Їздив на Срам пів року. Перекидка SX-4, манетка SX-5.
В перший день, тільки поставив манетку на руль, перекидку на "півника", провів трос, прикрутив.... і все, ніц настявляти не треба було. Тільки злехка стрімких рухів пальцем на регуляторі манетки для чіткішої роботи.
Я був приємно здивований такою легкістю в настройці
Перекидки надзвичайно живучі, моя стара, котру продав уже, SX-4, у мене витримала 2 м'ясних зажовування під шпиці внаслідок виривання крюка, + ще 2 у теперішнього власника.
Робота манетки просто ідеальна, чітко, різко слухається на твої команди від руки. Перекидка також, без єдиного промаху.
Не тарахкотить і нерозгулює вверх-вниз від найменшого горбочка. Короче, в плані роботи Срам - неперевершена. Те що звиздять що погано перекидає - це повязано із ресурсом ланцюга. Чим він зношеніший, тим гірше робота механізму. Плюс у мене ще була касета срамовська. Так що якщо у вас Шімановська, то хз, всяке може бути.
А от досить вагомий недостаток, це- надзвичайна неприязнь до "півників". Тоді як у шімано перекидка нагадує спінінг(гнеться у всі боки куда їй заманеться), то Срами сидять мертво на крюці, від того страждає він у першу чергу.
Вкручування на великих передачах, удари об перекидку, найменше послаблення в кріпленні перекидки до рами і ви влетіли на 40 грн.за півника в кращому випадку.