Тема: Мій Mustang 06  (Прочитано 30841 раз)

0 Користувачів і 4 Гостей дивляться цю тему.


Offline spirit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 514
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #45 : 29.02.2012, 21:33:17 »
А тут ти в корні неправий. Самого два рази такий захист виручав- приймав на себе черкающий удар(раз задів гілку в лісі, а раз до високого бордюру потер). Якби небуло захисту то велика ймовірність що могло б вивернути перекидку.
тут одне з двох, або навчись їздити, або купи нормальну перекидку, і шось я не памятаю шоб воно в тебе стояло, чого ж зняв якшо таке корисне, і де ж  це ви всі так страшно їздите шо перекидки вам вириває, покажіть свої споти пацанам *dontknow*

А яка вага твого агрегата? Та й сумніваюсь я що ти нормально розрахував в підвісці прогресію і т.д.
Для початку я б радив ознайомитися з такою програмою як Linkage2. Там досить добре проілюстровані всі підвіски і можна на графіках поспостерігати особливості їх роботи. А тоді вже пробувати проектувати. Хватить того що Позітів зварив раму на 25 кіло і прогресією десяти рам в одній   :D. так що я б радив все  ж його слухатися, він вже набив собі неодну шишку. Теж йшов методом спроб і помилок, але все ж на критику нормально реагував
яка прогресія, про шо ти говориш, там два задні лінки зварені між собою, і це тільки питання часу коли воно трісне
GO HARD OR GO HOME!

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #46 : 29.02.2012, 22:04:38 »
перестали матюкатись... сіли... покурили... порахували до 10... заспокоїлись...

повір. ніхто не каже шо ти олень і мудило на гімноровері. мова зовсім за інше...

якщо ти збираєся проектувати підвіску сам, перше шо варто зробити, то почитати теорію... впершу чергу про типи підвісок, далі отовово:
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,3163.0.html
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,2484.0.html
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,4283.0.html
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,3176.0.html

шо не так у тебе:
1. це НЕ аморт, це просто пружина
2. це НЕ 4х-ричажка, а багатошарнірна одноричажка... в твому випадку, купа зайвої ваги і хулітаючихся лінків.
3. підвіска НЕ має бути на втулках.
4. підвіска МАЄ бути прогресивною, як виняток підвіска під повітряні аморти нейтральна... в тебе ж РЕгресивна. (зірвати важко, потім провал)
5. Кареточний вузол НЕ має бути за головним лінком.

і я можу ше довго придиратись до дрібниць, але краще в режимі питання-відповідь...

Цитувати
покаж своє ломство чи ти його навіть немаєш
1. https://plus.google.com/photos/107395384133412472846/albums/5640783234609672177/5640789215237959650?banner=pwa&gpsrc=pwrd1
2. https://picasaweb.google.com/100581220689854014845/242011#5644377832481837986[/img]
3. https://plus.google.com/photos/107395384133412472846/albums/5494970839576425249/5494971901050232866?banner=pwa&gpsrc=pwrd1
4. https://plus.google.com/photos/102538794418349144758/albums/5508998671855549665/5508998903390454546?banner=pwa&gpsrc=pwrd1

Цитувати
парніша ти помиляєшся підвіска працює на відмінно
якось при нагоді дам покататись на правильній і ти все поймеш...

Цитувати
неподобаэться то недивись
а нашо воно тут тоді?

Цитувати
і я не слабий на голову шо буду купляв велик за 5 штук
я тоже не слабий шоби такого дешевого підвіса брати...

Цитувати
ваги незнаю но десь так само 20- 25 в мене
  :o  вбив... моя рама важить разом з амортом 2,4 кг... все разом 15-16... повністю залізний (зелений на фотках) 19... і повір то ше дуже важкі ровери...
« Останнє редагування: 29.02.2012, 22:10:58 від teodor4ik »

Offline spirit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 514
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #47 : 29.02.2012, 23:33:05 »

шо не так у тебе:
1. це НЕ аморт, це просто пружина
2. це НЕ 4х-ричажка, а багатошарнірна одноричажка... в твому випадку, купа зайвої ваги і хулітаючихся лінків.
3. підвіска НЕ має бути на втулках.
4. підвіска МАЄ бути прогресивною, як виняток підвіска під повітряні аморти нейтральна... в тебе ж РЕгресивна. (зірвати важко, потім провал)
5. Кареточний вузол НЕ має бути за головним лінком.


тут ти переоцінив....

GO HARD OR GO HOME!

Offline Kostantin

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 116
  • Карма: +5/-1
    • Перегляд профілю
« Reply #48 : 01.03.2012, 00:16:31 »
яка ж вага цього чуда?)самі шатуни десь певно біля двох кг важать(((бачив кілька років назад їх на базарі  і здуру купив на свій старий велосипед,так вони були наче пласилінові(можливо помиляюсь,але дуже вже подібні.
а загалом підвіска мабуть не гірша ніж в звичайному ашані,тільки ціна  і як на ашан має бути:)

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #49 : 01.03.2012, 15:10:15 »
тут одне з двох, або навчись їздити, або купи нормальну перекидку, і шось я не памятаю шоб воно в тебе стояло, чого ж зняв якшо таке корисне, і де ж  це ви всі так страшно їздите шо перекидки вам вириває, покажіть свої споти пацанам *dontknow*
Ну просто коли я катав на велосипеді з тим захистом ти ще в школу ходив, ясно що ти застати неміг. Хоча брешу, такий захист у мене і на Спрінті стояв.  І їздити не обовязково ектримально, достатньо невдало від собаки чи перехожого увернутися щоб задіти правим бортом якусь велику херню на землі, і все, прощай перекидка або "пєтух". Доречі Трамп так і вломив свого пєтуха на спеші - гілка влетіла в колесо, колесо прокрутилось і гілкою виломало перекидку. Так що не пиши якщо до кінця невпевнений, моя тобі порада.
 А зняв я той захист бо на РМ його небуло куда вішати.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #50 : 01.03.2012, 15:39:30 »
тут ти переоцінив....
Там є коромисло отже це багатошарнірка інша стправа шо шарнірів не 4, а 3... тобто працювати воно при абсолютно жорсткій рамі НЕ буде, але працює за рахунок пружної деформації пера, тобто як в софттейлі. Конструкція цікава тим шо посуті тут 2 пружини, але рано чи пізно воно вломиться... скорш за все на місці сварки біля дропаутів(на шві метал втрачає пружність).

легенда...
червоний - розжата підвіска
зелений - зжата (зверху "!" де несходження)
синій - так би мало бути шоб підвіска стала людською (типу ФСР)

Offline spirit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 514
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #51 : 01.03.2012, 17:33:07 »
Там є коромисло отже це багатошарнірка інша стправа шо шарнірів не 4, а 3... тобто працювати воно при абсолютно жорсткій рамі НЕ буде, але працює за рахунок пружної деформації пера, тобто як в софттейлі. Конструкція цікава тим шо посуті тут 2 пружини, але рано чи пізно воно вломиться... скорш за все на місці сварки біля дропаутів(на шві метал втрачає пружність).

я знаю як можна описати ту конструкцію, можна простіше ніж ти це написав, я би назвав її повний провал
Ну просто коли я катав на велосипеді з тим захистом ти ще в школу ходив, ясно що ти застати неміг. Хоча брешу, такий захист у мене і на Спрінті стояв.  І їздити не обовязково ектримально, достатньо невдало від собаки чи перехожого увернутися щоб задіти правим бортом якусь велику херню на землі, і все, прощай перекидка або "пєтух". Доречі Трамп так і вломив свого пєтуха на спеші - гілка влетіла в колесо, колесо прокрутилось і гілкою виломало перекидку. Так що не пиши якщо до кінця невпевнений, моя тобі порада.
 А зняв я той захист бо на РМ його небуло куда вішати.
про шо ти взаглі говориш? хочеш мене переконати шо той непотріб чогось вартий? чи про то шо перекидку можна зламати? якшо тобі так подобається то бери став собі, хтось не дає чи шо, а заодно ше захист на ротора собі замути, на тормозні ручки шось придумай, на манетку, як зробиш я тобі ше підкину якісь ідеї, дерзай, тільки не тошни тут про необхідність тої шняги
GO HARD OR GO HOME!

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #52 : 01.03.2012, 17:52:17 »
Ех, коли ж ти вже навчишся писати культурно?  :'(
 І доречі захисти на ротора вже давно випускаються, а те що ти про них незнаєш не відміняє факту їх існування.
 Хстаті, чого зразу непотріб? бо ти його невикористовуєш? Ну якщо ти навернешся то погнута перекидка буде одною з найменших проблем. А от для умов покатушок в місто то удари по перекидці мають місце. Так що не будь так вже "безапеляційним"
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline spirit

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 514
  • Карма: +16/-0
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #53 : 01.03.2012, 18:06:22 »
та шо ти ніхто нічого не знає крім тебе, якшо ти такий обізнаний то скажи на яких байках є захист ротора крім ляпєра і мотокросових байків, і де я писав шо то мій патент?
GO HARD OR GO HOME!

Offline Vintage

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1131
  • Карма: +26/-5
  • Стать: Чоловіча
  • Ardis Slavytich - звірюка, Giant Yukon Disc
    • Перегляд профілю
« Reply #54 : 01.03.2012, 19:36:29 »
 Розумію вас -  зима, покотеньки не такі часті як влітку, енергії нема куди подіти. В мене на одному ровері захист стоїть після того, як я перекидку нехило об бетонну загорожу що закривала проїзд автомобілям, подер. А ще в одній з поїздок в Микулинці, мій друг ненароком в одному з сіл навернувся на купі щебеню і я вже гадав що він пішкарусом до Тернополя піде. Але помучившись з пошкодженою перекидкою 15 хв. ми рушили на роверах.
  Не знаю як там в лісі, але при інтенсивній дорожно-шоссейній їзді захист часом стає у пригоді. Це як шолом - ніколи не знаєш коли впадеш... інакше - підстелив би!  :D

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #55 : 01.03.2012, 19:51:43 »
та шо ти ніхто нічого не знає крім тебе, якшо ти такий обізнаний то скажи на яких байках є захист ротора крім ляпєра і мотокросових байків,
Чесно зізнаюсь - непамятаю, так як бачив то ще в році 2007.
і де я писав шо то мій патент?
Ти писав що захист перекидки така ж непотрібна річ як захист ротора і т.д.
Так що не будь другим Стєчкіном. Той всі ровери судив з точки зору шосера, а ти судиш з точки зору дх. Забуваючи що в різних типів і умови експлуатації різні.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #56 : 01.03.2012, 20:13:15 »
Ти писав що захист перекидки така ж непотрібна річ як захист ротора і т.д.
я підпишусь... в мене ше жодна перекидка не вмерла від удару... і хоча захист маю ідея десь його приліпити ніразу не прийшла (в класичному ровері)
важко змоделювати ситуацію коли та хрень поможе. Хоча не виключаю що саме з торнеем вона може мати зміст - шоб гілка в лісі не завернула його в шприхи...

Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #57 : 01.03.2012, 21:17:00 »
Я не раз ламав перекидку в лісі від гілки. Ламались правда не дорогі. Перед початком сезону 2011 встановив перекидку ХТ і буквально через пару метрів лісової стежки мені попала гілка яка і цю перекидку без пробле зігнула, але деформація була незначна тому, що тепм їзди був прогулянковий і я встиг зупинитись.  Гілка була товщиною прибл 2- 2,5 см ще й суха.  Так що аргумент  неякісної перекидки відпадає.  І так як до своєї рами я НІДЕ не можу знайти запасного пєтуха то такий захист хоч і виглядає "не кошерно" але буде доречним, бо зламавши пєтух я буду без рами((  Стається таке коли їдеш по не втоптаній лісовій стежці колесо з легкістю переламує гілку навпіл  і одна з половинок  виведе БУДЬ ЯКУ перекидку з ладу. як правило гнеться лапа. Можливий варіант коли велосипед просто паде на бік перекидки Тоді, в залежності від положення перекидки пошкоджується або пєтух або перекидка або все разом... Висновок: кожен для себе вирішує чи варто той захист встановлювати, але заперечувати, що він не запобігає певним пошкодженням не варто. Інше питання які саме захисти використовувати і як їх кріпити(захисти і типи кріплень їх до рами є різні)

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #58 : 01.03.2012, 22:20:39 »
заперечувати, що він не запобігає певним пошкодженням не варто.
я лише стверджую, що умови коли перешкода достатньо сильна шоб його було ВЖЕ було треба, але ще не розносило все гуртом, коли його ВЖЕ НЕ треба попадаються дуже рідко...

... і да!!! я тільки раз за 4 роки пробив колесо, але це ше не повод не брати в дорогу латок... як казав вінтаж, це як шолом... я падав 4 рази і всі без шолома (з головою все добре без змін), а коли в шоломі, то хоч би разок впав...

Offline A.F.C.

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 714
  • Карма: +27/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #59 : 01.03.2012, 22:30:26 »
Що що, а проколів минулої осені за період жовтень-листопад я мав більше ніж за все життя)))