ТехМайданчик > Обслуговування та ремонт велосипеда
Проми в звичайні втулки.
teodor4ik:
--- Цитата: Антон Одобецький від 13.01.2012, 21:49:24 ---Чисто теоретично, хоча я можу і помилятися, проми не люблять бокових навантажень.
Але от щодо каретки на промах, то там вони явно рулять - раз поставив і все, забув. А насипні потрібно підкручувати кожні 300 км.
--- End quote ---
саме тому я і вів мову про упорні проми, вони якраз розраховані на бокові навантаження.
A.F.C.:
--- Цитата: Антон Одобецький від 13.01.2012, 21:49:24 ---Чисто теоретично, хоча я можу і помилятися, проми не люблять бокових навантажень.
--- End quote ---
Прості радіальні проми не люблять, але для цього є опорнорадіальні проми. Тай десь, перегортаючи сторінки форумів, наткнувся на думку, що підшипники в колесах велосипеда не несуть насправді такого сильного бокового навантаження, як про це всюди говориться. Не можу знайти цієї статті, але памятаю, що автор досить обгрунтовано це все доводив.
Erazel I-st:
--- Цитата: A.F.C. від 14.01.2012, 09:22:45 ---Прості радіальні проми не люблять, але для цього є опорнорадіальні проми. Тай десь, перегортаючи сторінки форумів, наткнувся на думку, що підшипники в колесах велосипеда не несуть насправді такого сильного бокового навантаження, як про це всюди говориться. Не можу знайти цієї статті, але памятаю, що автор досить обгрунтовано це все доводив.
--- End quote ---
Є таке. У моїй втулці ВТБ за 400 уе були звичайні радіальні проми. Правда 4 штуки. Хоча істини раді треба визнати що за кілька родів один підшипник таки здох.
A.F.C.:
Як не як, але спробувати хочу. Тре тільки підібрати проми і знайти трохи часу. І думаю все таки не можливо не погодитись що, якщо процедура виявиться не настільки складною, то це буде вигідною справою. Бо якщо ставити нові влтулки, то ставити хороші, а до хороших втулок тре хороші обода і спиці і відповідно вже і зборка того всього "на коліні" також не "канає" і кінцевому розрахунку вийде, що докласти ще небагато і вийдуть непогані зібрані колеса. І якщо знову все перерахувати тоді різниця в затратах буде ну дуууже суттєва. Тай ні одного технічно обгрунтованого аргументу проти переробки втулок в я ніде не зустрів! Все зводилось до того, що це або мало вигідно або банальне "дуже важко зробити" В крайньому разі заб"ю чашки назад в втулку і якщо хтось знов таке задумає то вже будуть конкретні поради, а не просто "вибити чашки і вставити проми")) Врешті решт ми багато чого вчимося з чуго досвіду. І якби не було всяких "Кулібіних" то ми б не мали перероблених ні "прокачаних" вилок, взламаних велокомпів і багато чого... перечислювати довго.
Erazel I-st:
--- Цитата: A.F.C. від 14.01.2012, 10:38:56 ---Як не як, але спробувати хочу. Тре тільки підібрати проми і знайти трохи часу. І думаю все таки не можливо не погодитись що, якщо процедура виявиться не настільки складною, то це буде вигідною справою. Бо якщо ставити нові влтулки, то ставити хороші, а до хороших втулок тре хороші обода і спиці і відповідно вже і зборка того всього "на коліні" також не "канає" і кінцевому розрахунку вийде, що докласти ще небагато і вийдуть непогані зібрані колеса. І якщо знову все перерахувати тоді різниця в затратах буде ну дуууже суттєва.
--- End quote ---
НІХРІНА НЕПОНЯВ.
Чого вигідною? Чим? До чого тут колеса в зборі? Різниця в затратах між чим і чим?
Навігація
Go to full version