ммм... почитай тово...
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,2515.0.html і тово...
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,3171.0.html якшо прочитав, то поймеш шо то шо на фото, то аж ніяк не горнік
.. і відповідно то шо на фото це НЕ багажник до горніка... суть питання в тому що ця підвіска НЕ працює, тому багажник ніяк не впливає на її поведінку.
1. Непідресорена маса - вага яка висить до аморта: критично збільшує інертність системи підвіски і повністю нігілює демпфер (не переживай в тебе його ітак нема
, бо то не гірський, а "гірський").
2. Якщо ти читав про типи підвісок, то в тебе одношанірна одноричажка, на будь який інший тип підвіски він не піде (хоча можливо ше на деякі фсри чи нрс, але сумніваюсь шо вийде шось гідне).
3. тормоза... на 90% дійсно гірських роверів тормоза дискові, туда він по хорошому не встане, тільки піля дорабтки напилком і сварочником.
4. Торсіонна жорсткість... коли ти робиш маневр, наприклад поворот, ти вкладаєш ровер(передній трикутник) всередину повороту, а вантаж на багажнику старається вилетіти разом з заднім трикутником назовні, чим жутко нагружає линки підвіски. підшипники бистро розваляться від такого, а твої втулки просто значно швидше позтираються причому нерівномірно...
5. конструкція... він впирається в середину пера... для алюмінієвої рами це тупо смерть.
так зрозуміліше?
я веду до того шо прицеп малиш, можна вчепити і до бугатті вейрон при потребі... і напхати туда 2 тонни бараболь... і вивезти їх ним з поля.... але НАШО?