Загальний > Справжні велосипедисти
ПДР, рух через регульоване\нерегульоване перехестя
Mr. D:
--- Цитата: teodor4ik від 08.06.2012, 14:55:36 ---як на мене то власне одна мисль... якшо воділа тебе обігнав і так зрізав, то він мудак...
--- End quote ---
Він їхав на зустріч а не обганяв...
Хоча за сьогодні був ще один казус, буквально годину тому як на офіс їхав. Їду по злуки в сторону центру. На кольці біля фабрики меблів "Нова" акуратно розмахую руками показуючи куди я їду. В місці де іде роздоріжжя на Епіцентр і Центр я показую "лівий поворот" і мене зліва мудак на сіренькій кемрі обганяє в останній момент і валить в напрямку Епіцентру жорстко підрізаючи мене. Все це було не надто приємно бо якраз однією рукою кермо тримав а іншою поворот показував, а тут на тобі - бий по гальмах. Все обійшлось, але ситуація не з приємних.
peppermint:
може, як варіант, придбати всім велодудку на 200 децибел..щоб виробити у водіїв рефлекс дивитися у дзеркало.
CoRacK:
--- Цитата: peppermint від 08.06.2012, 18:01:17 ---може, як варіант, придбати всім велодудку на 200 децибел..щоб виробити у водіїв рефлекс дивитися у дзеркало.
--- End quote ---
Сам на цим задумуюся. Мене рятує бічне дзеркало на шоломі, як бачу такого мудака, то даю газу і звільняю місце, а якщо їду ззаду то вже не пхаюся справа, виняток міст біля шостого, бо я там в 99% їду прямо.
Erazel I-st:
Особисто я завжди керуюсь правилом Дай Дурневі Дорогу. Ставлюсь до водіїв як до кінчених ідіотів :) і тому сюрпризів вони мені не підсовують. Тобто завжди чекаю що водій поведеться як мудак. Якщо я їду попереду то прибавляю швидкості перед перехрестям, якщо позаду то приторможую. Так хоч вдається уникнути "конфлікту інтересів".
Тобто ІМХО завжди треба очікувати що водій поведе себе як мудак. І повірте - вони вас не розчарують. Але й самим не треба безголово поводитися. Адже й ми інколи порушуєм правила і цим портимо нерви іншим.
Vintage:
При русі через регульоване перехрестя, майже завжди стаю поруч з першою машиною, щоб водій міг мене бачити. При цьому звертаю увагу на те чи включені повороти в першої і другої за нею машини. Якщо повороти не вказують що водій збирається повертати, стартую як тільки перемикається з жовтого на зелене. Якщо горить у першої машини правий поворот, то або пропускаю, або стараюсь стартонути швидше за нього, щоб не перешкоджати його маневру.
При русі через нерегульоване перехрестя керуюсь по перше тим, чи по головній дорозі я їду чи по другорядній (то в загальному) ну і або займаю свою смугу (якщо інтенсивний рух) або прибавляю швидкості якшо є можливість безпечно проїхати перехрестя (це колирух транспорту - малий)!
Слухай Mr. D, а ти у велошоломі їздиш, чи так собі як ... якийсь ?
Ну і Erazel I-st правий на всі 100500 треба трохи ДДД.
Навігація
Go to full version