Цю тему хочу підняти на допомогу тим, хто хоче їздити на байку, але в силу недосвідченості (незнання) або брак грошей збирається придбати собі моторошну, ні з чим не порівнянну конструкцію під назвою ашанбайк.
Отже, безпосередньо опис сього непорозуміння:
Ашанбайк (ашанобайк, лентабайк, дроческоп, сноубайках) - загальний клас велосипедів, що відрізняються вкрай низькою якістю, але при цьому понтового зовнішнім виглядом. Так як для бидла зовнішні дані превалюють над змістом, то ашанбайкі користуються стійким попитом.
У цьому цьому важливу роль відіграє і порівняно низька ціна (нормальний велосипед, особливо якщо він гірський, ніяк не може коштувати дешевше 10-15 до за нижні моделі). Загальні відомості Ашанбайк можна розпізнати за такими ознаками:
* Чавунна сталева (з хреново сталі) рама, пластилінові обіду, пластмасові гальма.
Ardis Zevs обзор горного велосипеда* Різьбова рульова. * Вирвиглаз розмальовка (желчеобразние і психоделічні кольору), яка облазить при першій можливості, відкриваючи здивованої публіці іржу і окалину на швах.
* Назва кшталт - «англійська літера» + «багато цифр» що має означати його цілковиту охренительно або назва на зразок «ліквідатор» «сталкер» «Стінгер» або інші поняття виражають монументальність Аццкого брутальність або понтового конструкції.
* Низька ціна (як правило, в районі 150-200 американських грошей).
* Дискові гальма, які обов'язково не спрацюють перед виїздом на жваву дорогу. Їх неможливо налаштувати, вони заважають їхати і не гальмують коли це потрібно.
* Задній амортизатор, який є важливою деталлю концепції. Його завданням у ашанбайке є створення комфорту пересування по нерівній поверхні ілюзії володіння крутим гоночним байком і виклику більшого слиновиділення у цільової аудиторії, і труднощі пересування по будь-якій дорозі. Алсо, викликає невиправдане ускладнення конструкції і збільшення маси агрегату. На особливо видатних конструкціях буває відразу два задніх амортизатора.
* Працююча красива пружинно-еластомірна вилка з пластиковими гофрами. У народі, ластик. Часто двухкоронная, тому що виглядає крутіше. * Наявність яскраво виражених, кривих зварювальних швів на сталевих рамах, або навіть точкового зварювання.
* Часто - наявність підніжки. * Рогу на кермі строго обов'язково як крута опція. Якщо вони є, то обов'язково повинні бути спрямовані в небо.
* Болотник (заднє крило), задерши на висоті півметра від колеса (як воно допоможе від дощу або бруду - незрозуміло, але виглядає круто)
* Більше 9000 катафот
* Назва агрегату і всі написи виконані не фарбою, а наклейками (зміна моделі = зміна наклейки ж)
* Як правило, ролик заднього перемикача червоного кольору (це, швидше за все, Турне Великий. А буває гірше, багато гірше).Історія Термін «ашанбайк» був вперше вжитий після появи в Default City мережі гіпермаркетів Auchan, в яких продавалися всілякі дешеві лисапед, особливою популярністю користувалися хитрої конструкції з пружиною посередині. Трохи пізніше їм і дали ім'я «Ашанбайк» У Петербурзі такі велосипеди частіше називаються «Лентобайкамі», так як спочатку продавалися в гіпермаркетах «Стрічка». У Екатеренбургe і його навколишніх селищах також зустрічається найменування «Монеткобайк», на честь торгової мережі «Монетка», яка так само відзначилася поширенням вбивчих агрегатів.
Особливості Ашанбайка Основною особливістю Ашанбайка є те, що він розвалюється протягом року (тижня, 30-100 км після покупки або велосипедист побивається через несподівану поломки під час їзди). Низька якість виготовлення сукупно з експлуатацією згідно помилковому іміджу гарантують постійні проблеми з велосипедом і розширенню знань ненормативної лексики матчастини.
Пружина посередині сприяє розгойдування під час педалювання і витрати сил на пружні коливання цієї конструкції а також викликає морську хворобу. Насправді, багато конструкцій рам (а точніше, передніх трикутників) ашанобайков безборонно "змальовані" з старих моделей нормальних виробників. А от конструкція підвіски скрізь одна і та ж - одноважеля, одношарнірная.
Кареточний вузол як правило розташований на підвісці, а не на передньому трикутнику. Така конструкція безпомилково видає ашанбайк.
Задній амортизатор зазвичай складається з однієї лише пружини, тому велосипед жахливо розгойдується при педалюванні завжди. (Це чудове опис взято з лукоморье.ру)
Люди! Будьте розсудливі! Не витрачайте свої гроші на шкоду своєму ж здоров'ю!
Обзор горного велосипеда Azimut Dakar, Omega