3 передачі. В роверах це теж не дуже добре є :-) Питання тільки в тому скільки часу витримає залізяка таку наругу над собою.

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #42 : 06.05.2014, 10:55:01 »
Жигуль це машина, ланос машина. І мерс машина. Але між ними є різниця
ну давай розглянемо з такої точки зору.
Для початку модний вел на топовому обвісі буде на кілограма 2 легший ніж вел попроще (про чіткість поговоримо далі). При сумарній масі з велосипедистом - різниця в 2-3%, а в ціні? Це приблизно як купити гібрид по ціні, яка перекриває 10 річну витрату палива малолітражки і тішитись економії грошей на бензині.

Ідем далі
Комфорт. Я вот в неділю їхав і прозрівав від того, як тихо їде ровер. І який в нього накат.
Комфорт поняття звичайно відносне, проте як на мене комфорт більше залежить від покришок (на широких їздити приємніше, попі принаймі), сідла, вилки.
Накат залежить від втулок і покр, проте від покр набагато більше: хороший апарат на діорі і тупій резині йти буде набагато гірше за навіть гарно відрегульований торней на гарній.

Я прозріваю від того, як швидко і безпроблемно переключаються передачі. І ввиду того, що в мене нормальна касета, ланц і манетки, я не боюсь переключатись через три передачі. В неті дуже багато інфи стосовно різниці між турнеєм та деором.
Якщо трансмісія в порядку, в гарному стані рубашки і троси - то і ті ж Асери і Алівіо чітко переходять з передачі на передачу. За торней мову не веду. Хоча навіть його для покатушок в тернопільських парках - за вуха вистачить. Торней зазвичай іде з ревошифтами. Ревошифт і тригер порівнювати - смішно. Але між власне тригерними манетками різниця вже досить не суттєва. Я їздив на асерівських тригерах в карпатах на прокатному Треку 3700 - принципової різниці з своїм Діором не помітив. В дружини замінив ревошифти на МікроШифт 3х8 (зацікавила їхня концепція перемикання вверх/вниз 1 пальцем а не двома як в шімани) - перемикають чітко, в тому числі і під нагрузкою.


Надійність. Я знаю, що все, що нижче деору це покататись на асфальті. Коли неспішно і весело. Все що вище, має якийсь натяк на витримування навантажень. І ресурс.
Ми коли тільки взяли свої 2 апарати - я її велик, який як я вже сказав - практично ашан, взяв потестити лісом. Сказати відверто - я потім коли читав різні страхи в неті про системи нижчих класів - мені страшно було від того як я його товк :) Але він успішно все витримав. Більшість тернополян свої апарати і близько так не гвалтують.
Щодо ресурсу - то не завжди вищий клас=більший ресурс. Топові касети і системи можуть мати частину зірок з алюмінію - навря це позитивно відбивається на їх ресурсі.

Я коли пишу, що нафіг нада ті топові обвіси = я не маю на увазі конкретно тебе, але не бачу просто сенсу всім лізти зі шкури на круті обвіси. Є гроші на щось дешевше і простіше - то купити і отримувати задоволення, а не ковтати слину на оголошення і далі ходити пішки :)
Це як з розряду - на жигулі гроші є, але хочу менрса, то машину купляти не буду поки грошей не назбираю.
З тою лише різницею що в випадку велосипеда з жигуля мерс таки зробити можна, якщо дуже вже кортить.

Offline NECROMANT

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 162
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #43 : 06.05.2014, 10:55:23 »
зкопіпастю з сусідньої теми
якщо цікавить то думав продати TREK - 3700 DISC (2012), в зв'язку з зміною країни проживання
на днях віддаю хлопцям в майстерню "попідтягувати і змастити все" і зможу приїхати показати
Ми, велосипедисти - перехідна форма від людини до чистої енергії

Offline YxTu

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 459
  • Карма: +5/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
Сложно объяснить - просто, а просто объяснить - сложно.