ТехМайданчик > Наші залізні коні :)
Мій перший "дорослий" ровер (Bergamont)
Стечкин:
про це саме
з (не на ніч сказано) концептуальної точки зору чим більше хрестів тим колесо стійкіше до деформації, краще рушає з місця та котить під гору - це я так знаю, хто знає краще прохання поправити/доповнити
але чим більше хрестів тим довші шприхи і відповідно зростає вага колеса - тому на спортивних шосейниках переднє колесо може бути взагалі без хрестів, а на задньому лише один хрест з сторони зірок - щоб зонт був
стандартом для МТБ/гібріда є сборка на 3 хрести
щодо власного досвіду я просто збираю з таких шприх які маю - тому виходить від 2 до 4 хрестів, головне щоб кількість хрестів переднього колеса була менше або дорівнівала кількості хрестів заднього колеса
також бажано щоб заднє колесо МТБ/гібріда мало не менше 3-х хрестів
Стечкин:
28" і 29" однакові колеса, різниця в товщині покришки
типа 28" до 1,5", 29" від 1,9"
мабуть в тебе шприхи 285 мм +- 1 мм
щоб був зонт зонт при умові однакових розмірів лівого і правого фланців і однакової довжини шприх шприхи заднього колеса з сторони зірок закручуються на 3-4 оберти більше, а шприхи переднього колеса з сторони ротора на 2-3 оберти більше
остаточно зонт виводиться на рамі/вилці
в такому випадку шприхи з різних боків мають різну силу натяжки
зонт також робиться:
1. використанням шприх різної довжини - різниця 2-3 мм
2. якщо втулка має фланці різного розміру
3. різною кількістю хрестів справа і зліва
peres:
все не зовсім так, як пише Олексій, ось тут є правильна тема про шприхи і "хрести" і не тільки http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=31&t=185604#p1316498 хоч на кацапській мові, але.....
а про де дешевше ніж 60грн/колесо, то завтра передзвоню до людини і запитаю чи можна дати контактний телефон і відпишуся в ПП
Стечкин:
по ссилці на харьків-туристі про колеса я перечитав і не знайшов шо я неправильного написав
прохання процитувати шо там протирічить мною написаному
а взагалі то стаття в основному про старі радянські вели, які і в свій час були найгіршими в світі, а нині настільки морально застаріли, шо з ними бавитися абсолютно безглузда трата часу
щоправда автор тої теми чомусь вважає шо зробив з гівна цукерку і всіх круто об"їбав і тому зобовязаний всіх вчити тому саме
імхо внаслідок інтенсивної єблі з тим металобрухтом чувак подужав лише зробити шота, шо якось таки буде їхало
якби мав троха клепку, то за час потрачений міг заробити грошей шоб купити новий набагато кращий ровер
Стечкин:
забув ще один нюанс - якщо дискові гальма - зростають навантаження на шприхи - бажано щоб колесо мало не менше трьох хрестів
Навігація
Go to full version