ТехМайданчик > Обслуговування та ремонт велосипеда

Окружність колеса, якщо резина "просідає"

(1/4) > >>

Erazel I-st:

Дивіться, в ідеалі відстань АВ є наприклад 1. Але ж коли ми сідаємо на велосипед то резина під нами трішки просідає, тобто стає нижчою. Відповідно зменшується радіс R. А як ми знаємо з геометрії довжина кола напряму залежить від радіуса. Тобто полумається окружність кола має зменшитися. Виникло питання як вирахувати довжину яку пройде колесо за один оберт. Треба брати радіус незжатої резини, чи все таки радіус який ми маємо при наявності велосипедиста в сідлі. По ідеї треба брати радіус який ми отримуємо при їзді, алеж  покришка має окружність допустимо 2 метра, і за один оберт кожна точка поверхні має торкнутися землі. А получається що під навантаженням окружність має зменшитися. Може хтось мені пояснить що ж в результаті ми отримаємо, бо я ніяк неможу розібратися.

Andy:
Та довжина кола ж не зменшується... Просто при просіданні, в точці контакту з землею, маємо більшу частину кола, шо стикається з землею (замість, напр. 1 точки, з землею стикаються 10)

1
      x
  x      x
x          x
 x       x
      x

2
      x
  x      x
x          x
  x      x
   x x x
(то такі схематичні малюнки  :D)
 

xlibes:
Я думаю, що справа зменшенням окружності колеса при їзді не закінчиться, ще треба тоді враховувати і вгинання землі, під вагою ровера і ровериста....

Erazel I-st:
Енді, трохи нетак. Постійний радіус кола(від центру втулки до землі) меньший чим без навантаження. Відповідно за один оберт коелсо має пройти меншу відстань ніж довжина його поверхні. Получається що резина має скользити на ободі, як гусениця в трактора на ведучому колесі. Нонсенс блін. Вот це й не дає мені спати. Резина ж на колесі не крутиться.
 А те що в кожен момент часу землі торкається більше точок то не важливо здається, можна спростити ситуацію якщо уявити резину у виді гусениці яка крутиться ведчим колесом.

Віталько:
Еразел, шо тебе вдарило? Тобі нема чим зайнятись?

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

Go to full version