Обдивився два вибраних вами екземпляри.
Кетлер, навіть не знаю як його описати. Ну добре, буду відвертий, єдине що мені в ньому сподобалось це сідло.
Судячи по касеті (задні зірочки), проїхав він не багато, косметичний стан на 3, обстукана вилка, потерта рама.
Руль - метелик, з одного боку прикольно і зручно, з другого, розміщення тормозних ручок не зовсім підходить під ваш стиль покотеньок, занадто вузько.
Вилка різьбова - ехо минулого.
Трансмісія. Родзинка данного ровера, от тільки лихий буде той час відколи там шось поламається, бо запчастин нема, а як є, то певно буде дорого.
Колеса. Обода на вигляд змучені, ніпеля є ржаві. Резина нормальна.
Багажник - не вселяє ніякої довіри.
Kalkhoff. Купуючи його, я б ні за шо не хвилювався.
Косметика на 4, нормальна вилка, руль більш класичний, ходові деталі трансмісії яка до речі в досить гарному стані, багажник прикольний.
Шо мені не сподобалось, це сідло на вигляд, і те шо світло від динамки. На рах. сідла, воно може виявитись дуже зручним, тоді зовнішній вигляд відійде на другий план. На світло тре дивитись, але я б то всьо відчепив і взяв би гарну фару на руль.
Отож. Кетлер, спрямований на швидку їзду. Має дуал драйв.
Kalkhoff, класичний гібрид в гарному стані, цілком ремонтабельний. Рекомендую до покупки. Думаю можна ще поторгуватись.