А в чому різниця? Читав тред на одному велофорумі про це. Різниця вилок - так на деякі 29ри ставлять жорскі вилки. Провисання кареток - виявилось, що на деяких гібридах вона вище. Зійшлись на тому що в загальному 29р це те, куди нормально стає відповідна резина, решта лірика
не лірика це призначення гібрид=асфальт, 29ер=болото ітого:
1. робота вилки... не бачив я вилок для гібрида на 100-140 ходу, тобто вони дешо специфічні
2. здатність рами витримати ударні нагрузки... груба стінка=витривалість, великий діаметр=нагрузка тобто в 29ера стінка тонша, а труба грубша ніж в гібрида
3. тормоза... по хорошому гідриду дискарі нікуда не вперлись, для 29ера то критично.
4. гума... ясно
5. ширина між перами.... ясно
6. геометрія... 29ер мав би мати більш завалений кут підсидільної труби, стакан і задрану каретку (правда якшо на гібрид ввалити довгу вилку, то воно само так вийде
)
з того шо читав вроде все...