Тема: сс дерижабль 3стр  (Прочитано 23838 раз)

0 Користувачів і 5 Гостей дивляться цю тему.


Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #15 : 08.06.2012, 12:08:50 »
пля... я ж не писав шо вел гімно! я просто уточнив шо таке фікс :)

Цитувати
3.радіальний набір це брєд взагалі, я боюсь на такому їздити .навіть на жоповозі.
аргументуй... чим по твоєму погане радіальне шприхування?

Offline Pavlik

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 345
  • Карма: +108/-1
  • Стать: Чоловіча
  • ACDC
    • Перегляд профілю
« Reply #16 : 08.06.2012, 12:19:54 »
пля... я ж не писав шо вел гімно! я просто уточнив шо таке фікс :)
аргументуй... чим по твоєму погане радіальне шприхування?
ну ладно  :)
радіальне шприхування зовсім не тримає бокових ударів, в тріалі вириває тупо спиці і рве фланці втулок.бачив сам пару разів таке...хз на жоповозі може і тримало б, але неохота таке робити.в 1 хрест замутив і нормально, хай так покишо і буде.може в майбутньму захочу втулки поміняти обода то буду вже думати...
http://forum.shpryha.te.ua/index.php/topic,5964.0.html
0672952943
skype damonwatson_

Offline Антон Одобецький

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 742
  • Карма: +105/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Jeunet "Captivante"
    • Перегляд профілю
    • Швидка комп'ютерна допомога в Тернополі
« Reply #17 : 08.06.2012, 13:39:08 »
Особисто проїхав близько 1000 км на радіальному спереду і радіальному/3 хреста ззаду. Удари тримає, принаймі заїзд на швидкості у трамвайну колію на повороті пройшов без наслідків - тільки 2 шприхи попустилия. Обід - 36 дирок.
Люди крутят педали. Эти люди вращают мир!

Offline Pavlik

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 345
  • Карма: +108/-1
  • Стать: Чоловіча
  • ACDC
    • Перегляд профілю
« Reply #18 : 08.06.2012, 14:44:51 »
Особисто проїхав близько 1000 км на радіальному спереду і радіальному/3 хреста ззаду. Удари тримає, принаймі заїзд на швидкості у трамвайну колію на повороті пройшов без наслідків - тільки 2 шприхи попустилия. Обід - 36 дирок.
крутата.я чув шо спиці там майже не можуть розтягуватися, тому якшо 2 спиці попустилися то мабуть колесо повело чуток в сторону...то там втулці дістається трохи.чи то не правда?
http://forum.shpryha.te.ua/index.php/topic,5964.0.html
0672952943
skype damonwatson_

Offline Антон Одобецький

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 742
  • Карма: +105/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Jeunet "Captivante"
    • Перегляд профілю
    • Швидка комп'ютерна допомога в Тернополі
« Reply #19 : 08.06.2012, 18:48:41 »
Ну понятно, що колесо повело, що справилося за 2 хв ключем. Щодо втулки, то історії про зірвані шліци дещо перебільшені. Точніше не самі історії, а те, що це стається не так швидко.
Люди крутят педали. Эти люди вращают мир!

Offline Pavlik

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 345
  • Карма: +108/-1
  • Стать: Чоловіча
  • ACDC
    • Перегляд профілю
« Reply #20 : 08.06.2012, 20:04:00 »
Ну понятно, що колесо повело, що справилося за 2 хв ключем. Щодо втулки, то історії про зірвані шліци дещо перебільшені. Точніше не самі історії, а те, що це стається не так швидко.
в шосе і фіксах може й перебільшенні, в тріалі-ніразу.бачив на власні очі, покишо набирати радіально не хочу...
http://forum.shpryha.te.ua/index.php/topic,5964.0.html
0672952943
skype damonwatson_

Offline Антон Одобецький

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 742
  • Карма: +105/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Jeunet "Captivante"
    • Перегляд профілю
    • Швидка комп'ютерна допомога в Тернополі
« Reply #21 : 08.06.2012, 22:27:14 »
Правильно. На шосе навантаження не настільки велике, а радіал ззаду покращує передачу сили від втулки до обода, при чому захищає від розривання шприх.
Щодо екстримальних дисциплін, то там радіал то зло - занадто великі ударні навантаження, бокові навантаження. Хоча у шосе є один нюанс, а саме попадання на швидкості у яму - тут також радіал не є добрим.
Люди крутят педали. Эти люди вращают мир!

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #22 : 08.06.2012, 22:35:48 »
Правильно. На шосе навантаження не настільки велике, а радіал ззаду покращує передачу сили від втулки до обода, при чому захищає від розривання шприх.
насправді радіал це 98% стиль... решта 2% це колеса на 16-20 шприх яки не перехрестиш аби хтів з лезами, які тоже особо не похрестиш.

Offline Pavlik

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 345
  • Карма: +108/-1
  • Стать: Чоловіча
  • ACDC
    • Перегляд профілю
« Reply #23 : 10.06.2012, 22:47:13 »
насправді радіал це 98% стиль... решта 2% це колеса на 16-20 шприх яки не перехрестиш аби хтів з лезами, які тоже особо не похрестиш.
може й так...хотя кому як подобається
http://forum.shpryha.te.ua/index.php/topic,5964.0.html
0672952943
skype damonwatson_

Offline Антон Одобецький

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 742
  • Карма: +105/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Jeunet "Captivante"
    • Перегляд профілю
    • Швидка комп'ютерна допомога в Тернополі
« Reply #24 : 10.06.2012, 22:49:07 »
Те, що радіал то восновному стиль, то зрозуміло, але задні колеса по 20 шприх також "хрестять". Радіал зі сторони касети не витримає лихої долі.
Люди крутят педали. Эти люди вращают мир!

Offline Pavlik

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 345
  • Карма: +108/-1
  • Стать: Чоловіча
  • ACDC
    • Перегляд профілю
« Reply #25 : 10.06.2012, 23:01:19 »
Те, що радіал то восновному стиль, то зрозуміло, але задні колеса по 20 шприх також "хрестять". Радіал зі сторони касети не витримає лихої долі.
ну то ясно))
блін,так його шприхувати фігня тоді....радіальо все крім половини заднього колеса...
http://forum.shpryha.te.ua/index.php/topic,5964.0.html
0672952943
skype damonwatson_

Offline Антон Одобецький

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 742
  • Карма: +105/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Jeunet "Captivante"
    • Перегляд профілю
    • Швидка комп'ютерна допомога в Тернополі
« Reply #26 : 11.06.2012, 08:17:19 »
А чого фігня? Навіть самі дорогі шосейні колеса так шприховані.
Люди крутят педали. Эти люди вращают мир!

Offline Pavlik

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 345
  • Карма: +108/-1
  • Стать: Чоловіча
  • ACDC
    • Перегляд профілю
« Reply #27 : 12.06.2012, 00:40:53 »
А чого фігня? Навіть самі дорогі шосейні колеса так шприховані.
Мав на увазi шо шприхувати саме колесо легко..радiалкою.хрестами важче)
http://forum.shpryha.te.ua/index.php/topic,5964.0.html
0672952943
skype damonwatson_

Offline Антон Одобецький

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 742
  • Карма: +105/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Jeunet "Captivante"
    • Перегляд профілю
    • Швидка комп'ютерна допомога в Тернополі
« Reply #28 : 12.06.2012, 09:01:11 »
А, зрозумів. Але якщо розібратися, на хрести також нічого складного. Тільки бажано мати стано для балансування. А то на рамі і важче і якість не та (бо може рама кривою бути).
Люди крутят педали. Эти люди вращают мир!

Offline Pavlik

  • Старожил
  • ****
  • Повідомлень: 345
  • Карма: +108/-1
  • Стать: Чоловіча
  • ACDC
    • Перегляд профілю
« Reply #29 : 15.06.2012, 11:07:34 »
А, зрозумів. Але якщо розібратися, на хрести також нічого складного. Тільки бажано мати стано для балансування. А то на рамі і важче і якість не та (бо може рама кривою бути).
да, станок мати це було б круто...але ітак нормально ніби))

відео про трушні фікси)
http://vimeo.com/29939376#
http://vimeo.com/15557448#at=0
http://forum.shpryha.te.ua/index.php/topic,5964.0.html
0672952943
skype damonwatson_