Ship-expert ви б спочатку попрацювали над юзабіліті вашого сайту і оперативністю в роботі, а тоді б вже заохочували людей користуватись вашими послугами. Для прикладу зареєструйтесь в Meest America і подивіться як в них все просто і зрозуміло організовано + все обробляється дуже швидко, без затримок і зайвих переписувань. Спробував скористатися вашими послугами, чесно кажучи взагалі не в захваті.
Чому не в захваті, опишіть детальніше?
Зайві переписування, чого це стосується?
Meest America це не посередник, в нього тільки віртуальна адреса, і це Америка.
В нас все чітко організовано, оформляете замовлення, далі ми перевіряємо його, після чого Ви оформляєте замовлення і оплачуєте, далі ми викуповуєм товар.
Коли прийде товар і зважимо, єдиний раз потрібно написати, що Ви хочете відправити і все, далі після оплати доставки, ми Вам відправляєм її, , це зроблено для того, щоб максимально зрозуміти потреби клієнта і відправити посилку як Ви хочете, можливо Ви захочете перевірку товару, чи видалити упаковки, фотографії речей, щоб переконатися чи це потрібні товари чи інші додаткові послуги, які робляться ще до збору посилки в одну.
Коли мова йде про віртуальну адресу, тут Вам потрібно один раз підвердити особистість, а далі Ви зможете замовляти посилки як бажаєте, ну і лише один раз написати нам як бажаєте відправляти, вкінці коли вже будете оформляти доставку. Це набагато краще, бо допомагає уникнути непорозумінь з клієнтом, а так клієнт все вказав.