ТехМайданчик > Ровери
Виготовлення рами
Erazel I-st:
Не в обіду автору але згадалась типова ситуація з фотофорумів:
"Мужики, я дзеркалку купив. Як тепер на весіллях заробляти? Що для того треба? "
:D
Мені тепер в кілери подаватися бо я Ремінгтона з оптичним прицілом взяв? :D.
ІМХО те що є зварочний апарат в наявності ще не значить що треба ОБОВЯЗКОВО пробувати ним заробляти в промислових масштабах.
Якщо ж по суті то в останньому пості автор висловив дуже здорову думку - варто поки що займатися простішими роботами з сваркою, а рами залишити для хоббі. От якщо набереться досвід і набються шишки в тому ділі(варка рам) то можна щось думати і про комерційне використання. А наразі варто лише пробувати свої сили і експериментувати.
Для початку я б радив поштурхати Позітіва у нас на форумі. Він вже щось таке пробував робити і може поділиться своїми порадами і "підводними каменями".
Pozitiff:
ну я зробив раму собі, якшо цікаво пиши в пп скину фотки розкажу подетальніше, правда я зробив підвіс. Скажу одне - робити раму для продажу комерційно невигідно, виняток становлять хіба шо на заказ з конкретною геометрією і призначенням. робити хардтейл опше бред, ібо прибуток мало шо перевищить собівартість, і то ше добре якшо перевищить.. робити підвіс - не в обіду но недумаю шо ти шось толкове і конкурентно спроможне зробиш, як мінімум по тій причині в шо підвісі купа фрезерної і розточної роботи, а крім станків на них треба вміти шось робити самому, бо якшо за токарну і фрезерну роботу платити то про прибуток можеш забути...
віриш я тільки за, но якшо візьмешся маєш знати пару моментів:
1. Матеріал - потрібним алюмінієм або хромолем в Україні ніхто офіційно не торгує.. сталь для потрібної міцності має мати стінку більше 2мм, а при такій товщині і густині сталі маса рами получиться ололо, якшо вел для кк там на вагу в першу чергу звертають увагу.. якшо як і мені на вагу пох то йдем далі
2. різьба в каретці (дюймова 1,37х24Т)- з 99% впененістю кажу шо мітчики для каретки ти в Україні не купиш ібо сам взнавав, якшо заказувати за бугра ціна пари мітчиків лівий-правий більше 1000грн. Як варіант робити самому, шукати сталь негірше 40Х-45 різати і калити, я так і зробив, но нада ппц толкового токаря і спосіб дуже геморний, і не факт шо при закалці не трісне або не поведе ібо вуглецева хоче калитись в воді а хромована в маслі.. якшо ти в різьбах розбираєшся то повинен знати шо таке різьба 24 нитки, так вот станки які в Тернополі ріжуть таку різьбу можна перерахувати по пальцях, причом можливо одної руки
3. Рульовий стакан - на заводи-виробники матеріал для стаканів приходить в вигляді трубок, їх тіки чуток розточують під посадку чашок і готово. особисто я карету і рульовий сткакан робив з цільних кругляків діам.50мм, при цьому 80 проц заготовки йде в стружку - тобто з економічної точки зору повний бред. Но так як в мене таких кругляків було повно мені такий ваірант підійшов, но якби прийшлося їх купляти - знов повний бред, оскільки тіки матеріал на стакан і каретку по ціні вийде поза 100грн
4. Підсиділ - тут простіше - в нашу рідну ДУ25 майже без хірургічних втручань заходить підсиділ 27.2
5. Дропаути - як не крути чи підвіс чи хард дропаути мусять бути, так шо стає питання заготовок і фрезерної роботи
6. Якшо підвіс - як мінімум стає питання посадки підшипників, а посадка під проми йде з точністю 0.05мм. тобто якшо обойма має 30мм, то отвір має бути в районі 29.95, буде 29.9 - незайде, ну під пресом зайде но крутитись точно не буде, буде 30мм - триматись не буде, так шо питання точності стоїть дуже гостро
7. Якшо мова йде про пару одинакових штук - стає питання станини, шоб не варити на коліні, знову ж таки питання тончості, ібо весь інструмент як мінімум в пару раз точніший за вироби які з нього виходять
То тільки основне, а так ше по ходу діла купа мелочей вилізе. Кажу як варінат робити або собі для душі або шось ексклюзивне, тоді ше є якийсь смисл. А якшо робити попсу то нетреба бути сильним економістом шоб зрозуміти шо одиничне виробництво не може конкурувати навіть з дрібносерійним
numuzmar:
ой якось вже весь ентузіазм вивітрився =(
Pozitiff скидай фотки сюда думаю неодному мені буде цікаво.
всім дякую за змістовні відповіді.
Erazel I-st:
--- Цитата: numuzmar від 04.11.2011, 11:13:26 ---ой якось вже весь ентузіазм вивітрився =(
--- End quote ---
А ти алюміній варити зможеш? Якщо так то от тут вже буде багато у тебе клієнтів у вело. Бо толково заварити тріщину в рамі це ще той геморой а дуже часто ТРЕБА і все:). Так що подумай над таким. В общім експериментуй, пробуй, щось та й получиться. Вон Позітів теж пробував, щось та й получилось. А ти чим гірший :). Просто зразу треба уявляти на що йдеш. Та й зразу готуйся до того що то буде більше робота для душі чим для фінансів.
Доречі весь той геморой що описав Позітів це більше рам стандратної конструкції стосується. А от 3-4 колісників і т.д. можна пробувати робити. Там зовсім інші вимоги :)
numuzmar:
ну я свій рівень зварки напівавтоматом чи електродною оцінюю як серередній,дугу тримаю шви незавжди пятка в пятку але знаю шо таке добрий провар,немаю аж так багато досвіду, варив кузовщину,глушаки і всягу гниль. вже спалив 15кг дроту. рахую що аргону сварку освою, тіки тре докупити рукав 300грн і балон аргону700грн
приїду до дому і в путь =)
Навігація
Go to full version