ТехМайданчик > Наші залізні коні :)
чудо-юдо маде ін СПУТНІК
teodor4ik:
а вот і фіг... тама у спутників і іже с ними втулки 125*9, а не 135*9 як положено, тому під людську втулку їм тра розводити пера, або знімати "лишні" контргайки, а з крєпами під дицк, шо то, шо то не вийде ніяк, бо в 1-му випадку херзнакуди крепи відсунеш і кут зміниш, в 2му просто ширини не хватить. крім того невідомо чи стане там місця на ротор, бо пера сходяться досить різко. далі, пера тонкі і врядчи не тріснуть коли добре тормознеш (у вібриків плече значно менше, то втримає), хіба доліпити ше перемику між перами як в стрітових рамах. і ше, при зварці легована сталь втрачає вуглець і стає самою простою і мягкою, шо тоже не дуже поможе перам.
а якшо вже колхозити, то крєпи на хомуті зверху на перо і болтах кріплення багажника знизу, тоді не трогаючи раму маєм пару міліметрів на центровку.
Антон Одобецький:
А от спереду можна поставити навіть аморт вилку. Головне - знайти дюймову.
kolibri:
вилку можна. питання для чого? це ж не для їзди по бездоріжжю.
я бачив одне переднє колесо де тормоза в середині передньої втулки. в дію приводиться натисканням ричага на рулі як ми всі звикли. забув як ровер називається. власник працює в архітектурі. ровер вартістю порядка 7000 грн, для міської їзди. от такий варіант тормозів напевно найоптимальніший. заходив на днях в ровербайк, хотів поцікавитися - на мене дивились квадратними очима.
org100h:
Це ролерний тормоз.
http://www.velobig.ru/Brake.shtml
Тяжкий, но в принципі на прогулянковий ровер саме то.
kolibri:
дякую. в україні є?
Навігація
Go to full version