такої як ти
Та любої. Тобі зараз покажи фотку шора якогось звичайного то ти сильно восторгатися будеш? Навряд чи. Вот переглянь фотки любі з нету(ну звісно не з світових чемпіонатів) і зауваж свою реакцію
. ладно то таке, неважливо.
хоч сказати що в україні є так багато шор трас
В україні взагалі- хз, думаю в криму і карпатах хватає. Та в любому місці де є ліси і ями є шори. Зазвичай шори ставлять тоді коли треба або набрати висоту, або переїхати через важку перешкоду. Тобто вони грають роль містків а не зовсім самостійних конструкцій, і використовують їх тоді коли не обійтися звичайною земляною дорогою. Тому не так багато трасс є з шорами. точніше з великою кількістю шорів. Та й ІМХО ШОР-ТРАСА термін невірний(а тему так назвав тому що коли розділяв то влом було придумувати щось нове). Шори це ОДИН З ЕЛЕМЕНТІВ трасс, а не їх основні і єдині елементи.
З.І. Розділив тему. Щоб не засирати тему про нову трасу спорами про шори. А тут пропоную обговорити шори і їх роль. Бо особисто я чогось мало бачу толку в шорах "просто так". Я чогось вважав що ними просто перекривали "проблемні ділянки". Ну бо чим собсно їзда по шору буде відрізнятися від їзди по земляній дорозі? ну крім трясучки?
.
Імхо крім вищенаведеного ШОР ще є смисл приміняти коли треба зробити контруклон великий і тоді з землею прийдеться намучитися більше чим з досками(думаю всі бачили стіни висотою в метр-півтора)
Якщо у вас інша думка то прошу до дискусії.