Погоджуюсь на рахунок підняття питання і не не давання власних роздумів як це долати, я веломайстерню точно не відкрию бо я хоч і їздок з 6ти річним стажем але не веломеханік, а займатись самотужки тим у чому ти нічого не розумієш це гибла справа, але можливо тема дасть комусь "харчування" на роздуми щоб дійсно відкрити суто веломайстерню, в якій(на мою думку) буде можливість повного ТО (не базарного)велосипеда + при необхідності в майстерні зможуть щось десь специфічне дозамовти і якось +- оперативно привезди і поставити, також при неохідності щось просвердлити або доточити(ну фрізіровка то вже закруто походу), но наявність болгарки в майстерні імхо має бути, сувора критика шприхарів мені вкрай зрозуміла, я вже писав.., тут на шприсі люди які мають руки, але повірте шприхарі це макс 7% від всіх велосипедистів міста решта 93% мають купу гемора і не знають як його рішати(в мене до прикладу пару знайомих на мерідах і гаінтах які хочуть вже міняти до прикладу стокову тору на пайка і тп, і вони тупо не знають з чого почати і куда звернутись. Факт лишається фактом, в С+ черги РБ черги в будці черги. і ходити з колесами(припустім) кожен день в район базару і слухати "завтра" не всім по приколу. З своїми конями я раду дам, добре що знайомий з Андрієм і маю його номер телефону і знаю що він зробить все найкращим чином, або попрошу ще одного ветерана)) який зара щось з того збився але теж має золоті руки(але не впевненний що має весь інструмент, тре звонить), хтось з них точно обріже і гарно прокачає гідру і заляє масла в пайка і поміняє ніпеля на колесі, дюру в аморті когось попрошу зі станком щоб пробили, решту вже походу обрізане прокачане зберу сам. Тему можна закривати якщо вона для когось дуже флудова і безмістовна.