Будьласка залогіньтеся або зареєструйтеся на shpryha
0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.
Положення про велоперегони “Волинський рейд 2008”1. Вступні положення.Велоперегони “Волинський рейд 2008” (далі – велоперегони) – некомерційні командні пригодницькі велосипедні змагання, які мають на меті:- популяризацію здорового способу життя та української культури, насамперед – серед молоді;- популяризації даного виду активності серед української молоді- презентацію природнього району Кременнецькі гори – багатого на пам’ятки природи, історії і архітектури- підвищення екологічної культури громадян України через залучення до тих видів активного відпочинку, які не завдають шкоди довкіллю;- надання спортсменам, мандрівникам та шанувальникам велотуризму можливості зустрітися, перевірити свої сили та вдосконалити навички.2. Час і місце проведення.Велоперегони проводитимуться з 30 по 31 серпня 2008 року в Кременецьких горах (Шумський і Кременецький район Тернопільської області).3. ОрганізаторТернопільський спортивно-туристський клуб – www.tourclub.com.ua4. Умови участіВелоперегони командні. Команда складається з двох учасників на велосипедах. Вік учасників від 16 років (до 16 років - в команді з батьком чи матір'ю). До старту допускаються команди, що заплатили членський внесок.Команди можуть бути чоловічі, змішані і жіночі. (за наявності відповідної кількості команд у кожній групі – 5 команд)Кожна команда має бути вкоплектована двома велосипедами, ліхтарями і відбивачами – для їзди в темну пору доби, велошоломами, цифровим фотоапаратом, компасом, мобільним телефоном.Організатори не несуть відповідальності перед учасниками за шкоди здоров’ю і майну, які можуть наступити перед, під час і після велоперегонів. Учасники стартують на власну відповідальність. Учасники несуть цивільну і правову відповідальність за всі шкоди, заподіяні третім особам. Учасник не може у будь-якому випадку висувати ніяких юридичних претензій до організатора. Учасник знає, що необхідно дотримуватись Правил дорожнього руху. Своїм підписом стверджує, що ознайомлений з правилами велоперегонів. Велоперегони відбудуться при будь-якій погоді.Кожен учасник повинен сповідувати правила чесної гри (Fair play). Всі спірні питання вирішуватимуться оргкомітетом і судівською колегією. Умови велоперегонів можуть частково змінюватись організаторами безпосередньо перед стартом, про що усіх зареєстрованих учасників буде повідомлено.5. Програма велоперегонівМісцем старту велоперегонів є м.Шумськ (місце уточнюється), що на Тернопільщині. Командам пропонується географічний район, на якому зосереджені певні об’єкти. Команда за контрольний час повинна відшукати максимальну кількість таких об’єктів і фінішувати у вказаному місці. Фактом знаходження об’єкту є представлення судівській колегії файлу цифрової фотографії із зображенням об’єкту і 1 учасником команди (з номерком команди) на його фоні.30 серпня (субота)7.00 - 9.00 – робота мандатної комісії, заявки команд, жеребкування.9.00 – 9.45 – відкриття велоперегонів, оголошення технічних умов, вручення командам картосхем місцевості.10.00 – 11.00 – старт велоперегонів. Старт роздільний, згідно результатів жеребкування.20.00 – обов’язковий фініш усіх команд в зазначеному на картосхемі місці, звітування по проміжних результатах21.00 – 22.00 – ватра знайомств22.00 – оголошення проміжних результатів.31 серпня (неділя)9.00 – старт другого етапу велоперегонів (проводиться відповідно до проміжних результатів 1 дня)15.00 – обов’язковий фініш усіх команд у зазначеному на картосхемі місці15.00 – 18.00 – підбиття підсумків, оглошення результатів, нагородження переможців, закриття велоперегонів.6. Зголошення і реєстраціяДо 25 серпня бажаючі взяти участь у велоперегонах зголошуються на клубному форумі http://forum.tourclub.com.ua/viewtopic.php?p=1994#1994, або за телефоном: +38 097 217 214 5, Володимир. Після перерахунку членського внеску (50 грн з команди) команда вважається такою, що зареєструвалась і допускається до змагань.Після 25 серпня команда може зареєструватись за тією ж схемою, або безпосередньо на місці змагань, але членський внесок у такому випадку становитиме 100 грн з команди.Внесок не повертається.За додатковою інформацією звертатись до голови оргкомітету: Горона Володимира (моб.: +38 097 217 214 5)7. Визначення результатів та нагородженняПереможцем оголошується команда, яка в повному складі за контрольний час подолає дистанцію і знайде найбільшу кількість об’єктів.Pезультат визначається по першому дню і по другому дню окремо, а потім зайняті місця сумуються. Команда яка за сумою двох днів набере найменшу кількість балів – оголошується переможцем. При рівності результатів перевага надається екіпажу з меншим часом подолання дистанції.Переможці (1, 2 та 3 місця) велоперегонів нагороджуються грамотами і пам’ятними призами.8. Фінансування, матеріальне забезпечення.Витрати на проведення велоперегонів здійснюються за рахунок коштів тернопільського спортивно-туристського клубу (www.tourclub.com.ua)Запрошуються спонсори для співпраці.9. Інше.Харчування команд під час змагань відбувається за власний коштОрганізатори забезпечують перевезення особистих речей учасників з місця старту на місце ночівлі (речі мають бути компактно складені, водоізольовані і промарковані командним номерком)Членський внесок команди – 50 грн. Приймаються на картковий рахунок, або готівкою (детальніше тут: http://forum.tourclub.com.ua/viewtopic.php?p=1995#1995).За додаткові кошти організатори можуть організувати доїзд-довезення учасників змагань з Тернополя на місце старту і назад в Тернопіль.Ночівля відбуватиметься під відкритим небом, тому варто мати намети, спальні мішки і килимки. Pекомендоване спорядження на перегони: питна вода, перекус, велоаптечка, запасна камера, помпа, документи, грошіДане положення є офіційним запрошенням на велоперегони.
Команда яка за сумою двох днів набере найменшу кількість балів – оголошується переможцем.
ЦитуватиКоманда яка за сумою двох днів набере найменшу кількість балів – оголошується переможцем. Шось не ясно