Загальний > Флуд, Флейм і Оффтоп

Реставрація ашан-вилки. Тема блог

<< < (3/5) > >>

org100h:
Зробив декілька модифікацій, аиявляється, шо дозатор від пляшки з горівки, чертвоски хороший клапан. ідея з насом ок но треба шукати насос.

Зара ше таке сяке відео закину(мобілка примотана ізолєнтов до рами).
Загалом вау ефект, після того як запхав дозатор на місце перемички, і поміняв пружину, вилка почала хавати всьо шо під колесо попадало.

Тест модифікованої YOBA tgs вилки

тест модифікованої YOBA tgs вилки

--- Цитувати ---як варіант шукати насос того ж діаметру шо і нога, тоді від нього тра бде тіко шток і поршень, ну і виточити кришку з ніпельом
--- End quote ---
Самий правильний варіант, то мій наступний крок після того як зроблю нормальні башинги.

Треба купити густіше гідравлічне масло, з ним попробувати.

teodor4ik:
маю Texaco Rando HD z 46 якшо тра то вляю скіко скажиж.

org100h:

--- Цитувати ---маю Texaco Rando HD z 46 якшо тра то вляю скіко скажиж.
--- End quote ---
Яко завтра би з баньочкою заїхав, за одно каретку приміряю.  :)

org100h:
Оновив схему

teodor4ik:
хреново...

1.через каник бде ляпало масло, таяк за таких умов 111% спіниться.
2. демпфер не має бути послідовно з пружиною... на швидкому ударі масло не встигне перетекти і відібє тільки пружина.
3. регулювання тиском малоефективне таяк ти тупо добавив в систему ще 1ну пружину, на цей раз повітряну.
4. якшо тиск буде падати швидко шоб забрати ефект пружини, то і регулювати не буде ніхрена.
5. повітряна пружина штука цікава тим шо має нелінійні параметри стиснення, а якшо так то чи не варто викинути той набір пружин і проставити зверху банальний ніпель і регулювати швидкість тиском?
6. якшо зробити п.5 то нашо там взагалі масло? можна обійтись повітрям.
7. рішення п.1 мембрана на маслі, але я хз як її туда втулити шоб можна було ше масло залити.

нада кароч ше думати... да і чесно, не замітив я роботи на відео, особливо мелкої...

Навігація

[0] Сторінка Повідомлень

[#] Наступна сторінка

[*] Попередня сторінка

Go to full version