ТехМайданчик > Наші залізні коні :)

сс дерижабль 3стр

<< < (5/9) > >>

Pavlik:

--- Цитата: Антон Одобецький від 08.06.2012, 18:48:41 ---Ну понятно, що колесо повело, що справилося за 2 хв ключем. Щодо втулки, то історії про зірвані шліци дещо перебільшені. Точніше не самі історії, а те, що це стається не так швидко.

--- End quote ---
в шосе і фіксах може й перебільшенні, в тріалі-ніразу.бачив на власні очі, покишо набирати радіально не хочу...

Антон Одобецький:
Правильно. На шосе навантаження не настільки велике, а радіал ззаду покращує передачу сили від втулки до обода, при чому захищає від розривання шприх.
Щодо екстримальних дисциплін, то там радіал то зло - занадто великі ударні навантаження, бокові навантаження. Хоча у шосе є один нюанс, а саме попадання на швидкості у яму - тут також радіал не є добрим.

teodor4ik:

--- Цитата: Антон Одобецький від 08.06.2012, 22:27:14 ---Правильно. На шосе навантаження не настільки велике, а радіал ззаду покращує передачу сили від втулки до обода, при чому захищає від розривання шприх.

--- End quote ---
насправді радіал це 98% стиль... решта 2% це колеса на 16-20 шприх яки не перехрестиш аби хтів з лезами, які тоже особо не похрестиш.

Pavlik:

--- Цитата: teodor4ik від 08.06.2012, 22:35:48 ---насправді радіал це 98% стиль... решта 2% це колеса на 16-20 шприх яки не перехрестиш аби хтів з лезами, які тоже особо не похрестиш.

--- End quote ---
може й так...хотя кому як подобається

Антон Одобецький:
Те, що радіал то восновному стиль, то зрозуміло, але задні колеса по 20 шприх також "хрестять". Радіал зі сторони касети не витримає лихої долі.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version