ТехМайданчик > Обслуговування та ремонт велосипеда
Прокалювання тормозних колодок
Erazel I-st:
--- Цитата: arhont від 18.04.2013, 14:48:30 ---може десь був витік доту,або масла,от цей компаунд і просочився через пори
--- End quote ---
За інші випадки не скажу, а у мене то на ББ7 - механіці :). І не те щоб рипіло , що є коли ротор або колодки масні, а тупо майже не тормозило безвучно. Що наштовхує мене на думку про старіння колодок- задубівання компаунда. Чого старіння в голові крутиться? Бо в Драйв_Т теж була трабла з колодками від Хаєс НАйн, прокалив Подонок - вроді помогло. Ну там могло бути й масло, а от у себе я масло відкинув, бо не спостерігав ефекту вигорання масла. Максимум це обгорання краски на тильній стороні колодки.
Просто мене сам ефект прокалювання цікавить - чи не є покращення наслідком того що компаунд стає більш крихкий і легше стирається? Ось над цим задумався. Звісно коли колодки ітак дожопи то й не шкода, але сама суть явища цікава.
Ги, треба трохи відвикати від модерства. А то замість того щоб процитувати Архонтовий пост я його відредагував і це все був написав в ньому :D
org100h:
--- Цитата: Erazel I-st від 18.04.2013, 15:40:02 --- За інші випадки не скажу, а у мене то на ББ7 - механіці :). І не те щоб рипіло , що є коли ротор або колодки масні, а тупо майже не тормозило безвучно. Що наштовхує мене на думку про старіння колодок- задубівання компаунда. Чого старіння в голові крутиться? Бо в Драйв_Т теж була трабла з колодками від Хаєс НАйн, прокалив Подонок - вроді помогло. Ну там могло бути й масло, а от у себе я масло відкинув, бо не спостерігав ефекту вигорання масла. Максимум це обгорання краски на тильній стороні колодки.
Просто мене сам ефект прокалювання цікавить - чи не є покращення наслідком того що компаунд стає більш крихкий і легше стирається? Ось над цим задумався. Звісно коли колодки ітак дожопи то й не шкода, але сама суть явища цікава.
Ги, треба трохи відвикати від модерства. А то замість того щоб процитувати Архонтовий пост я його відредагував і це все був написав в ньому :D
--- End quote ---
Колодки стають крихкіші, перевірено на практиці з колодками BBB для магури джулі.
Frenky:
Цікаво, а до якої t нагрівається ротор і колодки під час інтенсивного гальмування? Може не так вже треба на сковорідці їх підсмажувати =)
Frenky:
Помітив, що коли похляпати на ротор силіконове масло, то за 5-10 стопів тормоза повертаються до робочої потужності. На банці з маслом написано 200 градусів макс.
Frenky:
Знайшов відос, лабораторне гальмування
Ashima Ultralight Disc ARO 08 Leichtkraft Cycles
Disc heat-resistance test - far beyond EN 14766; Disc temperature above 800°C; deceleration: 9 m/s^2; brake-lever-load: 1200 N
Навігація
Go to full version