Тема: ровер для грубого хлопа)  (Прочитано 18996 раз)

0 Користувачів і 11 Гостей дивляться цю тему.


Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #15 : 09.10.2011, 20:25:10 »
вибираючи між авто б/у та новим за одні і ті ж гроші, я завжди купляв нові. з ровером думаю буде аналогічно. краще напевне старий продати і купити собі новий  велосипед рівня Тrek 3700 Disc. Чим не варіант ? Мені б такий аби їхав нормально, а  круто і по феншую то ні- щоб мірятись є інші штуки)

імхо - за скільки двопідвіс не продасиш - по-любе виграєш :)
розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline максоле

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 35
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #16 : 09.10.2011, 21:29:59 »
та я поки навіть не уявляю за скільки і як його продавати). та й це не головне. більше цікавить на що замінити)
« Останнє редагування: 09.10.2011, 21:43:54 від максоле »

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #17 : 10.10.2011, 10:58:08 »
якшо охота швидкості, то гібрид, якшо вездеходності то хардтейл.

по хорошому якшо економити варто взяти за 3к прайда і не махатись, якшо охота понтанути то трек 4300 чи жаянта за 4к. бажання мати дискарі не одобрюю в бюджетному варіанті. дискарі варто брати при бюджеті 5-6к, тоді є шанс взяти шось людське.


Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #18 : 10.10.2011, 12:28:34 »
Бери Pride XS300
 Річ свого часу була ультимативна. Вартував 1800 грн а взував любих треків(звісно якщо не брати велосипеди по 1К зелені) по зручності катання і накатистості. Обвіс там був ну дуже класний як на його ціну.
http://veliki.com.ua/goods_2011_Pride_XC_300_red.htm
Це правда ХС, то трішки дорожча серія.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #19 : 10.10.2011, 12:34:07 »
:D :D :D :D :D

майстри просто дуже класні, впарювали то шо в них валялося  :police:
Майже завжди це є, нажаль, правдою. Тому найкраще сам пробуй його перебирати, або пни Теодорчика, він тобі скаже що з твоїм агрегатом можна робити.
 ІМХО я бачу такий варіант - купити задній аморт РСТ за 300 грн масляний, за 700-800 купити нормальні колеса, за 300-400 купити шатуни ALivio і каретку до них за 100, і за 300 купити ланцюг і задні зірки. Ну і задню перекидку змінити на Алівіо. Так за 2-3  тисячі ти збереш собі досить пристойний агрегат середнього рівня.
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.

Offline Стечкин

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 3762
  • Карма: +105/-54
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #20 : 10.10.2011, 12:45:12 »
МХО я бачу такий варіант - купити задній аморт РСТ за 300 грн масляний, за 700-800 купити нормальні колеса, за 300-400 купити шатуни ALivio і каретку до них за 100, і за 300 купити ланцюг і задні зірки. Ну і задню перекидку змінити на Алівіо. Так за 2-3  тисячі ти збереш собі досить пристойний агрегат середнього рівня.

якась в людей манія колеса купувати :(
якщо втулки живі, тобто не люфтять, цілком вистачає підтягти шприхи, але ж то не 800 грн

розпродаж
через стан здоровья не можу їздити

Offline Earl

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 248
  • Карма: +4/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #21 : 10.10.2011, 13:36:16 »
вибираючи між авто б/у та новим за одні і ті ж гроші, я завжди купляв нові. з ровером думаю буде аналогічно.

Порівняно з авто ровер набагато простіше перебрати, замінивши зношені деталі і зробити з нього ляльку. Тому потрібно дивитись на:
а) Власні уподобання, наприклад в тебе мтб а хочеться шоссе
б) Ціну. Дуже нечасто бувають ситуації, коли продати старий і купити новий обійдеться дешевше, ніж апгрейднути старий.

Судячи з усього тобі варто поміняти пару деталей і кататись, поки не зрозумієш що захотілось чогось радикально нового :)

Доречі, чого Теодорчік не згадав про 29er? По швидкості буде не гірше гібрида, по проходимості - не гірше 26 :)

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #22 : 10.10.2011, 14:53:25 »
Доречі, чого Теодорчік не згадав про 29er? По швидкості буде не гірше гібрида, по проходимості - не гірше 26 :)
не вкладається апше нікак в бюджед...

Offline Kostantin

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 116
  • Карма: +5/-1
    • Перегляд профілю
« Reply #23 : 10.10.2011, 15:08:23 »
або можна шукати щось б/у.я наприклад рік назад взяв за 2500 грн отакий:
http://www.sportextrem.ru/item__MTBRecreationGornyeprogulochnye_Proxy06.html

думаю що при бажанні можна найти.задоволений.за рік жодних поломок чи проблем.і виходить дешевше ніж самому  по деталях до купи ліпити.   

Offline Earl

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 248
  • Карма: +4/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #24 : 10.10.2011, 15:19:24 »
не вкладається апше нікак в бюджед...

Це точно.
Доречі, краєм вуха чув що існують бюджетні рами (класу Ардіс і Ко) куди встає 29 колесо. Може хтось бачив/чув подробиці?

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #25 : 10.10.2011, 15:31:07 »
доречі, краєм вуха чув що існують бюджетні рами (класу Ардіс і Ко) куди встає 29 колесо. Може хтось бачив/чув подробиці?
так є вилки в яких некислий запас по висоті(особливо у перевернутих), туда 29 встане... а в мою 28 раму запросто встане гума 1,9-2,1... насправді 26-29 цифри дуже умовні... 26*2,3 по діаметру рівне 28*1,5 тільки тормоза тра дискарі




Offline Earl

  • Постійний користувач
  • ***
  • Повідомлень: 248
  • Карма: +4/-1
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #26 : 10.10.2011, 15:56:01 »
В мене зараз 1.75 на гібриді, дуже класно але просвіт малий, треба більше. Грязюка набивається і крила вже не влазять.
А ще ось: http://tourist.kharkov.ua/phpbb/viewtopic.php?f=36&t=33378

Offline максоле

  • Новачок
  • *
  • Повідомлень: 35
  • Карма: +0/-0
  • Добра людина
    • Перегляд профілю
« Reply #27 : 10.10.2011, 21:25:49 »
поки не зрозумієш що захотілось чогось радикально нового :)
- та якраз час настав напевне). тим більше що перебирати. абгрейд робити і т.д. немаю ні часу ні можливостей  ні бажання.
а так за вихідні я став продвінутим в в роверовому питанні. Благо що на форумах таких як я велолузерів хоч греблю гати). Для себе я зрозумів, що для "важкого спортіка" як я необхідними є касетна втулка та двійні обода. все решту на скільки грошей вистачить.
По ціні мені Pride XС300 цілком влаштовує. та й  XС400 зі знижкою не дуже кусається. Тим більше що цей ровер  ще в магазині сподобався. виробник відштовхнув. Тепер дослухавшись ваших порад та порившись в неті,  бачу що не все так запущено)
 

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #28 : 10.10.2011, 21:59:32 »
В мене зараз 1.75 на гібриді, дуже класно але просвіт малий, треба більше. Грязюка набивається і крила вже не влазять.
ненене, ти не пойняв... 28 колесо в 26ту виделку і в 26 раму... тоді ширини стане 100% тра просто пошукати з більшою висотою гаврили.
а то шо ти хош то не 29ер, а "товстогумий гібрид", то троха різні речі

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #29 : 10.10.2011, 22:07:38 »
...касетна втулка та двійні обода.
ги... я маю потрійні обода(базарові)... витримує 80 кг. зі ступеньок...

а вот шо таке касетна втулка ??? малась на увазі втулка під шліцеву касету? якшо так то 95%(крім базара) таких на сьогодня то 8 передачні, а 7ки всі під накрутку, тому варто шукати 8ку не тому шо там передач більше, а тому шо в них собсно шліцева система.

Якшо мова піде про прайди з дицками, то в РБ за 4к є дуже достойний екземпляр на срамі і ББ5 тормозах.