CoRacK а якшо так протестувати то шо ????
То є тест в "сферичному вакуумі", фактично тест на ковзання. Мене цікавить робота виключно у велосипедних вузлах, а саме: дуже важливий захист від води, антикорозійні властивості(не на XTR-ах їзджу ж
), хороша робота при мінусових температурах до -30 хоча б(я їзджу велосипедом цілий рік фактично кожного дня) і під час спеки. З того, що я помітив, то навіть на шиповках зимою, накат був прекрасний, крейсерська 20-24 км/год, раніше було в межах 17-20 км/год.
І цитата виробника:
Испытание в подшипнике качения FAG FE-9 Test, DIN 51 821 F50 > 100 часов при 150°C (302 °F)
Увеличенный срок службы, по сравнению с обычными литиевыми смазками. Отличные низкотемпературные свойства: температура использования от -30°C / -22°F.
Высокая стойкость масляной пленки при больших нагрузках. Высокие пртивоизносные и противозадирные свойства. Отличная водостойкость, антиржавейные и антикоррозионные свойства. Хорошая адгезия к поверхности
Реальні результати побачу літом, як буду перебирати втулки, до Мотюлю юзав літол-24, моторекс зелений, солідол і т. і., буде з чим порівняти
.
P. S. Під найкращою я мав на увазі ще й ціну-якість. 400 грам Мотюлю коштує 100 грн. А дюра-ейс 50 грам 150 грн. Що ми маєм? Маркетингову націнку, на жаль
, а змазка може бути аналогічна
, можливо куплена в того ж Мотюль
.
А взагалі-то берете в мене Мотюль і тестуємо разом, порівнюємо результати
.