Загальний > Роверове місто Тернопіль

Як проїхати згідно правил, в конкретному місці.

(1/4) > >>

Yanek:
Зародки обговорення цієї теми були ще на велодні, коли дехто мав питання по правильному проїзду в деяких місцях Тернополя, але так і не задав їх "Даішникам".
Наступну пропозицію висловив Стєчкін, а я вже оформлюю її тут:
Давайте в цій темі сформуємо перелік питань. Як поводитися велосипедисту в тій чи іншій ситуації, на прикладі конкретних тернопільських перехресть, кілець та інших їздових ділянок.
ДУЖЕ прошу не перетворювати тему на балаган дописами типу "а я раз там їхав і такево вчудив, прикиньте.." і далі "Да-да, а памятаєш - я там само їхав з тобою"...
Вітаються дописи по темі: опис ситуації, локації і конкретне питання. За деякий час це все підсумуємо, і оформимо зверненням в ДАІ, щоб там чітко прописали як поводитися в тому чи іншому місці.
 

Стечкин:
оскільки світловий день вже короткий, а скоро стане ще коротше, маю наступне питання до працівників ДАІ:

чим має бути обладнаний велосипед для їзди в темний час доби?

обов"язково мати спереді білу фару, а сзаду червону блималку, чи вистачить світловідбиваючих катафотів?

а може достатньо мати світловідбиваючи смужки на одязі/рюкзаку?

teodor4ik:

--- Цитата: Стечкин від 25.09.2012, 20:01:03 ---оскільки світловий день вже короткий, а скоро стане ще коротше, маю наступне питання до працівників ДАІ:

чим має бути обладнаний велосипед для їзди в темний час доби?

обов"язково мати спереді білу фару, а сзаду червону блималку, чи вистачить світловідбиваючих катафотів?

а може достатньо мати світловідбиваючи смужки на одязі/рюкзаку?

--- End quote ---
правила в цьому випадку однозначні...

--- Цитувати ---  6.2. Мопеди і велосипеди повинні бути обладнані звуковим сигналом та світлоповертачами: спереду - білого кольору, по боках - оранжевого, ззаду - червоного.

   6.3. Для руху в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості на мопеді необхідно увімкнути освітлення, на велосипеді - ліхтар (фару).
--- End quote ---
правда я не догнав як ввімкнути фару якщо її нема, і не має бути...

teodor4ik:
6-й магазин з боку текстильника 2 полоси, ліва для повороту наліво, якщо по правилам заняти правий край лівої полоси, то справа буде транспорт який відітре під мостом, де вже одна полоса, отже поворот до ж/д (напаво) не заборонений, а вклинитись вже не вийде, бо там вічна пробка і тиснява(заодно влетіти між досить широкі гратки дощовки).

teodor4ik:
розвязка на микулинецькій... в сторону березовиці, після зїзду на збар. поворот конкретна яма з тою ж дощовкою... якшо справа фура, то ти 100% в ній.

та ж  розвязка але раніше - між між виїздом зі збаразького і скатом на нього ж получається ше одна, по суті, маневрова полоса. Чи треба на неї зїжжати? те ж питання з другої сторони.

та ж дорога, 400 м далі поворот направо на рост-метал, розміткою не заборонений, але 2 полоси і по правилам ровер треба переводити, але ні переходу ні світлофору в радіусі нема.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

Go to full version