Сьогодні приїхала моя велофутболка Motorola, так як в мене мобілка моторола
угу, то як дамочки сумочки до туфельок підбирають
)) модник.
ПС:
поцікавився трішки карборамами - міфів про крихкість багато, но реальність така:
[youtube]SDVpRSNtcPQ[/youtube]
[youtube]-lsDXEEUlRE[/youtube]
ну тут ка би тоже є нюанс - карбонова амортизує удар великої площі (кувалда) і стиснення, а от якщо вдарити чимось гострим, як виступ каменя?
і на другому відео з алюмінівою видно що він куди більше зусиль докладає на ричаг лещат, щоб її стиснути. Ну а те, що Алюміній не повертається в попередню форму - не знаю на кого розраховано було
Отут більш реальні тести (ну з болгаркою це маразм звичайно, а от "тест" з нагрузкою на пера і кидання шайби - це ближче):
[youtube]nvk63bmVpck[/youtube]
ну але для розслабленої каталки (АЛ чи АР) - не критично
Скажем так - дружині я би карбон купив, якщо колись "дозріє" (щас он взагалі на сталі їздить), сам більш прихильний до своєї древньої масивної 4900-ї рами
Незнаю чи це правда з карбоновими рамами справ немаю , але маю інформацію що карбон зимою боіться морозів і чим більший мороз тим більше збільшується його хрупкість
тут є про міфи на рахунок карбонових рам. зокрема про це питання пишуть:
8. При низких температурах карбон становится хрупким. На карбоновой раме нельзя кататься зимой.
А лыжные карбоновые палки? До –20°С карбон заметно свойств не меняет, а при ниже –20°С, имхо, это уже экстрим, а не покатушки.
приблизно те саме сказано про точкові удари - мол технології все рішають. і сучасні карбонові рами далеко не те саме що були перші.
стосовно що карбон властивості не міняє - це так, але смоли, якими він проклеюється - міняють скоріш за все. Рама мала б ставати більш дубовою і хз, як в такому стані вона переживає деформації.
Соррі за офтоп в твоїй темі.