Тема: Вибір Фрірайдного велосипеда  (Прочитано 31367 раз)

0 Користувачів і 3 Гостей дивляться цю тему.


Offline Kostantin

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 116
  • Карма: +5/-1
    • Перегляд профілю
« Reply #15 : 02.07.2012, 00:47:56 »
http://www.x-bikers.ru/board/show_topic.php?id=43696   як на мене цей варіант непоганий.колись придивлявся до такої рами)

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #16 : 02.07.2012, 10:12:01 »
вилка маловато ходу має і мочності
Ну як для чистого ФР то так, а для наших місцин тих 130 вповні хватає. І я б неназвав тору слабкою вилкою, корона і горила у неї досить міцні, тобто різниця від пайка тільки в відсутності дропаутів під 20 ось.

 А так то дійсно, той ровер для АМ або "тернопільського фр". Просто чи треба в умовах Тернополя 180 ходу вилки і раму на 3 кіло, вот в чому питання.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline user

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 37
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #17 : 02.07.2012, 10:51:24 »
Erazel I-st, а з тих великів на іксбайкерз щось порекомендуєш?
і що таке АМ?

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #18 : 02.07.2012, 11:10:24 »
що таке АМ?
All Mountain - типу "всюдихід", і не асфальт і не злобний фрірайд. Скоріше "куда хочу туда їду". У цього класу ходи 120-150 і більш-менш катабельна геометрія, бо на чистому ФР дуже незручно їздити дальше чим на 10 км  :)
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline user

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 37
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #19 : 02.07.2012, 11:36:19 »
Erazel I-st, а з тих великів на іксбайкерз щось порекомендуєш?

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #20 : 02.07.2012, 14:04:07 »
Я не катаю ФР як такий, тому в тому що там треба зараз орієнтуюсь слабо, глянув останні 3-4 ссилки що ти кидав - на перший погляд всі достойні, явної лажі нема.
 Але ти ТОЧНО рішив що тобі треба ФР і тільки він? Може варто для початку взяти щось типу драгстара, вилку Тору якусь, тормоза типу Джусі 3 і покатати до кінця сезону цього. А там вже знатимеш чи тобі треба щось агресивніше, чи наоборот більш катабельне АМне. Бо Фр то звісно видовищно і круто, але душа і покатушок часто хоче. А на ФР не сильно й покатаєш. Точніше покатаєш але сили витяне миттєво.
« Останнє редагування: 02.07.2012, 14:08:16 від Erazel I-st »
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline user

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 37
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #21 : 02.07.2012, 19:20:33 »
Ну в мене зараз є старий велик, купував вже десь 6 років тому, з того часу вже перемальовув його і замінив все крім рами, вилки, руля і підсиділу. Звичайний хартейл з жосткою вилкою. Мені його вистачає щоб покататись у лісі чи поїхати до магазину. А екстрим на велику завжди приваблював, я б ідеалі взагалі хотів би якось помалу займатись даунхілом, але вирішив що краще спочатку просто потренуватись на хардтейлі проїжджати спуски, контри, трампліни та й грошей немає стільки і як казав Еразель можливо мені то не сподобається, хоча сумніваюсь. Тепер залишається вибрати велик, по запчастинам збирати немає бажання. Думаю взяти щось таке як було описано: "щось типу драгстара, вилку Тору якусь, тормоза типу Джусі 3". А там і дійсно буде видно. Дякую за увагу, буду обирати велик.

Offline user

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 37
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #22 : 02.07.2012, 22:31:44 »
Мені дуже подобається цей http://www.x-bikers.ru/board/show_topic.php?id=78003, тай продавець ніде не пропав, що думаєте?

Offline Neoni

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 427
  • Карма: +9/-7
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #23 : 02.07.2012, 23:22:30 »
цей http://www.x-bikers.ru/board/show_topic.php?id=78003,
хороший :)
тільки дивись по вилці, 55-ки того року тим більше "55р" хруст і люфт це не так добре :(

Offline user

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 37
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #24 : 03.07.2012, 00:17:47 »
тільки дивись по вилці, 55-ки того року тим більше "55р" хруст і люфт це не так добре :(

наскільки це погано?

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #25 : 03.07.2012, 10:17:54 »
в илка в ремонті дуже недешева... тобто якшо без траблів то 300-500 грн забезпечено, якшо шось гірше, то дорожче...


Offline Максим

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 232
  • Карма: +2/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Da bomb Ejector+888 RC+Mavic ex729)
    • Перегляд профілю
« Reply #27 : 04.07.2012, 21:02:02 »
перший і останній байки по вигляду ціні і компліту найкращі для ФР все остальне шлак 8)
Поїхали!!!!

Offline user

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 37
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #28 : 05.07.2012, 01:15:28 »
Беру перший

Offline user

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 37
  • Карма: +0/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #29 : 05.07.2012, 11:25:46 »
Отже, дзвонив вже до продавця. Тепер може хтось знає що треба запитати коли купуєш велик коли бачив тільки на фото. На новій пошті то можна буде подивитись, але чи ще так треба щось взнати до покупки?