ТехМайданчик > Обслуговування та ремонт велосипеда
Чи варто?
Frenky:
Я бачив вживу ці 4 зірки на системі спереду... це хардкор.
зніми лапку - сама непотрібна деталь.
sP_A_M_er:
Відпаде бажання, ем, наврядче... робота з напильником мені не вперше... На цих вихідних приступаю до зачищення рами =)
Звертатися буду, бо дуже багато чого не знаю, але то по мірі роботи.
Антон Одобецький:
Для початку потрібно розібрати і перевірити різьбові з'єднання. Якщо вини у норі - можна братися, якщо вже зношені і зірвані - краще забути, бо з відновлення різьб буде багато сексу. Також варто перевірити тип різьби в каретці. Якщо права і права, то звернешся до мене, я розкажу як вийти із положення при заміні на картридж.
sP_A_M_er:
Розібрав велосипед. Виникли труднощі з зняттям передньої вилки. З допомогою молотка таки вдалося її зняти. Вона взагалі виявилася не стандартною, тобто не такою, як я читав у всіх інструкціях по знятті вилок. Впринципі ітак міняти збирався.
Перевірив різьби, де каретка все добре, не зношені. І впринципі правильні, бо каретку то якось встановив. Лапку зняти не вдалося, не маю шестигранного ключа такого діаметру.
Щодо рами. Сама вона важить 3,5 кг. Це нормально, враховуючи що вона стальна? І чи підійдуть кріплення з кантеліверних гальм до вібрейків?
І як визначити, чи потрібно міняти передній переключатель передач?
Erazel I-st:
--- Цитата: sP_A_M_er від 08.03.2013, 19:47:57 ---Сама вона важить 3,5 кг. Це нормально, враховуючи що вона стальна?
--- End quote ---
Це ніхріна не нормально. Адже стальні рами роблять тоншими, так як сталь забезпечує таку ж міцність як алюміній, при набагато меншому діаметрі труб. Тобто і сталі йде менше на раму чим алюмінія. Тому я б радив все ж задумуватися про обмін рами, відповідно тоді і вилки. Але боюсь що разом з тим прийдеться міняти і каретку з рульовою *No*. Отже піде пів велосипеда під заміну.
Навігація
Go to full version