ТехМайданчик > Наші залізні коні :)
BGM Allu Speed_prizrak
bhagavan:
Систему на 3 зірки я б поміняв, як Дрім радив.. бо під горку їхати - то добре якщо м'язи адаптуються (розкажемо колись про це Славкові (xlibes) як м'язи під навантаженням адаптовуються :), шоб знав ), але в кожного своя техніка педалювання - хтось береже коліна, хтось - інерцію. І щоб обрати свій метод - треба хоча б мати вибір.
Я, наприклад, привик довгі але не затяжні підйоми долати на вликій передачі понижуючи її на ходу, і через те завжди впираюся "в зад" Славкові (якщо їдемо відповідним порядком), який скидає передачу одразу і крутить на пониженій передачі цілий підйом, бо береже коліна. Може, коли в мене коліна потріскають я теж буду такий обережний, а поки - мені підходить мій вибір :).
Покришки: ширші - можна, але глибший протектор - ні. Ровер ж не тріальний. Ширина покришки буде краще тримати на грунтовій поврхні а протектор - нафіг треба - збирати зайве болото.
prizrak_design:
Та я не дуже й то спішу, просто думаю розвідати шо і як. Просто перед тим попробував катнутись на гібриді з 3-ма передніми зірками і там вгору було набагато легше крутити. От і подумав, шо в шосейника видно все розраховано під швидкість, а не на круті підйоми. А колеса грубші хочу, для їзди по стежках і побитому асфальті. Захоплююсь фотографією, а там де гарні види як правило дорогі далекі від ідеальних :)
bhagavan:
--- Цитата: prizrak_design від 28.07.2008, 13:57:02 ---Та я не дуже й то спішу, просто думаю розвідати шо і як. Просто перед тим попробував катнутись на гібриді з 3-ма передніми зірками і там вгору було набагато легше крутити. От і подумав, шо в шосейника видно все розраховано під швидкість, а не на круті підйоми. А колеса грубші хочу, для їзди по стежках і побитому асфальті. Захоплююсь фотографією, а там де гарні види як правило дорогі далекі від ідеальних :)
--- End quote ---
Бери покришки стійкі до проколів. Та Schwalbe Marathon Cross досить гарно виглядає ;), я б собі таку взяв :).
Найдалекігші від ідеалу дороги - це ті - на яких колеса пробивають. Рельєф покриття - можна і перетерпіти, а от проколи - справжня засада. Я купив собі на заднє колесо твердішу гуму (Schwalbe) і дуже тішуся - жодного проколу (не рахуючись один, коли воно просто не могло не пробитися), в порінянні з старою мякенькою гумкою, яка пробивалась досить таки часто.
prizrak_design:
Та мене і на рельєфному покритті ковбасить :) Шосейник.... А на рахунок проколів, безкамерні шини з герметіком хтось юзає?
Dreamland:
у тебе ззаді я бачу блок із 7 зірок - туди також думаю можна втулити блок зірок із гірської групи - де більші зірки, це думаю буде найбільш швидший та зручний спосіб. касету із 7 зірок можна купити у РБ чи на базарі - але перед тим раджу зняти колесо і піти з ним в РБ - хай тобі попробують заміняюти, бо я не впевнений чи воні дійсно припасується.
п.с. шосер то є шосер - :) завдяки посадці та конструкції велосипеда - горки повинні долатися на ура :)
Навігація
Go to full version