я таки про втулки не впарив.
"більшість йобарів-теоретиків сходиться на тому, що насипні підшибникі краще обертаються, а проми надійніше і довговічніше" - фраза подобається, можна вірити?
різниця в обертанні імхо не відчутна, але на промах поставив і забув років на 10 - за цей час по-любе з"явиться зуд навіть не колесо - новий ровер купити, а насипні підшибники таки тре буде регулювати конусами і змащувати
але прохання врахувати, шо я людина незаможна, найдорожча моя втулка - Х17 за 345 грн, втулки за $200 не юзав і далі Німеччини своїм ходом з Тернополя не їздив (
Грузовий туризм то умовно - важу в районі 80 кг, вага гуляє по сезону до 10 кг. На багажник в похід біля 15 кг. Тривалысть - та яка там тривалысть - дны три. Але я хочу запас - авось я на півмысяця поїду. Бувало що грузив 35 кг по місту. Втулка в прекоасному стані - їй нічого не бракує. Ободу теж.
літом 1985 року я пару тижнів їздив тройку по Карпатах - найскладніший поход в моєму житті, поза 1000 км, багато бездоріжжя.
тоді всі мали вєли ХВЗ "Турист/Спутник" - імхо найгіші в світі серед тз гібридів. Втулки і обода там дуже погані. Але нічого - всі нормально проїхали.