Тема: Вибір першого ровера  (Прочитано 57234 раз)

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.


Offline Valerion

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 2
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« : 02.06.2013, 20:22:47 »
Вирішив купити свій перший ровер, ріст - 195 см. На ровері планую кататись по місту та по області, по дорогам, без фанатизму, поки що увагу привернули лише Trek 3500 Disk i Kellys Viper 50, але останього ціна трохи бентежить.
Як вважаєти, варто брати Трек, чи можливо є щось більш цікаве, але дешевше чотирьох тисяч?
« Останнє редагування: 02.06.2013, 20:27:05 від Valerion »

Offline Andrew_cool

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 5
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #1 : 02.06.2013, 20:51:14 »
Я взяв саме такий Келліс в Ровер-байку за 4050 грн, їжджу 1.5 міс і не шкодую. Він і по комплектації в дечому ліпший- задня касета на 8 швидкостей і задній перемикач Alivio (Tourney взагалі, як пишуть,  розрахований на ровери для дітей чи для їзди по асфальту максимум, при більших навантаженнях може зламатися). Так що, я би взяв Келліс.

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #2 : 02.06.2013, 21:02:53 »
Вірно Келіс - в нього обвіска краща, інакше коштував би як Трек. Рівень Шімано Турней вважається як початковий туристичний, дитячими вважаються всі що мають один напис SIS  :)
 Як купуватимеш - проси , ні випрошуй щоб продали трохи дешевше, як не маєш досвіду то купуй літру хорошого соку і до Стєчкіна, на - практичне навчання  :) :D :laugh:
« Останнє редагування: 02.06.2013, 21:06:40 від Vintage »

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #3 : 02.06.2013, 21:13:05 »
в листопаді 2010 купив український Corrado десь за дві тисячи
с ходу поміняв вилку з амортом на жостку і колеса с дисковими гальмами на ві-брейки, таким чином полегшивши на 2 кг з +
вилка була з локаутом, а ротори по 180 мм ))

наїздив не менше 7000 км
раз міняв ланцюг і задню касету
не мив жодного разу
їздить, все працює

май на увазі - стєчкін навчить тільки поганому
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline bahja

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 313
  • Карма: +4/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #4 : 02.06.2013, 21:13:40 »
Нічого тому Торней не бракує, катаю 3000 км в рік і ніякого дискомфорту не відчуваю. Трек, як для першого веліка не поганий варіант. Єдине, що гальма диски+механіка=геморой.

Offline Andrew_cool

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 5
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #5 : 02.06.2013, 21:38:52 »
А чому диски механіка геморой?

Offline Schults

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 838
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • я буду долго гнать велосипед...
    • Перегляд профілю
« Reply #6 : 02.06.2013, 22:09:14 »
практика показує що краще гідравліка вбо V-break'u,,, але це питання спорне...
Я почему вредным был? Потому что у меня велосипеда не было...

Offline vit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1154
  • Карма: +25/-0
  • Стать: Чоловіча
  • TREK 3900 (рама)
    • Перегляд профілю
« Reply #7 : 02.06.2013, 22:52:47 »
А чому диски механіка геморой?

 Бо в ровері вартіст'ю ~ 3500грн. вони найнижчого рівня, іншими словами - дуже неякістні, а доплатити за них доведеться ~ 400грн. 
 
 
Ти шо, з Тернополя приїхав???

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #8 : 02.06.2013, 23:02:19 »
Ну і що шо найнижчого рівня, он у мене - найнижчого рівня якісь старі Шімановські, але вчасне регулювання колодок і о-па-ча, я досі ними задоволений, ну екстрім звичайно - не катаю, хіба шосейний - в потоці машин на гарних ямах  :D

Offline Valerion

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 2
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #9 : 02.06.2013, 23:05:34 »
А якщо порівнювати той же Трек з ось цим Келлісом, що краще? А то я зовсім в них не розбераюсь(
« Останнє редагування: 02.06.2013, 23:12:13 від Valerion »

Offline NECROMANT

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 162
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #10 : 02.06.2013, 23:14:14 »
що це за забобони про дискові механічні гальма?)
вбрейки стирають обода наприклад, від гідравліки профіту не настільки багато, щоб особливо переплачувати за них
на 3700 треку який взяв 1 травня 2012 вже накатав 6500+ км і з гальмами було лише 2 проблеми,
ротори притираються перших 200-250км,
після міжсезоння прийшлось налаштовувати натяг тросіка

бери келліса поки не розібрали, їх як гарячі пиріжки розбирають
Ми, велосипедисти - перехідна форма від людини до чистої енергії

Offline Andrew_cool

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 5
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #11 : 02.06.2013, 23:16:17 »
Цей відрізняється від Kellys Viper 50 лише тим, що має гальма V-brake, все решта- ідентично.

Offline Andrew_cool

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 5
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #12 : 02.06.2013, 23:22:17 »
Якщо маєш 4600- бери Kellys Viper 60- там вже дискова гідравліка+ вилка з Lock-out.

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #13 : 02.06.2013, 23:31:09 »
Цей відрізняється від Kellys Viper 50 лише тим, що має гальма V-brake, все решта- ідентично.

взагалі-то всі вели що продаються в тернополі зроблені на одному і тому ж китайскому заводі і принципово різняться хіба шо надписом на рамі

ну ще ціною - наприклад я маю ровер за дві тисячи, а інший має за вісім - відповідно він від мене красивший, розумніший, сексуальніший і обдарованіший в 4 рази  :'( :'( :'( :'(

а насправді тут все дуже непросто :o :o :o
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #14 : 02.06.2013, 23:32:32 »
Вчора купили з другом ARDIS ZSIO PRO за 2 300грн, якби там не писало ардіс, а трек, то він би коштував 4000 точно.

є два мінуса, задня перекидка турней, і втулка під накрутку. зато передній Альтус і решта все класне як на таку ціну. шатуни шімано якісь, піді мною не прогинаються при вкручуванні, тормоза дискова механіка Артек, дуже схожа на ББ 5 )). вилка Сантур ХЦТ, моноблоки на 21 шв + класний зовнішній вигляд !!! ардіс прогресує.
як зфоткаю то покажу фотку, бо не гуглиться він )))), є тільки якась попередня модель.
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "