ТехМайданчик > Ровери
Тема про АШАНИ. Все як модифікувати та ремонтувати
vitkov:
Обмінюємось враженнями поїхали
vitkov:
--- Цитата: vitkov від 14.08.2012, 18:21:03 ---Обмінюємось враженнями поїхали
--- End quote ---
Ви задумались над покупкою велосипеда.
Ще спогадом згадуєте як колись у дитинстві мали Школьніка чи Орленка а той Зайка 2
для вас були найкращі часи дитинства і мета була одна мати ровер та стрімко на ньому гнати по дворах поки додому не покличуть мати чи батько ..
Більші іздили вже на серйознішій :P(в лапках ) як вам тоді здавалось техніці МІНСЬК ДЕСНА чи УКРАЇНА.
але ви ростом не в змозі були просто на них їхати..
НУ ТАКІ НАПРИКЛАД
Выпуск миллионного велосипеда на ГАЗе. 1954.
Пройшли роки змінились часи а також зними і відношення до велосипеда.
Тим більше в наш час все більше та більше можна зустріти велосипедів на вулицях міста. То тут то там вони як стріли пронизують і так загазоване повітря нашого міста. кожну хвилину у різні сторони вони незнаючи один одного пролітають повз парки та вулички Тернополя.
Ви йдете у магазин чи ринок та купуєте новий велосипед який із радістю приносите додому вже у магазині настроєний та відрегульваний.
На сонці новий велик виблискує новизною промені сонця відлітають від велосипеда засліплюючи ваш зір та подих
У голові пролітають радісні думки....
Ось нарешті сталось ..
Я став новим власником двоколісника та поповнив ряди тих хто ще вчора пролітаючи повз вас із ветерком затамовував погляд у слід.
Проходить час ви починаєте кататись спочатку у дворі ..
потім далі у парк чи за місто на невеликі вдстані.
Ви відчуваєте захоплення від велопрогулянок та розумієте скільки часу втрачено було марно до покупки нового друга залізного двоколісника
Випадково знаходите у інтернеті та довідуєтесь що є у Файному місті форум таких як Ви. Які вже давно стерли не один комплект шин на лугах нашої рідної Тернопільщини...і виявляється що вже багато часу є це захоплення у тернополян хлопців та навіть дівчат..
Ви із захопленням гордістю та зацікавленністю презентуєте на сайті свого двоколісного друга який так вірно вам служить та тягне вас на собі...
Та не тут то було...
як грім серед ясного неба ви дізнаєтесь від тих хто вже давно у велоспорті що ваш вірний друг зовсім не вірний ..і що він виявляється А Ш А Н.................................................................і що їх настільки багато що важко розібратись у тонкощі їх різниці та у чому саме полягає їх відмінність
Ви чуєте це важке слово попадаєте під зневіру та підколи від тих хто вже давно рохзбирається що таке ДІОР що таке АЛІВІО і що таке СРАМ....
ви починаєте вивчати ази велоспорту більш детально ...і з цікавістю поглинаєтесь у ази велотехніки вичаючи іх значення та вартість
Стечкин:
я маю ашан - коррадо
повністю задоволений
поміняв:
1. амортизауючу вилку на жостку
2. дискові гальма на ві-брейки, втулки неотек на промах
3. ну і решта по дрібницях, тіко рама і лишилася від оригінала - я її ще не мив жодного разу за 2 роки...
vitkov:
тут ще необхідно більш розібрати для некомпетентних де та межа АШАН не АШАН...так як більшість Ашанів маскуються навісом Шимано самої нижчої категорії... це найбільше кидає і нерозуміння ..
і особистое питання до товариша СТЕЧКІН... Фірма ZOOM та QUANDO це.. вищий клас АШАНІВ чи самий нижчий клас тих що вище
:)
:) :) :)
teodor4ik:
В першу чергу ровер - то рама, а до рами можна вже прикрутити решту, чи не можна... а вот тут вже стане видно ху із хто...
стальна рама не обовязково ашан, може просто старичок, але тра дивитись і уважно... хоча в 96% випадків фуфуфу...
рама - люмінь. круто вродє не ашан, НО! обовязково безрізьбова рульова, кріплення під дицк(навіть якшо тормоза там "ві" і не плануються дицкарі), кріплення багажника і фляги, вага рами до 1.8 кг, форма сторго дельта. Якшо підвіс, то лінк(и) на підшипниках, а не втулках і стандартний 165мм+ аморт. Звернути увагу на розмір таяк у ашанів він зазвичай один.
За таких умов можна брати і ашана, решту можна буде при нагоді докупити/поміняти.
Навігація
Go to full version