у демпфера має бути 2 регулювання - прямий і зворотний хід(не обовязково зовнішні) суть в тому шо стискатись він повинен швидко, а розжиматись повільніше.. класика шарико-пружинний клапан + прямохід.
прямохід, то то шо ти намалював, але ше має бути клапан шо працює на стиск і блокує відхід... є чи нема повітря зверху до дупи, воно ролі тут взагалі не грає таяк поршень має бути постійно в маслі, а воно не стискається тобто швидкість ходу не зміниться, мож спокійно його глушити, достатньо просто досить великої повітряної камери шоб вона не працювала як пружина
як варіант, можна її зробити регульованою, тоді підібравши розмір получиш т.з. антипробой, шо позволить ставити мягшу пружину для дріботи(меше качати другу ногу), а стиснуте повітря в малій камері не дасть пробитись до упора.
а як на рахунок зустрітись, поговорити?