ТехМайданчик > Обслуговування та ремонт велосипеда
Проми в звичайні втулки.
A.F.C.:
--- Цитата: teodor4ik від 13.01.2012, 14:32:55 --- доречі заміть шо насипні по своїй суті і є радіально-упорними
--- End quote ---
знаю) Думав, що всі втулки на промах мають тільки радіальні підшипники а не радіально упорні...Просто раніше тим не цікавився а тим більше, що ще не розбирав і не користувався ними.
Erazel I-st:
Ех сєрий сєрий, казав я тобі що та економія до добра не доведе. Не жлобився б ти на компонентах та й все. Підтягування його невлаштовує. А чо тоді мої алівіо на гібриді хватає мінімально підтягувати раз на сезон? Таке враження що у тебе взагалі якісь китайські базарні втілки стоять.
І про проми - Сєрий, тебе не смущає те що нормальний підшипник 40 грн коштує, а на втулку їх треба 4. Може все ж дешевше купити нову втулку? :) Бо китайські проми тобі не проживуть і того що одна підтяжка насипних :)
Доречі не забувай про таку річ як змазка. Хрін ти змажеш добряче запресовані і заховані проми. Так що не ідеалізуй ті закриті підшипники, купи нові втулки а той час. що збирався потратити на модернізацію, присвяти чомусь більш доцільному.
A.F.C.:
Тре визнати, що доля раціональності в твоїх словах є, але пара нових втулок на промах, наприклад той же новатек, потяне біля 700 грн+ шприховка= прибл. 800! Я спочатку спробую замінити підшипники в передній втулці, бо їх там не обовязково аж 4, можна обійтись двома. Тай насипні втулки мають тільки 2 ряди насипу а не 4 і т.д.! Нехай візьму якісь не дуже дешеві і не дуже дорогі проми орієнтовно 100/штука якщо все вийде, то буду пробувати на задній втулці. Як буду в тернополі то взнаю що по чому. Так що при такій економії вже краще взяти нові колеса в зборі наприклад ці: Fulcrum Red Metal 10 за 100 евро, або троха докласти і Fulcrum Red Power Disc за 130 евро, Fulcrum Red Power SL 140 евро. От тільки не знаю скільки вони витримають, якщо на них баули повісити. Короч мені зараз не плюси і мінуси тої затії цікавлять а практичні поради. Маючи побільше інфи можна буде робити висновки чи я то потягну.
Антон Одобецький:
Чисто теоретично, хоча я можу і помилятися, проми не люблять бокових навантажень.
Але от щодо каретки на промах, то там вони явно рулять - раз поставив і все, забув. А насипні потрібно підкручувати кожні 300 км.
Erazel I-st:
--- Цитата: A.F.C. від 13.01.2012, 19:35:58 ---Короч мені зараз не плюси і мінуси тої затії цікавлять а практичні поради. Маючи побільше інфи можна буде робити висновки чи я то потягну.
--- End quote ---
А практичних порад небуде. Бо в кожної втулки своя конструкція. І кожну готувати до закритих підшипників треба по своєму. Так що конкретно за твої втулки ніхто не скаже.
Навігація
Go to full version