ТехМайданчик > Обслуговування та ремонт велосипеда

Проми в звичайні втулки.

<< < (2/8) > >>

Erazel I-st:

--- Цитата: A.F.C. від 12.01.2012, 18:03:57 ---Змістовна порада)

--- End quote ---
А що ти хотів почути? Так і виглядає процес заміни підшипників.
Ось пару статей по переборці втулок з промами(описано як забивати ті підшипники)
http://www.x-bikers.ru/forum/show_topic.php?id=76469
http://velolife.com.ua/viewtopic.php?f=17&t=1552 - холівор на тему проми/конуса

A.F.C.:

--- Цитата: Erazel I-st від 12.01.2012, 20:07:24 --- А що ти хотів почути? Так і виглядає процес заміни підшипників.
Ось пару статей по переборці втулок з промами(описано як забивати ті підшипники)
http://www.x-bikers.ru/forum/show_topic.php?id=76469
http://velolife.com.ua/viewtopic.php?f=17&t=1552 - холівор на тему проми/конуса

--- End quote ---
Сергій, то що "чашки вибити і проми поставити" то так само, як я би тобі сказав, що для того, щоб зробити якісну фотку тре взяти фотік і натиснути на кнопочку, чи наприклад колись тут на форумі прозвучала фраза, що якщо мати вел. на модному обвісі, то можна достойно виступати на змаганнях по ДХ;) Хіба це так?? Сам розумієш, що будь який процес, навіть не самий складний, важко повністю спрогнозувати і відтворити не маючи досвіду чи обгрунтованих знань.  На рахунок доцільності, то не то питання яке мене зараз цікавить. Маю втулку і навіть ціле колесо над яким готовий "познущатись". А от за посилання дякую!

teodor4ik:
простыше то показати ніж писати про то... діма (архонт), вродє і майстер, але при мені раз втулку під час такої операції розбив на куски... долі міліметра різниці в посадці конусів рішають при спробі установки промів, крім того тра якогось файного запресовувача, або файнецьке чуття шоп його забити рівно... тобто успіх процедури 1. НЕ гарантований. 2. Сумнівний. 3. Залежить від випадку.

Erazel I-st:
В общім, Сєрий, фігня то все. Неварте воно того геморою. та й дуже важко буде зробити посадочні місця точно під діаметр підшипника. Я колись пробував посадити підшипник в зовнішню чашку від рідного(треба було підшипник з зовнішнім діаметром 26мм, а були лиш на 24), так трішки недоточив ту чашку, але запресував таки підшипник. За пару км він банально тріс. Потім та втулка перейшла до Сергія Сузукі. Він вроді таки засунув підшипник в неї, але деталі незнаю.
 Тому краще експериментуй з чимось іншим, тут ти багато не виграєш. Вон краще спробуй полірнути покриття конуса в підшипнику і пошукати якісь змазки які відновлюють поверхні(вроді є такі) за рахунок заповнення мікротріщин наповнювачем.

A.F.C.:
В конусах мене не влаштовує те, що їх тре часто перебирати, час від часу вони прослаблюються і їх тре підтягати і то підтягати так, щоб і шату не було і накат був нормальний.  Наприклад після поїдки в Польщу я виявив, що переднє колесо отримало невеличкий люфт, підтягнувши конуса змінюється відстань між ротором і каліпером, а значить тре ще й тормоза мінімально підлаштувати. З промами в тому плані значно простіше. Купувати нові колеса на проми зараз накладно(. Міняти тільки втулки також не дуже вигідно. А так як є деорівська втулка без конусів і решти супутніх причандалів то вирішив спробувати на ній. Ще є ціле переднє  колесо. Також є знайомий токар який при потребі виточить необхідні кавалки "за пиво". Тож кошти підуцть лише на проми, найгірше, шо може статись то я вб"ю і так непотрібну втулку і втрачусь на декілька промів. Тре спочатку вибити чашки і заміряти діаметри посадочних місць і підшукати проми. Решту підводних каменів не знаю тому і попросив поділитись досвідом.

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version