Тема: Мій перший "дорослий" ровер (Bergamont)  (Прочитано 78839 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline paravozz

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 176
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« : 21.08.2013, 23:24:53 »
Останнім моїм ровером був Аїст. З того часу катався на чужих.
Сьогодні приїхав мій Bergamont Blade dirt Disc. Якось так короче. Звісно що б/у







Комплектуха наступна (стирив з опису попереднього власника)
Рама: Bergamont Alu 7005 heat treated T4 & T6 butted Elite
Вилка: Manitou Six 100mm Rock Shox Revelation 130mm Dual Air
Вынос: Specialized Mobius Rockrider
Руль: Rockrider
Гріпси: No name China
Сідло: Comfort (?) Selle Italia X2
Каретка: Shimano Deore (интегрированная)
Шатуны: Shimano Deore
Педали: UmBikes
Кассета: Sram X9 Sram PG970
Цепь: Shimano Deore Sram PC971
Переключатель передний: Shimano Deore XT
Переключатель задний: Shimano Deore
Манетки: Shimano Deore
Тормоза: Hayes Nine
Ротор передний: Avid 185mm
Ротор задний: Hayes 160mm
Обод передний: Mach1 MX Disc двойной пистонированный
Обод задний: Alexrims Ace-17 двойной Mach1 MX Disc двойной пистонированный
Ниппеля: DT Swiss
Втулки: Quando (?) Shimano Deore
Покрышки: Schwalbe Hurricane / Kenda Schwalbe Smart Sam
Эксцентрики: Shimano Deore
« Останнє редагування: 12.02.2015, 00:22:23 від paravozz »

Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 22.08.2013, 00:34:23 »
Звучить доволі непогано. Шкода що на кукурузу не встиг. Ото був би тест-драйв...

Offline Horsbor

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 354
  • Карма: +11/-2
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Мій блог
« Reply #2 : 22.08.2013, 00:39:46 »
Звучить доволі непогано. Шкода що на кукурузу не встиг. Ото був би тест-драйв...

Ага, норм роверик...
Мені своїм команчом після кукурузи вже ніуди не страшно...)

Offline paravozz

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 176
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 22.08.2013, 22:52:06 »
Пробив колесо ввечері @#$. На сусідній вулиці зловив цвях десь 10см. Зняв скат а на камері 3 латки :D. Завтра піду куплю нову. Короче ті швальбе гамно якесь. Добре що обід не тріснув.

Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 22.08.2013, 22:59:51 »
Ну і що шо 3 латки. Хоч 10, їздити гірше не буде. Ремнабір: 24 латки, клей, хрінь для зачистки, все в пластіковій коробці, коштує 20 грн.

Offline paravozz

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 176
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 22.08.2013, 23:25:54 »
не люблю такого. Латати штопати ітд Нова камера зекономить мій час і нерви. Варто брати дорогу чи обмежитись ноунейомом?

Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 22.08.2013, 23:51:20 »
Не зекономить. Проб'ється так само легко як і штопана. А прокол - сама поширена несправність у велоспорті. Щоразу куплявши камери, вже б, напевно, розорився. Дорогу це як? Дефолтна камера коштує в районі 50 грн. Дорожчі - йдуть вже якісь полегшені, за 100 грн. Ще дорожчі - латексні. Вистачає за 50-60 грн. Єдине - треба мати запаску. Тобто третю запасну камеру. в дорозі не рекомендую клеїти.

Offline Штир

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 453
  • Карма: +7/-1
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 23.08.2013, 09:26:33 »
Не зекономить. Проб'ється так само легко як і штопана. А прокол - сама поширена несправність у велоспорті. Щоразу куплявши камери, вже б, напевно, розорився. Дорогу це як? Дефолтна камера коштує в районі 50 грн. Дорожчі - йдуть вже якісь полегшені, за 100 грн. Ще дорожчі - латексні. Вистачає за 50-60 грн. Єдине - треба мати запаску. Тобто третю запасну камеру. в дорозі не рекомендую клеїти.
Купляти треба дорогі покришки, щоб не пробивалися камери. Покришка з EPI >= 50 - дуже міцна до пробиття. Ось приклад:
http://www.chainreactioncycles.com/ua/en/schwalbe-marathon-dureme-29er-mtb-tyre-folding/rp-prod78419

Offline Філько

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 177
  • Карма: +1/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Весела білка лісапедом помчала в ліс по жолуді..
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 23.08.2013, 10:22:07 »
їзжу на китайських камерах-нонеймах за 20 гривень. Вожу латки/клей + одну нульцеву камеру - на всяк пожарний.

Люба покришка пробивається - вічних не буває. Згоден со Штирьом - чим густіше армування покришки - тим вона стійкіша. Тим паче - у швальбів є хитрий додатковий антипробивний шар в покришці...

А.. і ще - швальби досить недавно (в 2012 році) обновили техпроцес - тепер жодна з їх камер не має нейлонового каркасу рідшого за 50 EPI.  Якщо ровер б/у, і покришки чуть древніші - то певно у вас - всього лиш 30.

А кенди, такі як у вас спереді - рулять - три роки їх юзав - і так і не доюзав :) - но трактори жуткі. В таких хіба по злому болоті їздити, на твердому покритті вони звучать - наче на тролейбусі їдеш )))

Красіво ровер виглядає

Offline paravozz

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 176
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 26.08.2013, 13:19:50 »
Купив камеру ноунейм за 20 гривень. Встала, як рідна )))
Покришки там повне ге. Задня якась напівслік, в поворотах з дороги зносить, я так не люблю.
На весну хочу проапгрейдити ровера.
Взяти норм резину

Купити нові обода. білі хочу

Щось накшталт такого має бути. Наразі все.
Зара вон поки погода погана, піду цепку помию шолі

Offline paravozz

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 176
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 27.08.2013, 15:54:34 »
Помив вчора цепку. Мив в ацетоні з використанням зубної щітки. В воді не купав. Після того мастив маслом для швейних машинок "маде ін СССР". Казали, що та банка на вагу золота. Всьо змастив, всьо чотко паше і вже не дзвенить. Але тре задній переклюк відрегулювати, а я не вмію ((
Порадьте, що ще в тому ровері перебрати треба.

Offline Філько

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 177
  • Карма: +1/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Весела білка лісапедом помчала в ліс по жолуді..
    • Перегляд профілю
« Reply #11 : 27.08.2013, 16:10:11 »
злу гуму на асфальтових поворотах більше несе, ніж сліки. На "пересічьонці" - навпаки.

Offline org100h

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 820
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Mondraker Dune R
    • Перегляд профілю
    • board.te.ua
« Reply #12 : 27.08.2013, 16:11:53 »
злу гуму на асфальтових поворотах більше несе, ніж сліки. На "пересічьонці" - навпаки.
Ну як сказати, харікейни носить дай Боже так, особливо коли мокрий асфальт.
Ше й з хаєс найн замість гальм :)

Озеро суспеншн http://board.te.ua

Offline Філько

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 177
  • Карма: +1/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Весела білка лісапедом помчала в ліс по жолуді..
    • Перегляд профілю
« Reply #13 : 27.08.2013, 16:40:34 »
якщо застопорити кулко - то понесе на будь-чому і з любою гумою :)

якщо входити в поворот на асфальті на вел. швидкості , та ще на грунтозацепах - то вочевидь площа контакту буде рівна площі ребер бокових грунтозацепів. Власне в хюрікенсах, здається так і є: по центру якийсь мракобіський муар непонятний, а по краях - грунтозацепи. Чи то я не про ті покришки думаю? впринципі хз - я не надто багато покрих пробував. Но по дорозі мені особисто приємніше на сліках котитися, а на природі - на тракторах ))

глянув на реклямку - нє, я точняк шось наплутав :)
« Останнє редагування: 27.08.2013, 16:49:43 від Філько »

Offline org100h

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 820
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Mondraker Dune R
    • Перегляд профілю
    • board.te.ua
« Reply #14 : 27.08.2013, 16:47:28 »
Цитувати
якщо входити в поворот на асфальті на вел. швидкості , та ще на грунтозацепах - то вочевидь площа контакту буде рівна площі ребер бокових грунтозацепів. Власне в хюрікенсах, здається так і є: по центру якийсь мракобіський муар непонятний, а по краях - грунтозацепи. Чи то я не про ті покришки думаю? впринципі хз - я не надто багато покрих пробував. Но по дорозі мені особисто приємніше на сліках котитися, а на природі - на тракторах ))
ІМХО В ідеалі смарт сем на зад і рейсінг ральфи на перед.  8)
Озеро суспеншн http://board.te.ua