ТехМайданчик > Наші залізні коні :)

Мій перший "дорослий" ровер (Bergamont)

<< < (24/43) > >>

org100h:

--- Цитата: switch від 11.07.2014, 10:39:45 ---
ПС: карбонова рама на МТБ? З карбоном не стикався, він хіба не делікатніший порівняно з Алю-сплавами? При невдалому  ударі в камінь не розлетиться? МТБ каг-бе розуміє під собою катання по не самій гладкій поверхні. Особливо з вилкою на 130 мм.

--- End quote ---

Поки весь народ катає карбон в фіст і гриву, хтось досі думає, що карбон то шось тендітне і для шосерів.

--- Цитата: switch від 11.07.2014, 10:39:45 ---нагадай но нам, що лишиться від оригінального Бергамота там ще? :)

--- End quote ---

Та він вже куплений був з наполовину поміняним обвісом.

paravozz:
МТБ це означає маунтін байк
є різні види МТБ. Крос кантрі, ендуро, трейл, дьорт, ол маунтін ітд. Для того всього є карбонові рами. Суть для мене не в вазі навіть, а в самому вигляді. А міцність? Я катаю АР (алкорайд)


--- Цитувати ---нагадай но нам, що лишиться від оригінального Бергамота там ще?
--- End quote ---
ось стоковий обвіс

Рама:B.A.T. 7005 T6 Alloy Box Tubing, Keen-Tec Geometrie
Вилка:RST Gila T6, 80mm
Тормозные ручки:Tektro Hebel
Передний переключатель:SRAM 5.0
Кассета:SRAM 8-Speed
Каретка:Truvativ Power Spline
Задний переключатель :SRAM SX-5
Тормоза:Tektro IO-1.0 Disc, v:180mm, h:160mm
Втулки:Tattoo Comp Disc
Ободья/резина:BX-32, 36 Loch/Kenda K-Rad 2.3"
Шатуны:Truvativ ISOflow
Вес:14,7kg
Особенности:
Alu Rahmen im Dirtbike-Design, Discbrake, 3-D Dropout

Виходить, рідна тільки рама

switch:

--- Цитата: org100h від 11.07.2014, 11:30:17 ---Поки весь народ катає карбон в фіст і гриву, хтось досі думає, що карбон то шось тендітне і для шосерів.

--- End quote ---
ну я чесно признаюсь, що я з карбоном навітьне на Ви, не те що не на ти. Я в принципі взагалі скептично ставлюсь до зниження ваги вела на 1-2 кіло, при моїй вазі в комплекті з велом - центнер :) Тому карбон мене особливо ніколи не цікавив.
Ну але якщо всерйоз - вроді як карбон боїться точкових ударів, як то наприклад при падінні рама вдариться об виступ якогось камінця. Чи сучасні карборами по міцності вже на рівні з Алю?


--- Цитата: paravozz від 11.07.2014, 11:40:41 ---МТБ це означає маунтін байк є різні види МТБ

--- End quote ---
Ну це понятно. я мав на увазі, що це їзда не по широким рівним дорогам, і удари а часом падіння для МТБ - норма :)


--- Цитата: paravozz від 11.07.2014, 11:40:41 ---Виходить, рідна тільки рама

--- End quote ---
я чуть невірно висловився - мав на увазі не від оригінальної комплектації, а від купленого зразка :)

paravozz:
80% лишиться купленого, бо воно мене влаштовує. Що в планах і те що було замінено, є в шапці теми.
Сьогодні приїхала моя велофутболка Motorola, так як в мене мобілка моторола
Кожен по своєму з розуму сходить (с)

switch:

--- Цитата: paravozz від 11.07.2014, 11:54:06 ---Сьогодні приїхала моя велофутболка Motorola, так як в мене мобілка моторола

--- End quote ---
угу, то як дамочки сумочки до туфельок підбирають :))) модник.

ПС:
поцікавився трішки карборамами - міфів про крихкість багато, но реальність така:
[youtube]SDVpRSNtcPQ[/youtube]
[youtube]-lsDXEEUlRE[/youtube]
ну тут ка би тоже є нюанс - карбонова амортизує удар великої площі (кувалда) і стиснення, а от якщо вдарити чимось гострим, як виступ каменя?
і на другому відео з алюмінівою видно що він куди більше зусиль докладає на ричаг лещат, щоб її стиснути. Ну а те, що Алюміній не повертається в попередню форму - не знаю на кого розраховано було :)
Отут більш реальні тести (ну з болгаркою це маразм звичайно, а от "тест" з нагрузкою на пера і кидання шайби - це ближче):
[youtube]nvk63bmVpck[/youtube]
ну але для розслабленої каталки (АЛ чи АР) - не критично :)
Скажем так - дружині я би карбон купив, якщо колись "дозріє" (щас он взагалі на сталі їздить), сам більш прихильний до своєї древньої масивної 4900-ї рами :)


--- Цитата: vitkov від 11.07.2014, 11:56:07 ---Незнаю чи це правда  з карбоновими рамами справ немаю , але  маю інформацію що карбон  зимою боіться морозів і чим більший мороз тим більше збільшується  його хрупкість

--- End quote ---
тут є про міфи на рахунок карбонових рам. зокрема про це питання пишуть:

--- Цитувати ---    8. При низких температурах карбон становится хрупким. На карбоновой раме нельзя кататься зимой.

А лыжные карбоновые палки? До –20°С карбон заметно свойств не меняет, а при ниже –20°С, имхо, это уже экстрим, а не покатушки.
--- End quote ---
приблизно те саме сказано про точкові удари - мол технології все рішають. і сучасні карбонові рами далеко не те саме що були перші.
стосовно що карбон властивості не міняє - це так, але смоли, якими він проклеюється - міняють скоріш за все. Рама мала б ставати більш дубовою і хз, як в такому стані вона переживає деформації.
Соррі за офтоп в твоїй темі.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version