Мандрівки > Заплановані

Велоперегони “Волинський рейд 2008

(1/1)

Sonce:

--- Цитата: borman ---Положення
про велоперегони “Волинський рейд 2008”

1. Вступні положення.
Велоперегони “Волинський рейд 2008” (далі – велоперегони) – некомерційні командні пригодницькі велосипедні змагання, які мають на меті:
- популяризацію здорового способу життя та української культури, насамперед – серед молоді;
- популяризації даного виду активності серед української молоді
- презентацію природнього району Кременнецькі гори – багатого на пам’ятки природи, історії і архітектури
- підвищення екологічної культури громадян України через залучення до тих видів активного відпочинку, які не завдають шкоди довкіллю;
- надання спортсменам, мандрівникам та шанувальникам велотуризму можливості зустрітися, перевірити свої сили та вдосконалити навички.

2. Час і місце проведення.
Велоперегони проводитимуться з 30 по 31 серпня 2008 року в Кременецьких горах (Шумський і Кременецький район Тернопільської області).

3. Організатор
Тернопільський спортивно-туристський клуб – www.tourclub.com.ua

4. Умови участі
Велоперегони командні. Команда складається з двох учасників на велосипедах. Вік учасників від 16 років (до 16 років - в команді з батьком чи матір'ю). До старту допускаються команди, що заплатили членський внесок.
Команди можуть бути чоловічі, змішані і жіночі. (за наявності відповідної кількості команд у кожній групі – 5 команд)
Кожна команда має бути вкоплектована двома велосипедами, ліхтарями і відбивачами – для їзди в темну пору доби, велошоломами, цифровим фотоапаратом, компасом, мобільним телефоном.
Організатори не несуть відповідальності перед учасниками за шкоди здоров’ю і майну, які можуть наступити перед, під час і після велоперегонів. Учасники стартують на власну відповідальність. Учасники несуть цивільну і правову відповідальність за всі шкоди, заподіяні третім особам. Учасник не може у будь-якому випадку висувати ніяких юридичних претензій до організатора. Учасник знає, що необхідно дотримуватись Правил дорожнього руху. Своїм підписом стверджує, що ознайомлений з правилами велоперегонів. Велоперегони відбудуться при будь-якій погоді.
Кожен учасник повинен сповідувати правила чесної гри (Fair play). Всі спірні питання вирішуватимуться оргкомітетом і судівською колегією. Умови велоперегонів можуть частково змінюватись організаторами безпосередньо перед стартом, про що усіх зареєстрованих учасників буде повідомлено.

5. Програма велоперегонів
Місцем старту велоперегонів є м.Шумськ (місце уточнюється), що на Тернопільщині. Командам пропонується географічний район, на якому зосереджені певні об’єкти. Команда за контрольний час повинна відшукати максимальну кількість таких об’єктів і фінішувати у вказаному місці. Фактом знаходження об’єкту є представлення судівській колегії файлу цифрової фотографії із зображенням об’єкту і 1 учасником команди (з номерком команди) на його фоні.
30 серпня (субота)
7.00 - 9.00 – робота мандатної комісії, заявки команд, жеребкування.
9.00 – 9.45 – відкриття велоперегонів, оголошення технічних умов, вручення командам картосхем місцевості.
10.00 – 11.00 – старт велоперегонів. Старт роздільний, згідно результатів жеребкування.
20.00 – обов’язковий фініш усіх команд в зазначеному на картосхемі місці, звітування по проміжних результатах
21.00 – 22.00 – ватра знайомств
22.00 – оголошення проміжних результатів.
31 серпня (неділя)
9.00 – старт другого етапу велоперегонів (проводиться відповідно до проміжних результатів 1 дня)
15.00 – обов’язковий фініш усіх команд у зазначеному на картосхемі місці
15.00 – 18.00 – підбиття підсумків, оглошення результатів, нагородження переможців, закриття велоперегонів.

6. Зголошення і реєстрація
До 25 серпня бажаючі взяти участь у велоперегонах зголошуються на клубному форумі http://forum.tourclub.com.ua/viewtopic.php?p=1994#1994,
або за телефоном: +38 097 217 214 5, Володимир. Після перерахунку членського внеску (50 грн з команди) команда вважається такою, що зареєструвалась і допускається до змагань.
Після 25 серпня команда може зареєструватись за тією ж схемою, або безпосередньо на місці змагань, але членський внесок у такому випадку становитиме 100 грн з команди.
Внесок не повертається.
За додатковою інформацією звертатись до голови оргкомітету: Горона Володимира (моб.: +38 097 217 214 5)

7. Визначення результатів та нагородження
Переможцем оголошується команда, яка в повному складі за контрольний час подолає дистанцію і знайде найбільшу кількість об’єктів.
Pезультат визначається по першому дню і по другому дню окремо, а потім зайняті місця сумуються.
Команда яка за сумою двох днів набере найменшу кількість балів – оголошується переможцем.
При рівності результатів перевага надається екіпажу з меншим часом подолання дистанції.
Переможці (1, 2 та 3 місця) велоперегонів нагороджуються грамотами і пам’ятними призами.

8. Фінансування, матеріальне забезпечення.
Витрати на проведення велоперегонів здійснюються за рахунок коштів тернопільського спортивно-туристського клубу (www.tourclub.com.ua)
Запрошуються спонсори для співпраці.

9. Інше.
Харчування команд під час змагань відбувається за власний кошт
Організатори забезпечують перевезення особистих речей учасників з місця старту на місце ночівлі (речі мають бути компактно складені, водоізольовані і промарковані командним номерком)
Членський внесок команди – 50 грн. Приймаються на картковий рахунок, або готівкою (детальніше тут: http://forum.tourclub.com.ua/viewtopic.php?p=1995#1995).
За додаткові кошти організатори можуть організувати доїзд-довезення учасників змагань з Тернополя на місце старту і назад в Тернопіль.
Ночівля відбуватиметься під відкритим небом, тому варто мати намети, спальні мішки і килимки.
Pекомендоване спорядження на перегони: питна вода, перекус, велоаптечка, запасна камера, помпа, документи, гроші

Дане положення є офіційним запрошенням на велоперегони.
--- End quote ---

bhagavan:

--- Цитувати ---Команда яка за сумою двох днів набере найменшу кількість балів – оголошується переможцем.
--- End quote ---

Шось не ясно :)

udav:
Ух мабуть інтересні перегони будуть. Але мене небуде маю весіля в дружбана. Думаю Шприхалі також мають виставити кілька команд і взяти оде - два призових місця.

Petryxa:

--- Цитата: bhagavan від 04.08.2008, 12:24:14 ---
--- Цитувати ---Команда яка за сумою двох днів набере найменшу кількість балів – оголошується переможцем.
--- End quote ---

Шось не ясно :)

--- End quote ---

поправка, малося на увазі найменшу суму місць за два дні...
дещо виправлені і доповнені положення про перегони читайте на http://forum.tourclub.com.ua/viewtopic.php?t=328

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

Go to full version