ТехМайданчик > Наші залізні коні :)

ARDIS Formula

<< < (2/4) > >>

Erazel I-st:

--- Цитата: Frenky від 05.04.2013, 09:52:05 ---на що впливає заливання масла в пружинну вилку.

--- End quote ---
:laugh: :laugh: :laugh:
 А  у тебе вилка на дусі святому працює? У тебе ж та сама вилка, просто в одній нозі не ще одна пружина, а тормоз масляний.
  і по твоєму в вилках ніяких тертів нема? Ні в сальніках/пильниках, ні в башингах, ні в поршнях повітряних, ні в поршнях під пружиною. О свята простота  :)

Frenky:

--- Цитата: Erazel I-st від 05.04.2013, 12:56:00 --- :laugh: :laugh: :laugh:
 А  у тебе вилка на дусі святому працює? У тебе ж та сама вилка, просто в одній нозі не ще одна пружина, а тормоз масляний.
  і по твоєму в вилках ніяких тертів нема? Ні в сальніках/пильниках, ні в башингах, ні в поршнях повітряних, ні в поршнях під пружиною. О свята простота  :)

--- End quote ---
Так я масло не в ноги заливаю, а в демпфер. Ноги змащую силіконкою. Всі решта компоненти не призначені до експлуатації з рідким маслом.

Andrizzio:

--- Цитата: Frenky від 05.04.2013, 22:47:21 ---Так я масло не в ноги заливаю, а в демпфер. Ноги змащую силіконкою. Всі решта компоненти не призначені до експлуатації з рідким маслом.

--- End quote ---

в штани тоже часом требе ляти, а то ніяка силіконка не поможе :D

а демпфер то той самий тормоз масляний в нозі, слухайте Еразеля.

vit:
То получилась відкрита масляна ванна? Шось таке читав в харахтеристиках вилок.

Frenky:
Нема там ніякої ванни. Є просто масло в ногах... Скажіть, що я помиляюся.

В мене була xcm вилка, в характеристиках навіть зазначена наявність гідролокаута. Хоча масло в локауті ніяк на роботу вилки не впливало.

демпфер. демпфер занимается тем, что замедляет разжатие пружины. если этого не делать, то вся энергия, полученная от удара и запасенная пружиной, сторицей воздастся в руки или зад, что обычно бывает очень и очень ощутимым. можно вылететь из седла или поиметь проблемы с удержанием руля. демпфер же эту вредную энергию переводит в нагрев масла, делая разжатие плавным и незаметным. технически это реализовано клапаном, через который в одну сторону, при сжатии, масло протекает без препятствий, т.к. клапан открыт, а в обратную сторону, при разжатии, клапан закрывается, оставляя узкую щель или отверстие, через которое масло протекает медленно, тем самым замедляя разжатие.

в пружинно-эластомерных вилках демпфер как таковой отсутствует, отсюда вытекает их малая пригодность для использования в качестве амортизатора.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version