ТехМайданчик > Наші залізні коні :)
Мій перший "дорослий" ровер (Bergamont)
Frenky:
Бачив ровера твого. Я ще потім знов під'їжджав до кози, но ти вже кудись поїхав.
Бачу тут розмова за покри... Щодо ральфів, мої враження:
1. звук. Шипи там низенькі і маленькі, і їх багато. Звук виходить вищої частоти на асфальті, на швидкості нагадує звук тролейбуса.
2. накат. По ходу не поступаються смарт семам. Йдуть дуже плавно, порівняно з Ноббі ніками, де явно відчувається вібрація, бо шипи рідше стоять. За рахунок ваги ральфи легше розкрутити.
3. зчеплення. от тут виграш по всіх параметрах, заблокувати передок навіть на камінчиках стало значно складніше.
4. висота шитпів - десь 60% від семів, тому довговічність теж так розраховую на 3-4 тис, без протяжок заднім колесом)
5. ціна. Ну да, трохи є, особливо в Ево версії... Але впевненості на дорозі (на грунті особливо) стало більше.
Філько:
Вельми пізнавальна бесіда получилася :)
О.. А ше таке питання:
Який сенс ставити на один ровер дві геть різні шини. Часто досить натикався на зображення роверів з лисою шиною ззаді і шипами - зпереді (як і у автора, до речі), чи навпаки. Навіщо це?
Такої конфігурації не пробував, но в мя стійке враження, що такий підхід просто збирає недоліки окремих типів шин до купи: на асфальті, шипи альбо некеровані, альбо мяку швидкозношувану близьку_до_професійної гуму за стопіццот тугриків, на бездоріжжю - привідне колесо з мілким рисунком протектора - і як наслідок - з паршивим зчепленням, знову ж таки.
Frenky:
Все діло в розподілі ваги. Заднє колесо - 70% десь. Тому є зчеплення і з менш агресивною гумою. Так само спереду, шипи не так сильно проминаються всередину і не так заважають їхати. Ну але кардинально різні покришки - то вже чуть перебор. На стокові вели ставлять спереду Рони, ззаду Ральфи, наприклад.
paravozz:
В автора заднє колесо інше бо з таким купив. Вчора поіхали на дальній пляж через білу, я думав шо недоіду. Покришка тупо не тримається дороги. заднім гальмом неможливо користуватись.
Хочу тих смартсемів.
paravozz:
Вчора від нєфіг дєлать розібрав вилку. Думав там конструкція ого. Як виявилось, стоїть там пружина і кусок поролону. Відмив я то все діло оцетоном, відрізав кусок еластомеру, змастив маслом машинним і засунув конструкцію назад. Вроді як стало краще, м'якше їхати. Вот ..
Фоток не робив, бо руки брудні були
Навігація
Go to full version