ТехМайданчик > Наші залізні коні :)
Звернення шприхалів до пана Корака.
VET:
дозвольте кілька запитань:
- чого рама з вилкою хромоль, а не карбон (вроді ж карбон хотів власник, ні) ?
- як відчуття їзди?
- тиск в шинах?
- і найцікавіше для мене вартість рами і вилки? і де їх можна придбати і як з доставкою?
Дякую за відповідь.
org100h:
Теж цікаво, звідки шурлі дістав?
Штир:
Машина виглядає дуже солідно, тільки бракує сигналки на 160Дб. Я так розумію, що ці колеса виправдовують себе на піску або на снігу.
От не розумію, для чого руль - 780мм. Все ж таки має бути певна відповідність між довжиною рук і довжиною руля. В противному випадку треба сильно нахилятися, а опір повітря залишається значним.
CoRacK:
--- Цитата: VET від 10.08.2013, 13:26:26 ---дозвольте кілька запитань:
- чого рама з вилкою хромоль, а не карбон (вроді ж карбон хотів власник, ні) ?
- як відчуття їзди?
- тиск в шинах?
- і найцікавіше для мене вартість рами і вилки? і де їх можна придбати і як з доставкою?
Дякую за відповідь.
--- End quote ---
Карбону я ніколи не хотів, боюсь я його швидко доб"ю. Хромолева рама поки-що найкраще реагує на нерівності, добре котить і міцна, до того ж легко ремонтувати.
Не зважаючи на вагу і ширину покришок (100 мм), фет їде досить нормально, 80 км доволі горбистого участку (в нас на Тернопіллі рівнинного рельєфу небагато) прокотив з середньою швидкістю 19 км/год. Через велику кінетику коліс, від 30 до 50% підйому не відчувається на початку, як тільки починаєш заїзджати на нього з накату.
Що мені в ньому подобається: їду напролом, по азимуту, ще й з комфортом, найнер там би не всюди справився, кидало б нещадно і загруз би не раз, до речі чомусь на покришки болото не налипає більше, ніж на кілька метрів, відразу облітає, крім глини, звичайно. Ще й фізичну форму гарно підтримує. Гравію більше не їснує, від нього залишився тільки звук під час їзди по ньому. В піску не грузне. Якщо спустити шини до 0,3 атмосфери, ідеться як на короткохідному підвісі, відчуваються тільки великі ями, але на твердих поверхнях утрудняється керування, через те і руль 780 мм, 711 мм не справлявся.
0,7 атм. на фетбайку по відчуттю, як 1,8-2 атм. на звичайному МТБ. Я на 0,3 атмосфери з"їзджав і виїзджав по сходах, то практично ніде покришка не проминалася до обода. Та й такий тиск виправдовує себе на снігу, сипучому піску, болоті глибокому і інших жестяках. Зараз літом фактично нижче 0,45-0,5 атм. нема смислу здувати покришки, а зимою буде видно.
Я купляв на smartbikeparts.com, можна пробувати на bike-components.de:
http://www.bike-components.de/products/info/p28295_Pugsley-Rahmen---Auslaufmodell-.html,
але там може не бути в наявності потрібного розміру.
http://smartbikeparts.com/search_details.php?itm=FM3127
http://smartbikeparts.com/search_details.php?itm=FK0705
з доставкою вийшло біля 611 доларів за фреймсет, я брав Surly Neck Romancer, щоб не морочитися з офсетом передного колеса. Можна брати класичний Pugsley (вони є різних кольорів) або Moonlander, якщо є бажання і основне гроші.
datatron85:
Крутий! Окремий респект за Surly!
Навігація
Go to full version