ТехМайданчик > Обслуговування та ремонт велосипеда
<== front rear==>
bhagavan:
Zombie каже, шо я неправильно "взув" своє заднє колесо. Він навіть змусив мене в це повірити :(. Але я лінивий, і, шоб не перевзуватися, хочу переконати себе у звортньому.
Стрілочки <== front rear==> на покришці вказують напрямок обертання колеса при установці його на переднє (front) і заднє (rear) колеса відповідно. Шо не так?
Erazel I-st:
НУ якщо стірлочки вказують то так і має бути. Є такі покришки які взуваються на переднє або на заднє колесо(більшість нормальний брендів роблять окремо на зад і на перед, причому малюнок може бути абсолютно несхожий.) Але тут є одне але. На зиму і болото часто ставлять резину обернено, бо тоді головним є не накат а зчіплення з дорогою і здатність резини витискати воду(болото) з під себе.
так що обоє ви в чомусь праві. А ще краще виложити фото малюнку резини.
Petryxa:
--- Цитата: erazel від 03.06.2008, 09:11:03 ---... бо тоді головним є не накат а зчіплення з дорогою і здатність резини витискати воду(болото) з під себе.
--- End quote ---
якраз це вже і враховано коли ставлять стрілочки front - rear... в такому випадку заднє колесо одразу орієнтоване на краще зчіплення з дорогою.
--- Цитувати ---В дорожных покрышках, протектор имеющий направление вращения обычно обеспечивает небольшое уменьшение сопротивления качению.
В добавок к этому, эстетические соображения также имеют место.
Для бездорожья, направление вращения значительно более важно, поскольку протектор обеспечивает оптимальное соединение между покрышкой и поверхностью.
Задняя покрышка передает усилие привода, передняя - силу торможения и рулевого управления. Сила, приводящая в движение и тормозящая сила действуют в различных направлениях, вот почему одни и те же покрышки устанавливаются в различных направлениях, если используются на переднем и заднем колесах.
Также существуют протекторы, не имеющие указанного направления вращения.
--- End quote ---
взято звідси: http://www.schwalbe.com.ua/tech/
песе: і взагалі, той Зомбі ніц не шарить... ;D
Zombie [Coffe]:
Ну не так багато не шарить. все ж таки трошки шарить. Для асфальту краще ставити обидві поришки як фронт - оскільки це спрятиме кращому витесненню води з під покришки. і накатистість буде кращою. Блін. забув одраз дописати, це відноситься конкретно до Ромкової покришки. а що там з іншими - я не знаю. Зрештою я звернув увагу, на його малюнок, а потім вже подивився на стрілочки.
P.S. Петруха - маєш плюс - гарна стаття
Ага, і взагалі, в яку сторону дивиться протектор - значенн немає. Має значення, що ми вирішимо - переставляти Ромкові покришку, чи ні. Я думаю можна проголосувати.
І якщо вирішимо, що переставляти, то варто цю роботу доручити Еразелу, оскільки саме робота, а найбільше - безглузда робота робить з мавпи людину. ҐҐҐ
bhagavan:
Так, стаття гарна. Навіть тому шо в мене задня покришка Швабле Хурікен і інформація з офсайту мала би допомогти найбільше. Але, як сказав Зомбі, це питання релігії :) - переставляти і визнати шо я лоханувся при установці, чим хай Зомбі лоханеться і визнає шо він не знає, шо фронт і ріар - це заднє і переднє колесо, а не напрямок обертання (форвард і беквард) :)
Малюнок:
П.С. Колесо востаннє ми ставили з Петрухою, перед Овідіополем, тому він теж тут "повязаний" :).
Навігація
Go to full version