Голосування

Чи готові Ви платити за професійне сервісне обслуговування?

Так,я маю обмаль часу і краще більше заплачу і буду впевнений в якості проведеної роботи
16 (34%)
Ні,мій фінансовий стан змушує ремонтувати все самому,лише в крайньому випадку звертаюсь до майстра
7 (14.9%)
Ні, фінанси дозволяють але більшість робіт з обслуговування я здатен виконувати сам. Звенусь в крайньому випадку
20 (42.6%)
Я профі,в мене є спонсори і своя команда механіків
4 (8.5%)

Всього голосів: 47

Тема: Чи потрібна Тернополю професійна веломайстерня ?  (Прочитано 24306 раз)

0 Користувачів і 2 Гостей дивляться цю тему.


Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #45 : 21.03.2012, 08:15:13 »
Шкварок, ти дещо неправий. Ти судиш з позиції людини кожна година якої вартує 100$. Але ж більшість народу може найти вільний деньок щоб перебрати ровер. Що до майстерень і інструменту - а якось ж жили всі раніше. І обходились власними силами. Якщо були гроші на каретку холовтеч то знаходились гроші і на ключ під неї(ну крім зовсім лінивих). І тормоза перепрокачували самі, і аморти перебирали, і після цього то все навіть їздило  :D. Більшість нормального народу просто виділяло пару днів зимою за які вони перебирали ровер до наступного сезону, і велосезон ровер зустрічав в повній боєготовності. А вже під час самого сезону виділити час на усунення якоїсь однієї-двох несправностей то вже не така велика проблема.
 Що до того що - "а у мене такий крутий ровер і я вимагаю спец майстра і спец інструмента" то собсно чим якийсь ровер за 3000баксів буде відрізнятися від ровера за 200-300 баксів? Ну МОЖЕ буде каретка з зовнішніми чашками. І то такі ключі вже не рідкість. Ключ для затяжки шатунів на Холовтеч2 взагалі вартує 8 грн, я собі вон 2 штуки взяв, про запас. А все остальне робиться таким самим інструментом як і для всяких ашанів - звичайним набором шестигранок і ключів. Тільки те що з розходніками до дорожчих запчастин туговато, але в теорії(хз як на практиці) в нас в Україні є представництва більшості брендів(крім Фокса) де можна замовити розходніки і запчастини.
 Тому ІМХО в майстерню варто носити вже дійсно те що неможна зробити самому. Правда тоді доходи в майстернях можуть впасти  :D, але зате небуде натовпу з "змастіть мені ланцюг" і "виставте мені перекидку", так що зможуть приділяти більше уваги дійсно потрібним випадкам. Хоча на рахунок доходів теж хрін зна, я тим ніколи не займався, але ІМХО чи буде 5 ремонтів на 10 гривень чи 1 на 50 гадаю різниця получиться несуттєва.
« Останнє редагування: 21.03.2012, 08:22:23 від Erazel I-st »
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline shkvarok

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 115
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #46 : 21.03.2012, 12:50:38 »
Я дещо неправий в рамках форуму шприхи, і тутешніх людей які дісно толкові і можуть самі собі багато чого зробити, але в мене однго є як мінімум 8 знайомих з норм роверами які навіть не знають про існування шприхи і ключа під холвтеч, але мають не погані ровери і в них ті самі пролеми які і вмене щось змастити щось перебрати і поміняти, ці люди не заробляють по 100$ в годину але і не мають ні часу ні рук ні інструменту, а на роверах їзядять і їм нема як рішати свої пролеми, вони всі на норм роботах і не мають бажання шукати непонятно кого і не понятно де, також не мають бажання по 3 рази ходити в С+ або вистоювати в чергаг в РБ і ловити чувака який і майстер і продавець і кожні дюрці затичка як говориться, якщо ти не помічаєш як математик і айтішнік геометричної прогрессі росту велопопулярності в нашому місті, і вже не малих толп кантрійщікв в шоломчиках на гаінтаг і роксшоксах то це не означає що їх нема і їх не стає все більше і більше, не забувай що ціна на бензин росте також  :D

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #47 : 21.03.2012, 15:16:40 »
О, та на то є така придумана Еразельом 1-им річ: (йдемо по лінку) http://shpryha.te.ua/index.php/topic,473.msg5816.html#msg5816 дивимося в кого є те, що нам потрібно і або в приват або ішним Макаром (номер тел., Скайп, Ася) зв'язуємось з людиною і - домовляємось про ту чи іншу річ що нам потрібна на тимчасове користування!

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #48 : 21.03.2012, 16:18:40 »
Я дещо неправий в рамках форуму шприхи, і тутешніх людей які дісно толкові і можуть самі собі багато чого зробити, але в мене однго є як мінімум 8 знайомих з норм роверами які навіть не знають про існування шприхи і ключа під холвтеч, але мають не погані ровери і в них ті самі пролеми які і вмене щось змастити щось перебрати і поміняти, ці люди не заробляють по 100$ в годину але і не мають ні часу ні рук ні інструменту, а на роверах їзядять і їм нема як рішати свої пролеми, вони всі на норм роботах і не мають бажання шукати непонятно кого і не понятно де, також не мають бажання по 3 рази ходити в С+ або вистоювати в чергаг в РБ і ловити чувака який і майстер і продавець і кожні дюрці затичка як говориться, якщо ти не помічаєш як математик і айтішнік геометричної прогрессі росту велопопулярності в нашому місті, і вже не малих толп кантрійщікв в шоломчиках на гаінтаг і роксшоксах то це не означає що їх нема і їх не стає все більше і більше, не забувай що ціна на бензин росте також  :D
Ну ти дещо правий, але ти не мені то пояснюй, а власникам веломагазинів. Щоб вони при магазинах відкривали повноцінні майстерні.
 А що до людей на дорогих велосипедах - то так як вони їздять то ровер без переборки і 3 сезони відкатає. А ті хто активно катає ті і перебирати самі навчились. точніше життя навчило. Наразі відкривати окрему майстерню саму по собі неліквідно  - Теодор пояснював чому. Там за оренду і зарплату треба буде щоб щодня ремонтувалось на кілька сотень гривень. Покажіть мені майстра який в стані витримати таке. Тому й треба народ привчати до ремонту власними силами, щоб не забивали майстерні дрібницями, і народ з відчтуними проблемами міг пробитися до майстра.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Антон Одобецький

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 742
  • Карма: +105/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Jeunet "Captivante"
    • Перегляд профілю
    • Швидка комп'ютерна допомога в Тернополі
« Reply #49 : 21.03.2012, 19:10:08 »
Щодо дорогих велосипедів скажу, що нормальні компоненти потребують мінімум обслуговування - почистити і змастити цепку, раз на сезон можливо потрібно підтягнути троси передач, замінити колодки, заклеїти камеру. Ці речі зобов'язаний вміти робити кожен велосипедист. Без елементарних навичок можна мати великі проблеми (якщо щось станеться у дорозі). Я не кажу вже про дійсно екстримальні випадки - пошкодження важливих компонентів (вибиті шприхи, пошкоджені обода, поломані переклюки). Є люди, які справляють в дорозі і таке. Особисто був свідком заміни заднього переклюка Ультегра на Турней, бо перший розлетівся.
Люди крутят педали. Эти люди вращают мир!

Offline shkvarok

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 115
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #50 : 21.03.2012, 20:22:21 »
Ліквідність фігідність, аренди шмаренди то ясно, або не ясно )) Вобщем я приведу тобі свого відчима з його фішером і ти йому роскажеш як йому вилку поміняти бо своїми 120кг він стокову за сезон ушатав в хлам, скажеш де то купити як поставити і хай приходить з роботи знімає костюмчик і куртить свій ровер ))) А от те що ти сказав про повноцінні веломайстерні при магазинах то дісно булоб круть, бо наприклад в тому самому С+ може ще й тому там Андрій єдиний майстер бо не дуже є місця для 2-3 майстрів щоб могли зі всім справлятись, і не було "черги" але то дійсно мусять власники про то думати, вобщем свої два коня я зберу полюбому, печаль що дещо буду нести до майстра, дещо буду сам складати(бо 2 ровера в повністтю розібраному стані транспортнути кудись не так і просто)) те що треба точити випилювати допилювати буду шукати токаів, фарбувати раму ще тре, то походу в автомайстерні, кароче якщо я з малою на тих конів сяду до червня то буде айс )))

Offline shkvarok

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 115
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #51 : 21.03.2012, 20:29:19 »
Щодо дорогих велосипедів скажу, що нормальні компоненти потребують мінімум обслуговування.

Згоден, але коли всетаки стаэться що потребуюють, то будь хто нормально то не зробить, в мене були гідри шимано хоне, через сезон якогось почала ручка провалюватись ніби така не дешева цяця а таке сталось і що я мав з тим робити ? Переклюк ушатати в карпатах не так вже і складно і там не важливо чи то торней чи сайнт, хоча важливо, торней руками вигнув і все, а з сайнтом тре бавитись дозамовляти якусь дребедень і тп якщо вже моцно його впаяв, в мене є певний інструмент і знання, ясно щось таке я сам роблю і буду робити, но реально при доставці морем верхногами з пайка витекло все масло майже, що я маю робити ?? олію ляти?? я нівіть не знаю яке туда масло треба, густини виробник і тп. Так є варінт сідати в нет і все то чехлити, але тоді стає питання, коли на пайка заробляти ? )) і це нормально, що кожний займався своїм ділом тим що йому подобається і виходить і в чому він спец, я можу наприклад вдома крани підтягнути чи ковер на стіну цвяхами прибити, але всю сантехніку я сам не поміняю і металопластикові вікна сам  теж не втавлю, а якщо і вставлю то нахрен зимою замерзу  :D
« Останнє редагування: 21.03.2012, 20:34:11 від shkvarok »

Offline Антон Одобецький

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 742
  • Карма: +105/-0
  • Стать: Чоловіча
  • Jeunet "Captivante"
    • Перегляд профілю
    • Швидка комп'ютерна допомога в Тернополі
« Reply #52 : 21.03.2012, 20:35:43 »
Вобщем я приведу тобі свого відчима з його фішером і ти йому роскажеш як йому вилку поміняти
З радістю допоможу поміняти.
Люди крутят педали. Эти люди вращают мир!

Offline shkvarok

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 115
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #53 : 21.03.2012, 20:42:56 »
З радістю допоможу поміняти.
на що поміняти? куди іти людині з тим? яку вилку йому нову ставити, як це вияснити з ним, де ту вилку взяти і тп ітп, то не все так просто, я свого відчима првів як приклад, а є ще знаймі з велопролемами, я зводнічествойм займатись точно не буду, наразі всім даю азімут на С+ і якщо з рівнянням ободів то ще будка, там хочь пробитись напряг але чело там імхо толкове

Offline spirit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 514
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #54 : 21.03.2012, 20:44:53 »
шкварок, успокойся, знайшовся один на ціле місто з "дорогим брендовим байком" до якого ніхто не знає з якого боку підійти, ти би спочатку підійшов в той самий спорт+ чи рб і запитав чи тобі зроблять те шо ти хочиш, ой вибач, я забув шо в тебе нема часу бо ти заробляєш на пайк
GO HARD OR GO HOME!

Offline shkvarok

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 115
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #55 : 21.03.2012, 20:51:23 »
Для розуміння суті пролеми я просто кидаю пару цитат з посту вище(Професійна майстерня в магазині Спорт Плюс.)
"добре було б розмістити базові розцінки на виконувані роботи" "На рахунок обслуговування і сервіса в магазині "Ровер Байк" нема слів..." "а потім знайшли лоха, і всетаки впуляли йому той велокомп" "прийти ще через два дні я прийшов вони сказали прийти завтра я набрався терпіння і прийшов до них так як вони сказали ну я " "магазин без майстерні - не дуже хороша комбінація... " "Скільки б разів не звертався і з чим б не звертався він завжди знаходив час і допомагав. Можливо не завжди оперативно, але виною цьому є те що він сам. " ясен є купа позитивних відгуків про С+ але суть що одного майстра і майстерні імхо для всього міста мало. мені корректніше назвати тему треба було "Чи потрібна Тернополю ЩЕ ОДНА професійна веломайстерня ?" щоб небуло непоняток про що йдеться мова.

Offline shkvarok

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 115
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #56 : 21.03.2012, 21:00:00 »
шкварок, успокойся, знайшовся один на ціле місто з "дорогим брендовим байком" до якого ніхто не знає з якого боку підійти, ти би спочатку підійшов в той самий спорт+ чи рб і запитав чи тобі зроблять те шо ти хочиш, ой вибач, я забув шо в тебе нема часу бо ти заробляєш на пайк
Хлопче, я сплкйний як маргаритка )) ваші заздроші що до мого байка )) мені зрозумілі як і ваш комент, ви щось пишете не розуміючи суті теми, питання не про мій байк особисто а про зовсім інше, своє я привожу як приклад.

Offline shkvarok

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 115
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #57 : 21.03.2012, 21:06:10 »
шкварок, успокойся, знайшовся один на ціле місто з "дорогим брендовим байком" д
  Щоб всі знали!!! Azimut Jumper самий брендовий байк  :D

Offline spirit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 514
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #58 : 21.03.2012, 21:12:02 »
ок, маргаритка, давай тільки менше пафосу, повір ти переоцінюєш свій байк, суті проблеми я не розумію? сильна в тебе проблема, навіть якби така проблема була (я не заперечую шо нема крутої майстрерні в тернополі), то чим ці чотири сторінки на форумі переливання з пустого в порожнє допоможуть в її виршені? не тратив би краще свій дорогоцінний час на писанину, а сам зробив свій дорогий ровер, і не треба писати про брак часу, якшо знаходиш час кататись і флудити на форумі то можеш знайти і це, в мене все, хочеш шось відповісти пиши в приват.
GO HARD OR GO HOME!

Offline shkvarok

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 115
  • Карма: +0/-0
    • Перегляд профілю
« Reply #59 : 21.03.2012, 21:21:47 »
Хлопче давай кожен буде оцінювати свій пафос а не чужий, і час так само, пишу на форумі по велотемі якщо пишу щось леве нехай модер ставить бан або закриває туму, ти не знаєш хто Я а я не знаю хто ТИ і давай на цьому закінчим цю тему з пафосами і маргаритками без взаємних образ, буде нагода десь познайомитись то зможеш висказати мені в очі що ти думаєш про мене і не розводити зовсім не потрібний флуд у гілці.