ТехМайданчик > Наші залізні коні :)

сс дерижабль 3стр

<< < (2/9) > >>

A.F.C.:
"фрівіл базарний на 16 зубів" якщо не помиляюсь то в фіксах такої штуки не повинно бути як і тормозів. Там йде глуха зчеплення, тобто заднє колесо завжди повинно обертатись разом із педелями. Гальмування здійснюється нозями, тобто просто силою стримуються педалі, внаслідок чого різке гальмування не вийде. Колись бачив відео ролік як на фіксах катають і там було добре видно як тим ровером зле тормозити.

Pavlik:

--- Цитата: A.F.C. від 07.06.2012, 13:50:13 ---"фрівіл базарний на 16 зубів" якщо не помиляюсь то в фіксах такої штуки не повинно бути як і тормозів. Там йде глуха зчеплення, тобто заднє колесо завжди повинно обертатись разом із педелями. Гальмування здійснюється нозями, тобто просто силою стримуються педалі, внаслідок чого різке гальмування не вийде. Колись бачив відео ролік як на фіксах катають і там було добре видно як тим ровером зле тормозити.

--- End quote ---
я ф курсі, просто зараз зірки фіксованої під різьбу нема.треба тріальну+ якись локрінг зробити шоб не відкручувалась при гальмуванні, коли нагрузка вся назад йде!а кататись хочеться.тому замутив такий проміжний варіант

--- Цитата: Andrizzio від 07.06.2012, 13:47:45 ---як не як спокійніше з ними поки не привик.

--- End quote ---
хєрня, я на бемі брейклесс в гаї через день катаюсь))

--- Цитата: Erazel I-st від 07.06.2012, 13:10:26 ---То фікс чи ні. Якщо фікс то навіщо тормоза?  :)

--- End quote ---
покишо не фікс, коли буде фікс то тормоза полетять в коробку.
доречі половина фіксерів з тормозами катають і на рахунок цієї теми йде гостра полеміка))тому кому як...в мене буде без тормозів.

І взагалі не дарма ж тема називається "мій МАЙЖЕ фікс" шо ше треба доробити я шарю і знаю, скоро все буде.просто післязавтра їду з тернополя днів на 10, часу зробити не буде...а потім все буде правильно і трушно і як має бути в справжньому фіксі!

teodor4ik:
мої ФУ...

1. покри і обода - фейспалм... там максимум 28 гума має бути і 13-15 обода а не 38 і 19, він виглядає як бульдозер і їде певно таксамо
2. шатуни - там же зйомні зірки... та зніми ти лишню і тинь в коробку. нашо лишні грами ссобом возити?
3. шприховка - пацани шприхують спереду сонечком, ззаді зліва сонечко, справа 3 хрести.
4. задня втуль - пошукай втуль фліп-флоп... якраз для тебе, там 2 зірки, 1-фікс друга-фрівіл
5. тормоза - є ж по 50 грн аналогічні вилки, але з крепами під вибряки, якшо вже влом шукати і махатись, то просто постав людські колодки, з ними XB3 нетормоза стають майжетормозами.
6. тукліпси - фі, то вже вчорашній день. для таких випадків є шосерні СПД.
7. руль - нізя робити фікса з прямим рульом... то моветон... шосерні ручки (під барана) подарю єслі шо.


--- Цитувати ---хєрня, я на бемі брейклесс в гаї через день катаюсь))
--- End quote ---
ти би шолі прикинув яка різниця в швидкості?

spirit:
фіксед це фетиш для хіпстерів, якшо не на треку само собою, а ця фігня не на стиль ніразу

Антон Одобецький:
Колись сам думав зробити фікса. Але подумав а нафіга? У нас на такому кататися просто небезпечно. Ну я розумію, хіпстерам повозитися по парку для понтів. Був би у нас нормальний критий велотрек, то вже інша справа - фікс би одразу зробив і ганяв би зимою. А так... Нормальний фікс буде вартувати близько 2000 - 2500 без рами:
Втулки - 500.
Обода - 500.
Покришки + камери + фліпер - 350.
Шатуни - 200.
Цепка - 100.
Сідушка 200.
Обмотка руля - 100.
Педалі + тукліпса 200.
Гальма + ручка - 100.
По мєлочі - 100.

Зрозуміло, що ціни приблизні, можна і зекономити, але я навів ціни на деталі середнього класу, такі, як я використовую у себе на шосері.

Також додати раму і покраску, то вийде ще 1000 - 1500, хоча можна взяти раму і за копійки.

За таку суму можна скласти непоганого МТБ. Так що фікс, то на дуже специфічного любителя. Особисто знаю людину, яка троха покаталася на фіксі і закинула ту справу.

Але то все лише моя особиста думка, яку я нікому не нав'язую. І взагалі, якщо людина самостійно зібрала вел, то це вже заслуговує на похвалу. Так тримаьти!

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version