Тема: Реставрація ашан-вилки. Тема блог  (Прочитано 11619 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.


Offline Andrizzio

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 1912
  • Карма: +54/-6
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
« Reply #15 : 19.09.2011, 11:52:18 »
шо ви тут ровер видумуєте  :D
" ВАЖАЙ, БО ЇДУТ ТИМИ РОВЕРАМИ !!! "

Offline org100h

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 820
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Mondraker Dune R
    • Перегляд профілю
    • board.te.ua
« Reply #16 : 20.09.2011, 00:29:03 »
хреново...

1.через каник бде ляпало масло, таяк за таких умов 111% спіниться.
2. демпфер не має бути послідовно з пружиною... на швидкому ударі масло не встигне перетекти і відібє тільки пружина.
3. регулювання тиском малоефективне таяк ти тупо добавив в систему ще 1ну пружину, на цей раз повітряну.
4. якшо тиск буде падати швидко шоб забрати ефект пружини, то і регулювати не буде ніхрена.
5. повітряна пружина штука цікава тим шо має нелінійні параметри стиснення, а якшо так то чи не варто викинути той набір пружин і проставити зверху банальний ніпель і регулювати швидкість тиском?
6. якшо зробити п.5 то нашо там взагалі масло? можна обійтись повітрям.
7. рішення п.1 мембрана на маслі, але я хз як її туда втулити шоб можна було ше масло залити.

Точно, масло буде травити повітря за поршень, пінитися, текти но менше з тим.
Я того ровера просто так не лишусь :), є така ідея в принципі.
Значить з ліва викидаю пружини ставлю помпу, з права роблю такий демпфер.

Така система має 100% працювати. Тонкий поршень з регульованими дірками має бути чутливий до всякої дрібноти + ребаунд чи як там його відскок

пс. Порівняно з тим шо було, вилка таки файно працює, но то моє чисте імхо, бо на роверах з хорошими вилками я не їздив.
« Останнє редагування: 20.09.2011, 00:32:50 від org100h »
Озеро суспеншн http://board.te.ua

Offline teodor4ik

  • Кшатрій
  • Ветеран
  • ***
  • Повідомлень: 4812
  • Карма: +173/-13
  • Стать: Чоловіча
  • крокодил, carrera-banshee, спеш-enduro, аркус
    • Перегляд профілю
« Reply #17 : 20.09.2011, 11:39:18 »
у демпфера має бути 2 регулювання - прямий і зворотний хід(не обовязково зовнішні) суть в тому шо стискатись він повинен швидко, а розжиматись повільніше.. класика шарико-пружинний клапан + прямохід.
прямохід, то то шо ти намалював, але ше має бути клапан шо працює на стиск і блокує відхід... є чи нема повітря зверху до дупи, воно ролі тут взагалі не грає таяк поршень має бути постійно в маслі, а воно не стискається тобто швидкість ходу не зміниться, мож спокійно його глушити, достатньо просто досить великої повітряної камери шоб вона не працювала як пружина
як варіант, можна її зробити регульованою, тоді підібравши розмір получиш т.з. антипробой, шо позволить ставити мягшу пружину для дріботи(меше качати другу ногу), а стиснуте повітря в малій камері не дасть пробитись до упора.

а як на рахунок зустрітись, поговорити?
« Останнє редагування: 20.09.2011, 11:51:04 від teodor4ik »

Offline org100h

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 820
  • Карма: +24/-1
  • Стать: Чоловіча
  • Mondraker Dune R
    • Перегляд профілю
    • board.te.ua
« Reply #18 : 20.09.2011, 12:23:08 »
Знаю шо має так робити. Для того був вставив дозатор, щоб був різний хід, но це не регульоване рішення, там принцип був подібний до повітряного демпфера, но замість повітря масло.

Можна просто нище вставити два кільця стопорне з отворами і з вільним ходом вужче, на пружину.


Думаю, сам клапан має бути максимально тонким, щоб спрацьовувати при самих дрібніших поштовхах.
Шарики не розглядаю так як навряд вийде зробити такий механізм надійним, а мембрана по моєму буде тонша і легша в виконанні.
« Останнє редагування: 20.09.2011, 12:37:41 від org100h »
Озеро суспеншн http://board.te.ua

Offline Frenky

  • Ветеран
  • *****
  • Повідомлень: 703
  • Карма: +8/-0
  • Стать: Чоловіча
  • I am specialized
    • Перегляд профілю
« Reply #19 : 21.09.2011, 01:27:34 »
відрегулюй відеокамеру так щоб було видно корону, ось так:[youtube]zxBDIQ68P4c[/youtube] бо не видно толком як працює

Offline Erazel I-st

  • Головний модератор
  • Ветеран
  • *
  • Повідомлень: 6615
  • Карма: +63/-18
  • Стать: Чоловіча
    • Перегляд профілю
    • Erazelium
« Reply #20 : 21.09.2011, 08:15:42 »
Орг, харош страдати хернею. Тобі найкраще зробити систему за РокШоксом. В одній нозі пружина. В іншій масляна ванна. В тій нозі де масло(лівій) маємо конструкцію де внизу на шток є поршень який паше на відскок, а вверху ноги маємо клапан на зжимання.

Тобто нижній клапан завжди в маслі ходить, коли вилка вжимається то шток витискає масло(ну бо він теж має обєм свій) і воно починає проходити через верхній клапан. Всьо.

Так що для верхнього клапана хватає конструкції з перекривающоюся заслонкою, як собсно є в РокШокса і ти вже намалював. А для нижнього треба конструкцію де б масло спокійно проходило в одну сторону і через регульований клапан в другу. В амортах для цього приміняють конструкцію з "голкою" і конусною чашкою.
В общім читай http://forum.velomania.ru/showthread.php?t=55628(тільки що найшов коли шукав ілюстрації)
І мою тему про рокшокси, там є пару корисних тем
http://shpryha.te.ua/index.php/topic,1958.0.html
« Останнє редагування: 21.09.2011, 08:19:22 від Erazel I-st »
Ви звали? Я прийшов. Помріть же флудерасти.