ТехМайданчик > Наші залізні коні :)

Мій Mustang 06

<< < (10/17) > >>

spirit:

--- Цитата: Erazel I-st від 29.02.2012, 20:21:32 --- А тут ти в корні неправий. Самого два рази такий захист виручав- приймав на себе черкающий удар(раз задів гілку в лісі, а раз до високого бордюру потер). Якби небуло захисту то велика ймовірність що могло б вивернути перекидку.

--- End quote ---
тут одне з двох, або навчись їздити, або купи нормальну перекидку, і шось я не памятаю шоб воно в тебе стояло, чого ж зняв якшо таке корисне, і де ж  це ви всі так страшно їздите шо перекидки вам вириває, покажіть свої споти пацанам *dontknow*


--- Цитата: Erazel I-st від 29.02.2012, 20:35:02 --- А яка вага твого агрегата? Та й сумніваюсь я що ти нормально розрахував в підвісці прогресію і т.д.
Для початку я б радив ознайомитися з такою програмою як Linkage2. Там досить добре проілюстровані всі підвіски і можна на графіках поспостерігати особливості їх роботи. А тоді вже пробувати проектувати. Хватить того що Позітів зварив раму на 25 кіло і прогресією десяти рам в одній   :D. так що я б радив все  ж його слухатися, він вже набив собі неодну шишку. Теж йшов методом спроб і помилок, але все ж на критику нормально реагував

--- End quote ---
яка прогресія, про шо ти говориш, там два задні лінки зварені між собою, і це тільки питання часу коли воно трісне

teodor4ik:
перестали матюкатись... сіли... покурили... порахували до 10... заспокоїлись...

повір. ніхто не каже шо ти олень і мудило на гімноровері. мова зовсім за інше...

якщо ти збираєся проектувати підвіску сам, перше шо варто зробити, то почитати теорію... впершу чергу про типи підвісок, далі отовово:
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,3163.0.html
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,2484.0.html
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,4283.0.html
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,3176.0.html

шо не так у тебе:
1. це НЕ аморт, це просто пружина
2. це НЕ 4х-ричажка, а багатошарнірна одноричажка... в твому випадку, купа зайвої ваги і хулітаючихся лінків.
3. підвіска НЕ має бути на втулках.
4. підвіска МАЄ бути прогресивною, як виняток підвіска під повітряні аморти нейтральна... в тебе ж РЕгресивна. (зірвати важко, потім провал)
5. Кареточний вузол НЕ має бути за головним лінком.

і я можу ше довго придиратись до дрібниць, але краще в режимі питання-відповідь...


--- Цитувати ---покаж своє ломство чи ти його навіть немаєш
--- End quote ---
1. https://plus.google.com/photos/107395384133412472846/albums/5640783234609672177/5640789215237959650?banner=pwa&gpsrc=pwrd1
2. https://picasaweb.google.com/100581220689854014845/242011#5644377832481837986[/img]
3. https://plus.google.com/photos/107395384133412472846/albums/5494970839576425249/5494971901050232866?banner=pwa&gpsrc=pwrd1
4. https://plus.google.com/photos/102538794418349144758/albums/5508998671855549665/5508998903390454546?banner=pwa&gpsrc=pwrd1


--- Цитувати ---парніша ти помиляєшся підвіска працює на відмінно
--- End quote ---
якось при нагоді дам покататись на правильній і ти все поймеш...


--- Цитувати ---неподобаэться то недивись
--- End quote ---
а нашо воно тут тоді?


--- Цитувати --- і я не слабий на голову шо буду купляв велик за 5 штук
--- End quote ---
я тоже не слабий шоби такого дешевого підвіса брати...


--- Цитувати ---ваги незнаю но десь так само 20- 25 в мене
--- End quote ---
  :o  вбив... моя рама важить разом з амортом 2,4 кг... все разом 15-16... повністю залізний (зелений на фотках) 19... і повір то ше дуже важкі ровери...

spirit:

--- Цитата: teodor4ik від 29.02.2012, 22:04:38 ---
шо не так у тебе:
1. це НЕ аморт, це просто пружина
2. це НЕ 4х-ричажка, а багатошарнірна одноричажка... в твому випадку, купа зайвої ваги і хулітаючихся лінків.
3. підвіска НЕ має бути на втулках.
4. підвіска МАЄ бути прогресивною, як виняток підвіска під повітряні аморти нейтральна... в тебе ж РЕгресивна. (зірвати важко, потім провал)
5. Кареточний вузол НЕ має бути за головним лінком.


--- End quote ---

тут ти переоцінив....

Kostantin:
яка ж вага цього чуда?)самі шатуни десь певно біля двох кг важать(((бачив кілька років назад їх на базарі  і здуру купив на свій старий велосипед,так вони були наче пласилінові(можливо помиляюсь,але дуже вже подібні.
а загалом підвіска мабуть не гірша ніж в звичайному ашані,тільки ціна  і як на ашан має бути:)

Erazel I-st:

--- Цитата: spirit від 29.02.2012, 21:33:17 ---тут одне з двох, або навчись їздити, або купи нормальну перекидку, і шось я не памятаю шоб воно в тебе стояло, чого ж зняв якшо таке корисне, і де ж  це ви всі так страшно їздите шо перекидки вам вириває, покажіть свої споти пацанам *dontknow*

--- End quote ---
Ну просто коли я катав на велосипеді з тим захистом ти ще в школу ходив, ясно що ти застати неміг. Хоча брешу, такий захист у мене і на Спрінті стояв.  І їздити не обовязково ектримально, достатньо невдало від собаки чи перехожого увернутися щоб задіти правим бортом якусь велику херню на землі, і все, прощай перекидка або "пєтух". Доречі Трамп так і вломив свого пєтуха на спеші - гілка влетіла в колесо, колесо прокрутилось і гілкою виломало перекидку. Так що не пиши якщо до кінця невпевнений, моя тобі порада.
 А зняв я той захист бо на РМ його небуло куда вішати.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version