Тема: Мій перший "дорослий" ровер (Bergamont)  (Прочитано 74595 раз)

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.


Offline vit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1154
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #105 : 01.07.2014, 16:41:01 »
Давайте закінчимо обговорювати травми. Вони не мають ніякого відношення до ровера.
Подер вчора сідло. Треба купувати нове.
Хочу Selle Italia X2 Flow
В мене таке http://www.chainreactioncycles.com/ua/ru/selle-italia-x0-flow-saddle/rp-prod49778
 Три жорстких контакти з асфальтом, і  тільки після одного залишився ледь помітний слід, сідлом задоволений. Теж можу дати посидіти/поганяти.

В принципі на трасі думаю варто би вдягати, а взагалі шоломи мене дратують.
 
 Перегляньте мою тему у розділі ДТП.
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline mix_g

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 552
  • Карма: +3/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #106 : 01.07.2014, 16:54:13 »
нормально получається? я би своє обшив, бо в мене з піни якоїсь і добряче линяє на світлі штани. Але зручне - не хочу міняти.
якщо чесно, я не знаю, просто колись хотів власноруч обшити шкірою, але дійшов до висновку, що в мене нічого толково не получиться, тому звернувся за допомогою одного колєги на роботі. В нього є знайомий, який працює в сфері швеї, говорив що обшиває сідла в машинах, ричаг коробки передач і т.д.
Мені говорив що це діло мені обійдеться в 100 грн. але я так і забив болт на те старе сідло, купив нове. В четвер вийду на роботу, можу попросити колегу щоб зідзвонився з ним і розпитав що і як

Offline дихлофос

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 837
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #107 : 01.07.2014, 17:11:43 »
ага, скальп на місці залишиться

гельма - то святе, хоч ще ні разу не падав, але впевнений, що з шоломом обов'язково потрібно їздити. На дорогах багато божевільних гасають, п'яне, обкурене, ще фіг знає під яким наркотиком. Хоч і будеш їхати повільно, це не спасе від вищеописаних тварин. Впасти головою об якийсь камінчик чи бордюр - в результаті досить трагічні наслідки.
що саме цікаве , кожен хто не їде в гельмі -думає: зі мною це не може статись...
а потім, коли, не дай Бог, сталось:ну чого я не послухав хлопців?
переконувати і спорити  ні з ким не буду, але моя думка така:
в кого нема мозгів-той і не прикриває голову гельмою, бо не має за що переживати! *dontknow*
сонце  в долонях...

Offline org100h

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 820
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Mondraker Dune R
    • Перегляд профілю
    • board.te.ua
« Reply #108 : 01.07.2014, 17:19:23 »
Хтось катає в шльомі по набережні, хтось в майці на дьортах. Асфальтна хвороба дістане кожного.

Після перелому зап’ястя задумався над якимось фіксатором, шоби його не вивертало при падінні.

Топікстартер шолома собі не купить, можете бути певні і не старатися тут лишній раз :)

Озеро суспеншн http://board.te.ua

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #109 : 01.07.2014, 19:06:22 »
  Перегляньте мою тему у розділі ДТП.
Скажу так - з шоломом  - то як і з толковою вилкою.
Я їдучи з горки розумію, що я без захистів, і гальмую, намагаючись лишати собі запас по швидкості на випадок неприємної несподіванки. Їдучи в шоломі/на хорошій вилці - відчуваєш себе в більшій безпеці, тому дозволяєш собі більше, наприклад на швидкості 30 км/год застрибувати на бордюри на гравії...
Стосовно шолома - я вже сказав - аналогічно вважаю що це штука корисна, проте свою антипатію до головних уборів переборюю дуже важко (у мене шапки навтіь жодної в гардеробі немає) - патологія, треба до психолога :).
Але дійсно - припиняєм загаджувати Паравозові тему :) Шкода що тут немає "офтопів" як на крапці.

Offline vit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1154
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #110 : 03.07.2014, 23:50:14 »
Шатуни з опису можна стерти, вони, разом із зірками утворють систему, яка присутня в списку.
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline paravozz

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 176
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #111 : 10.07.2014, 23:02:20 »
Помився до знимки




і зразу на пляж - засмагати

Offline paravozz

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 176
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #112 : 10.07.2014, 23:55:51 »
Цитувати
Спиці мают бути чорні  всі.
ти не слідкуєш за темою. шпиці в пошуку
Цитувати
Задній обод треба поміняти  , щоб був такий самий як передній .
ти не слідкуєш за темою. все вибрано вже
Цитувати
Винос перевернути наоборот.
для чого?
Цитувати
Вчепити Насос там де підфляжник. Шо будеш робити як пробєш колесо. Пхати ровер за 20 км.
на такі відстані їзджу з колєгом, який має нососа і запаску. підфляжник то св'яте. то на пиво. я ровер купив для того, щоб на пивзавод їздити. ти не слідкуєш за темою (с)
Цитувати
Вчепити сумочку на підсиділ , щоб возити мінімум ключів та бортіровочні лопатки з камерою запаскою
див. вище
Цитувати
Нема передньої фари.
після темноти не їзджу
Цитувати
Можна вчепити фірмову лапку . Якось непасує такий ровер спирати по бордюрах, плотах та каміннях, чи взагалі  ложити на землю.
лапка для лушпенів. норм пацани капують норм педалі
Цитувати
І взагалі рама даного велосипеда не  є тим акцентом, шоб при першому погляді  зверути на  неї увагу.Вона  просто рама не більше.  Скажу правду. вона застаріла .
Вона стара, як гімно мамонта. 2006 рік. но вона міцна. покатаю на цій до кінця сезону. наступна буде scott scale карбон
« Останнє редагування: 11.07.2014, 00:10:23 від paravozz »

Offline дихлофос

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 837
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #113 : 11.07.2014, 00:24:51 »
лапка для лушпенів. норм пацани капують норм педалі
сила!  в пух і прах!
коротко і в "точку". 8)
сонце  в долонях...

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #114 : 11.07.2014, 10:39:45 »
Вона стара, як гімно мамонта. 2006 рік. но вона міцна. покатаю на цій до кінця сезону. наступна буде scott scale карбон
нагадай но нам, що лишиться від оригінального Бергамота там ще? :)
був сенс з тим всім паритись? Може варто було просто підзбирати грошенят і продавши старий взяти новий/новіший Скот?
Хоча не спорю - збирати все самому - більш гнучкий варіант.
ПС: карбонова рама на МТБ? З карбоном не стикався, він хіба не делікатніший порівняно з Алю-сплавами? При невдалому  ударі в камінь не розлетиться? МТБ каг-бе розуміє під собою катання по не самій гладкій поверхні. Особливо з вилкою на 130 мм.

Offline org100h

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 820
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Mondraker Dune R
    • Перегляд профілю
    • board.te.ua
« Reply #115 : 11.07.2014, 11:30:17 »

ПС: карбонова рама на МТБ? З карбоном не стикався, він хіба не делікатніший порівняно з Алю-сплавами? При невдалому  ударі в камінь не розлетиться? МТБ каг-бе розуміє під собою катання по не самій гладкій поверхні. Особливо з вилкою на 130 мм.

Поки весь народ катає карбон в фіст і гриву, хтось досі думає, що карбон то шось тендітне і для шосерів.
нагадай но нам, що лишиться від оригінального Бергамота там ще? :)

Та він вже куплений був з наполовину поміняним обвісом.
Озеро суспеншн http://board.te.ua

Offline paravozz

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 176
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #116 : 11.07.2014, 11:40:41 »
МТБ це означає маунтін байк
є різні види МТБ. Крос кантрі, ендуро, трейл, дьорт, ол маунтін ітд. Для того всього є карбонові рами. Суть для мене не в вазі навіть, а в самому вигляді. А міцність? Я катаю АР (алкорайд)

Цитувати
нагадай но нам, що лишиться від оригінального Бергамота там ще?
ось стоковий обвіс

Рама:B.A.T. 7005 T6 Alloy Box Tubing, Keen-Tec Geometrie
Вилка:RST Gila T6, 80mm
Тормозные ручки:Tektro Hebel
Передний переключатель:SRAM 5.0
Кассета:SRAM 8-Speed
Каретка:Truvativ Power Spline
Задний переключатель :SRAM SX-5
Тормоза:Tektro IO-1.0 Disc, v:180mm, h:160mm
Втулки:Tattoo Comp Disc
Ободья/резина:BX-32, 36 Loch/Kenda K-Rad 2.3"
Шатуны:Truvativ ISOflow
Вес:14,7kg
Особенности:
Alu Rahmen im Dirtbike-Design, Discbrake, 3-D Dropout

Виходить, рідна тільки рама
« Останнє редагування: 11.07.2014, 11:51:59 від paravozz »

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #117 : 11.07.2014, 11:50:52 »
Поки весь народ катає карбон в фіст і гриву, хтось досі думає, що карбон то шось тендітне і для шосерів.
ну я чесно признаюсь, що я з карбоном навітьне на Ви, не те що не на ти. Я в принципі взагалі скептично ставлюсь до зниження ваги вела на 1-2 кіло, при моїй вазі в комплекті з велом - центнер :) Тому карбон мене особливо ніколи не цікавив.
Ну але якщо всерйоз - вроді як карбон боїться точкових ударів, як то наприклад при падінні рама вдариться об виступ якогось камінця. Чи сучасні карборами по міцності вже на рівні з Алю?

МТБ це означає маунтін байк є різні види МТБ
Ну це понятно. я мав на увазі, що це їзда не по широким рівним дорогам, і удари а часом падіння для МТБ - норма :)

Виходить, рідна тільки рама
я чуть невірно висловився - мав на увазі не від оригінальної комплектації, а від купленого зразка :)

Offline paravozz

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 176
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #118 : 11.07.2014, 11:54:06 »
80% лишиться купленого, бо воно мене влаштовує. Що в планах і те що було замінено, є в шапці теми.
Сьогодні приїхала моя велофутболка Motorola, так як в мене мобілка моторола
Кожен по своєму з розуму сходить (с)

Offline switch

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 467
  • Карма: +6/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #119 : 11.07.2014, 11:57:25 »
Сьогодні приїхала моя велофутболка Motorola, так як в мене мобілка моторола
угу, то як дамочки сумочки до туфельок підбирають :))) модник.

ПС:
поцікавився трішки карборамами - міфів про крихкість багато, но реальність така:
[youtube]SDVpRSNtcPQ[/youtube]
[youtube]-lsDXEEUlRE[/youtube]
ну тут ка би тоже є нюанс - карбонова амортизує удар великої площі (кувалда) і стиснення, а от якщо вдарити чимось гострим, як виступ каменя?
і на другому відео з алюмінівою видно що він куди більше зусиль докладає на ричаг лещат, щоб її стиснути. Ну а те, що Алюміній не повертається в попередню форму - не знаю на кого розраховано було :)
Отут більш реальні тести (ну з болгаркою це маразм звичайно, а от "тест" з нагрузкою на пера і кидання шайби - це ближче):
[youtube]nvk63bmVpck[/youtube]
ну але для розслабленої каталки (АЛ чи АР) - не критично :)
Скажем так - дружині я би карбон купив, якщо колись "дозріє" (щас он взагалі на сталі їздить), сам більш прихильний до своєї древньої масивної 4900-ї рами :)

Незнаю чи це правда  з карбоновими рамами справ немаю , але  маю інформацію що карбон  зимою боіться морозів і чим більший мороз тим більше збільшується  його хрупкість
тут є про міфи на рахунок карбонових рам. зокрема про це питання пишуть:
Цитувати
    8. При низких температурах карбон становится хрупким. На карбоновой раме нельзя кататься зимой.

А лыжные карбоновые палки? До –20°С карбон заметно свойств не меняет, а при ниже –20°С, имхо, это уже экстрим, а не покатушки.
приблизно те саме сказано про точкові удари - мол технології все рішають. і сучасні карбонові рами далеко не те саме що були перші.
стосовно що карбон властивості не міняє - це так, але смоли, якими він проклеюється - міняють скоріш за все. Рама мала б ставати більш дубовою і хз, як в такому стані вона переживає деформації.
Соррі за офтоп в твоїй темі.
« Останнє редагування: 11.07.2014, 12:59:06 від switch »